Czym różnią się składniki tych najdroższych perfum od tańszych zapachów?
Kompozycja zapachowa to mieszanina naturalnych i syntetycznych elementów składowych, które połączone w odpowiednich proporcjach tworzą pożądany zapach. W kompozycjach droższych liczba surowców naturalnych może być (choć nie jest to regułą) większa niż w tańszych odpowiednikach. Zdarza się także, że w tańszych produktach nie pojawiają się pewne składowe, które w tych selektywnych umieszczane są w ilościach śladowych, po to by zbudować pełniejszy zapach.
Jaki ma to wpływ na jakość produktów – ich trwałość oraz bezpieczeństwo stosowania np. przez alergików?
Wcale nie jest powiedziane, że tańsze perfumy mają gorszą trwałość lub są mniej bezpieczne. Należy bowiem zauważyć, że w niektórych przypadkach surowiec syntetyczny jest jakościowo lepszy i bezpieczniejszy. Przykładem może tu być białe piżmo – pozyskiwane syntetycznie ma identyczny zapach, a jego dostępność jest dużo prostsza i tańsza od naturalnego. Jest to również produkt bardziej ekologiczny ze względu na sposób otrzymywania, a co za tym idzie mniejsze jest ryzyko reakcji alergicznych. Dlatego sugerowanie się wyłącznie ceną podczas zakupu perfum nie jest do końca trafnym kryterium. Raczej warto zwracać uwagę na to, czy mamy do czynienia z wodą toaletową czy perfumowaną. W tym ostatnim przypadku stężenie olejku zapachowego musi zawierać się w przedziale od 10 do ok. 15-20 proc. Nasze zapachy to właśnie ta kategoria produktów.
Na co jeszcze zwracacie uwagę przy tworzeniu zapachów?
JFenzi Perfume w drodze stałego rozwoju i spełniania coraz wyższych wymogów prawnych oraz oczekiwań naszych klientów – ciągle rozwija sieć dostawców komponentów, eliminując tych, którzy w naszej ocenie nie spełniają stawianych im wymagań. Dzięki temu wyselekcjonowaliśmy grupę dostawców, których kompozycje składają się z możliwie dużej bazy surowców naturalnych (np: paczula, ylang ylang czy lawenda), jednocześnie spełniając ciągle rosnące normy bezpieczeństwa produktów perfumeryjnych. JFenzi Perfume jako producent kosmetyków podlega szeregowi przepisów, których spełnianie gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo oraz jakość gotowego wyrobu. Wszystkie kompozycje zapachowe stosowane w naszej firmie są zgodne z najnowszymi regulacjami UE oraz posiadają certyfikaty zgodności IFRA. Ciągłe udoskonalanie praktyk produkcyjnych (GMP), rozwijanie parku maszynowego oraz szkolenia nie pozostają bez wpływy na finalną jakość produktu, który trafia do coraz szerszego grona stałych odbiorców. (au)
3 czerwca w warszawskim hotelu Flaner odbyła się premiera dwóch wyjątkowych zapachów Sorvella Perfume, stworzonych we współpracy z fundacją Miss Polonia. Podczas eventu zaprezentowano dwie nowe mgiełki do ciała i do włosów: Black Swan i Gold Miss.
– Współpraca Sorvella Perfume z Miss Polonia to wyjątkowa okazja, by połączyć świat perfum z misją wspierania i promowania silnych, inspirujących kobiet na rzecz fundacji Miss Polonia – podkreślili przedstawiciele marki perfumeryjnej.
Podczas wydarzenia padły również słowa, które oddają ideę tej współpracy.
– Te dwa zapachy to dwa oblicza kobiecości: tej zmysłowej i tej otulającej. Obie są prawdziwe, piękne i silne – tak jak kobiety, które reprezentują Polskę w konkursie Miss Polonia. Jesteśmy dumni, że możemy stworzyć zapachy, które nie tylko podkreślają urodę, ale też opowiadają o wnętrzu, emocjach i związku z tym, co nas otacza – z naturą i z własną tożsamością – podkreśliła Anastazja Grunkowska, e-commerce manager w firmie Sorvella.
W premierze udział wzięli przedstawiciele marki, finalistki konkursu, a także Maja Kajda, Miss Polonia 2024 i II Vice Miss Świata 2025, która z zaciekawieniem poznawała nowe kompozycje Sorvella Perfume.
A jak pachnie ta kolekcja?
Black Swan to zapach głęboki, zmysłowy, elegancki. W jego otwarciu wyczuwalne są nuty czekolady, mandarynki i owoców. W jego sercu rozkwita jaśmin i konwalia – kwiaty znane i cenione w polskich ogrodach, kojarzone z subtelnością i klasą. Całość dopełnia baza złożona z otulającej ambry, karmelu, piżma, wanilii i nut drzewnych. To zapach dla kobiety z charakterem – tajemniczej, świadomej swojej siły, ale też delikatnej.
Gold Miss to z kolei otulająca, ciepła kompozycja, która koi zmysły i przywołuje na myśl letnie zachody słońca i ciepło skóry, muśniętej promieniami słońca.
Na początku wyczuwalne są nuty słodkiego karmelu, soczystej pomarańczy i świeżego nagietka – kwiatów, które w polskich ogrodach kwitną aż do późnej jesieni. W sercu zapachu kryje się kwiat pomarańczy i bursztyn – duet dający miękkość i kobiecość. A wszystko to spaja piżmo, które pozostawia na skórze delikatny, zmysłowy ślad.
Więcej o marce znajdziesz na Instagramie Sorvella Perfume: @sorvellapolska
Minimalizm, mobilność i maksymalna funkcjonalność – tak wygląda dziś codzienność wielu konsumentów. W odpowiedzi na ten styl życia rośnie nowy segment rynku beauty: Perfumy z feromonami. To nie tylko produkt – to filozofia.
Marka PheroStrong rozwija ten obszar, oferując perfumy z feromonami w poręcznych, dyskretnych flakonach, które użytkownicy mogą mieć zawsze przy sobie.
Co to są perfumy z feromonami?
To niewielkie opakowania, które mieszczą się w każdej kieszeni lub kosmetyczce.
PheroStrong w tej kategorii proponuje swoje produkty – wszystkie oparte na formule feromonów wspierających wizerunek i obecność w sytuacjach społecznych.
Nie chodzi tu o klasyczny zapach. Feromony PheroStrong działają dyskretnie, moga wzmacniać pewność siebie, pozytywne pierwsze wrażenie i atmosferę kontaktu.
Dlaczego ten trend rośnie?
- konsumenci oczekują produktów, które są łatwe w użyciu i adaptują się do rytmu dnia,
- pojemności 50ml to łatwy próg wejścia i wyższy wskaźnik zakupów impulsowych,
- produkty z feromonami wzmacniają przekaz marki: “myślimy o Twoim samopoczuciu, nie tylko o wyglądzie”.
Dla drogerii, perfumerii czy sklepów beauty to idealne produkty do testowania i upsellingu – łatwe do zaprezentowania klientowi, z dużym potencjałem lojalnościowym.
Nowoczesny rytuał, nie gadżet
PheroStrong nie traktuje się jako modnego dodatku. To część codziennego rytuału osób, które pracują z emocjami, z ludźmi, z własną pewnością siebie. Jeden ruch na nadgarstek może przypomnieć użytkownikowi: "Jestem gotowa. Jestem obecny".
Podsumowanie
Perfumy z feromonami PheroStrong to esencja nowoczesnego beauty lifestyle. Dla marki – szansa na innowację i wyróżnienie. Dla klientów – narzędzie, które pomaga poczuć się lepiej we własnej skórze i świadomie zarządzać własnym wizerunkiem.
Czy rynek beauty jest gotowy?
Wszystko wskazuje na to, że... właśnie się na to otwiera.
Zobacz ofertę feromonów PheroStrong