StoryEditor
Włosy
14.04.2013 00:00

Czerwone jest modne, rude jest piekne

Rude, miedziane, rubinowe, mahoniowe, kasztanowe – włosy bywają w odcieniach czerwieni lub są po prostu czerwone. To kolory dla kobiet odważnych, zdecydowanych, które chcą się wyróżnić w tłumie. Kojarzą się z zadziornością, życiową energią i seksapilem. Jak je uzyskać, jak dopasować do karnacji, jak pielęgnować – oto praktyczny poradnik dla czerwonowłosych.


Żaden inny kolor włosów nie przyciąga tyle uwagi, co lśniące w słońcu czerwienie. Kobieta o zaokrąglonych kształtach, z burzą kasztanowych włosów często pojawia się na męskich listach najpiękniejszych zjawisk. Moda na androgeniczny typ urody niestety wpisuje to zjawisko również coraz częściej na listę marzeń niespełnionych. Ale moda ma też to do siebie, że jest zmienna. Po chłopięcych figurach i krótkich włosach zazwyczaj następował booom na sylwetki o bujniejszych kształtach i opływające w długie  pukle włosów. Wydaje się, że mamy właśnie zalążki tego bardziej kobiecego trendu. Długie włosy od kilku sezonów nie wychodzą z mody, a i wśród celebrytek światowego i rodzimego show biznesu pojawiają się postacie, które nie poddają się katorżniczym dietom skutecznie niwelującym różnice pomiędzy sylwetką męską i kobiecą. Do mody powracają też gorące i namiętne czerwienie na włosach, które już pojawiły się na wybiegach, w kolekcjach u projektantów, a wkrótce rozleją się swoim zniewalającym blaskiem na ulicach, uwolnione spod zbyt długo trzymających je na uwięzi czapek.
Abecadło czerwonowłosych
Paleta czerwieni jest nieograniczona – od  truskawkowego, po ciemny mahoń. Żeby włosy w energetycznych czerwieniach i rudościach wyglądały pięknie, muszą być zdrowe i lśniące. Należy je w odpowiednim czasie „dofarbować”, bo czerwone pigmenty szybko się wypłukują, a przez cały czas odżywiać i pielęgnować kosmetykami podtrzymującymi kolor. Czerwienie i rudości są też wymagające – trzeba im podporządkować makijaż i garderobę.
Jak poradzić sobie ze zmianą koloru włosów na rudy lub czerwony i jak w nich pięknie wyglądać? Znakomity poradnik przygotowała marka Schwarzkopf. To informacje, które przydadzą się każdej kobiecie farbującej włosy i absolutne abecadło dla pracowników drogerii, którzy chcą występować w roli ekspertów. 

CZERWIENIE I RUDOŚCI NA WŁOSACH. KONIECZNIE PRZECZYTAJ!


Pierwszy krok  w farbowaniu i rozjaśnianiu

Jeżeli wybrany odcień czerwieni nie jest znacznie jaśniejszy od  naturalnego koloru włosów, to można go wypróbować stosując produkty do koloryzacji zmywalnej. W ten sposób bez zobowiązań możesz przekonać się czy Twoja miłość do czerwieni to tylko przelotny romans, czy związek na lata. Inną drogą do przetestowania nowych odcieni są pasemka. Czerwone pasma, po pierwsze pozwolą Ci zorientować się, czy dany odcień dobrze pasuje do Twojego typu urody, a po drugie stanowią rozwiązanie kompromisowe, jeżeli nie nadszedł jeszcze czas na całkowitą zmianę.
Jak dobrać czerwony odcień do typu włosów i urody?
Uderzająca czerwień granatu, czy ciepły karmel? Bordo, czy fiolet? Podejmując decyzję zwróć uwagę na swój naturalny kolor włosów i koloryt skóry.
Dla blondynek i osób o jasnej karnacji idealne są blond-czerwienie oraz odcienie miedzi.
Ciemne blondynki i brunetki o jasnej lub średniej karnacji, mogą mieć zarówno ciepły, jak i chłodny typ urody. Do złotych, brzoskwiniowych i żółtych rodzajów karnacji, najbardziej pasują ciepłe czerwone odcienie włosów, a także miedziane i czerwonozłote.
Jeżeli posiadasz oliwkową karnację i brązowe włosy (tony od średnich, po ciemne), to wybierz intensywne odcienie czerwieni i mahoniu.
W przypadku czarnych włosów i ciemnej skóry, najlepiej sprawdzą się czarne odcienie czerwieni i kolory wiśni.

Jak zmienić kolor włosów na czerwony lub rudy?
1. Zmiana koloru włosów na rudy jest łatwa pod warunkiem, że nie chcesz uzyskać odcienia jaśniejszego od swojego wyjściowego koloru włosów. Zastosuj produkt do koloryzacji zmywalnej, jeśli chcesz poeksperymentować z nowym odcieniem.
2. Przejście od koloru brązowego do jasnej miedzi wymaga kroku pośredniego – rozjaśnienia. Po usunięciu z włosów ciemnych pigmentów, dodawane są czerwone.
3. Zmiana koloru włosów rozjaśnianych stanowi zwykle problem, ale nie dotyczy to rudych odcieni. Włosy wchłaniają czerwone pigmenty na ogół bez niespodzianek.
4. Najlepsza droga od włosów siwych do rudych, prowadzi przez salon fryzjerski. Czerwone pigmenty inaczej „przyczepiają¨ się do siwych włosów, niż do włosów z naturalnym pigmentem. Zasięgnij rady eksperta, zanim zamienisz siwe włosy na czerwień. Oceni on kondycję włosów i wybrany kolor. Inaczej może grozić ci sztuczny róż!
5. Styliści fryzur określają czerwony kolor włosów jako narzędzie promocji twarzy. Niezależnie co pokazuje, oczy ludzi zostaną na nią skierowane. Uwaga! Odnosi się to także do zmarszczek. Kobiety, które chcą wyglądać młodo, powinny unikać rudości jak ognia. Dotyczy to zwłaszcza sztucznie wyglądających odcieni czerwieni, jak czerwony z niebieskim tonem.
6. Kolory włosów pomiędzy blondem a rudym, postrzegane są jako szczególnie miękkie i naturalne. Są   idealne dla kobiet o jasnej karnacji i zielonych lub niebieskich oczach. Rdzawe kolory wyglądają szczególnie harmonijnie u brązowookich brunetek.
7. Nie spiesz się, jeśli nie jesteś pewna wybranego odcienia czerwieni. Gdy eksperyment się nie uda, pozostanie żmudne rozjaśnianie lub przefarbowanie włosów na ciemniejszy kolor.

Jakie fryzury sprzyjają czerwonowłosym?
Dobrym wyborem dla czerwonowłosych piękności będą fryzury romantyczne, delikatne i swobodnie stylizowane. Plażowe fale, naturalne loki, upięcia z lokami podkreślą ciepło miedzianego odcienia włosów.
W przeciwieństwie do innych jasnych odcieni czerwieni, miedziany wygląda naturalnie i ciepło.
Jak pielęgnować włosy w odcieniach czerwieni?
1. Czerwone pigmenty są wrażliwe na światło. Dotyczy to w szczególności czerwonych pigmentów, zawartych w farbach do włosów. Naturalnej obecności czerwonych pigmentów we włosach towarzyszy typ karnacji, która jest najbardziej wrażliwa na promieniowanie UV. Rudzielce powinny unikać słońca w południe, stosować produkty do pielęgnacji włosów, które chronią przed promieniowaniem UV oraz nosić kapelusz albo inne nakrycie głowy.
2. Po koloryzacji rudym lub czerwonym odcieniem przez około dwa tygodnie należy unikać chlorowanej wody w basenie, ponieważ ma bardziej negatywny wpływ na kolor włosów niż woda
z kranu.
3. Posiadaczki rudych lub czerwonych włosów  powinny stosować kosmetyki do pielęgnacji włosów farbowanych. Zawierają one bowiem  szczególnie wysokie stężenie składników odżywczych i ochronnych, takich jak przeciwutleniacze.
4. Rudowłose często sięgają po hennę. Drogerie oferują też sporo zawierających ją szamponów i odżywek. Śladowe ilości ekstraktów roślinnych henny mają korzystne działanie i mogą dodać blasku czerwonym włosom.
5. Jeśli pomiędzy koloryzacjami włosów  kolor zaczyna blaknąć, można zastosować produkt do koloryzacji zmywalnej w dopasowanym odcieniu. To pozwoli na dłużej zatrzymać blask czerwonych włosów.
6. Raz w tygodniu zastosuj intensywną odżywkę, aby utrzymać czerwone pigmenty i blask włosów. Takie odżywki zawierają składniki pielęgnujące, które wnikają do włosów i mogą wypełnić pory w ich
zewnętrznej strukturze. W efekcie, czerwone pigmenty pozostają we włosach dłużej.
7. Rude włosy przyciągają uwagę i wyraźnie kontrastują ze strojem. Rozdwajające się końcówki są zatem łatwo zauważalne. Dlatego
zalecane jest podcinanie końców rudych włosów, co najmniej raz na dwa miesiące.
Makijaż dla czerwono-włosych
Każdy rodzaj makijażu pasuje do tego koloru włosów – od różanych pomad po brązowe policzki. Róż, brązy i naturalny makijaż są dla czerwonowłosych idealne. Jasna czerwona szminka, maskara i czarny eyeliner pozwolą rozjaśnić twarz. Świetne zestawienia to miedziana czerwień i turkusowe lub pomarańczowe dodatki.  (az)

Materiał przygotowany na podstawie wskazówek ekspertów Schwarzkopf. Zdjęcia pochodzą z kolekcji Essential Looks 1:2013 Schwarzkopf Professional


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.09.2024 14:25
Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa / fot. Marta Piechocka
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Stanowiska fryzjerskie w Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Ekspozycja kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Gallery

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Od kilku lat obserwujemy na polskim rynku wyraźny rozwój kategorii produktów do pielęgnacji włosów. Jest to jeden z najbardziej dynamicznych rynków pod względem wprowadzania innowacji i nowości.

Zdecydowanie jest to kategoria, która przechodzi znaczną ewolucję. Konsumenci w ramach kosmetyków do pielęgnacji włosów szukają czegoś więcej niż podstawowej pielęgnacji – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Michał Rudecki, client director w NielsenIQ.

Według danych tej firmy badawczej, cała kategoria pielęgnacji włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (liczonych do lipca 2024 r.) urosła wartościowo o 11,9 proc., wolumenowo zaś o 1,8 proc.

Największą część (39 proc.) rynku produktów do pielęgnacji włosów stanowią szampony, jest to też kategoria z TOP 5 największych wartościowo na całym kosmetycznym rynku w Polsce. Najdynamiczniej rozwija się jednak kategoria odżywek do włosów – rosnąc o 15,7 proc. wartościowo i 5 proc. wolumenowo rok do roku, a w niej wysokie dwucyfrowe wzrosty mają segmenty wcierek i peelingów.

–  Pokazuje to, że konsumenci w ramach tej kategorii coraz częściej sięgają po produkty już nie tylko kosmetyczne ale wręcz o charakterze leczniczym – komentuje Michał Rudecki.

Konsumenci coraz chętniej sięgają też po produkty profesjonalne, co spotyka się z reakcją retalierów. Sieci drogeryjne powiększają półkę z kosmetykami o jakości salonowej, a niektóre wręcz wprowadzają całe działy z produktami fryzjerskimi. Najdalej poszła sieć Super-Pharm w swoim nowym koncepcie sklepów Skin & Beauty.

– Kategoria produktów do włosów rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie – mówiła prezes sieci Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska podczas otwarcia Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle, wyjaśniając jak doszło do tego, że udało się zbudować w sklepie tak dużą ofertę salonowych profesjonalnych marek produktów do włosów.

Czytaj więcej: Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty

Według Weroniki Gwiazdy z działu marketingu sieci drogerii Hebe, na rozwój kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów ma wpływ coraz większa wiedza konsumentów o sposobach pielęgnacji włosów, o składnikach kosmetyków o stosowaniu produktów.

– Dużą rolę odgrywają influencerzy, którzy efektywnie działają w tym obszarze. Dzięki nim rośnie zainteresowanie pielęgnacją włosów, co z kolei przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, których do tej pory nie było, aktywnie reklamowanych online i wspieranych przez influencerów – mówi dla wiadomościkosmetyczne.pl Weronika Gwiazda.

Zaznacza, że oferta drogerii jest coraz bardziej obszerna, obejmuje wiele różnych kategorii – od naturalnych do profesjonalnych:

– Asortyment powiększa się, a drogerie starają się znacząco zbliżyć do kategorii profesjonalnej. Widoczny jest również trend inspirowania się wykorzystywaniem składników aktywnych stosowanych do tej pory w pielęgnacji twarzy przy tworzeniu produktów do włosów.

Według Edyty Kresińskiej, doradcy zarządu ds. marketingu w sieci drogerii Jawa, z roku na rok liczba kosmetyków do włosów stosowanych przez polskich konsumentów rośnie. – Wynika to przede wszystkim z indywidualizowania oferty przez producentów. Kosmetyki odpowiadają różnym typom włosów. Dziś nie jest to tylko szampon i odżywka. Jeśli szampon to zgodny z porowatością włosa, jeśli odżywka, to taka, która oprócz odżywiania poprawi nam np. kolor czy wygładzi strukturę. Marki skutecznie wprowadzają na rynek nowe kategorie produktów: galaretki do laminacji, zabiegi olejowania, masełka na końcówki, sztyfty na niesforne kosmyki. Coraz więcej kobiet sięga po tonery, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla zabiegów fryzjerskich – mówi Edyta Kresińska.

Jej zdaniem w zakupach tej kategorii wyraźne odbicie ma trend włosomaniaczek – czyli dziewczyn, dla których piękny wygląd włosów jest priorytetemi, i które o ich pielęgnacji wiedzą wszystko – podsycany przez media społecznościowe.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
05.08.2024 09:18
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek
Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczekMateriał Partnera

Marka Yoskine, znana z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, weszła w kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Na rynek trafiła właśnie linia Hair Clinic Mezo-Therapy inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. To odpowiedź firmy Dax Cosmetics na konsumencki trend rosnących wymagań w stosunku do kosmetyków do włosów.

Wśród konsumentów świadomość dotycząca pielęgnacji włosów i skóry głowy stale rośnie. Podobnie jak ich wymagania wobec kosmetyków z tej kategorii produktowej. Dlatego marka Yoskine, znana dotąd z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, postanowiła wejść w nową dla siebie kategorię. Właśnie  zaoferowała produkty, które są odpowiedzią na potrzeby najbardziej zagorzałych włosomaniaczek i włosomaniaków, ale także laików w tym temacie.

Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, mówi:

Wprowadzenie nowej kategorii produktów jest strategicznym krokiem w rozwoju marki Yoskine, ale także naszej organizacji. Rynek kosmetyków dynamicznie się rozwija, a my chcemy zaoferować naszym klientom innowacyjne produkty, które odpowiadają na ich potrzeby i aspiracje.

Hair Clinic Mezo-Therapy to linia inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. Jak zapewnia dyrektor marketingu, została stworzona z myślą o zdrowiu i pięknie włosów, ale także skóry głowy – od której wszystko, w temacie włosów, się zaczyna. Produkty nie tylko pielęgnują, ale przede wszystkim regenerują i wzmacniają włosy. Odżywiają i pobudzają skórę głowy, pozwalając na osiągnięcie w domu efektów niczym w profesjonalnej pielęgnacji w gabinecie fryzjerskim.

Decyzja o wejściu w nową kategorię produktową wynika z naszej misji dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Jako firma nieustająco się rozwijamy, poszerzając nasze kompetencje i wiedzę tak, aby dostarczać konsumentom innowacyjne, zaawansowane technologicznie produkty. Jesteśmy przekonani, że nowa linia przyczyni się do umocnienia pozycji marki Yoskine na rynku kosmetycznym oraz zbudowania jeszcze silniejszej relacji z naszymi klientami

– dodaje Dorota Dobrzycka.

image
 Linia Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

W kosmetykach Hair Clinic Mezo-Therapy zastosowano innowacyjne, naturalne bio-mikroigły z gąbki morskiej Spongilla Spicules, które pobudzają skórę od wewnątrz do intensywnej samoregeneracji. Mimo silnego działania nie są wyczuwalne i nie kłują, a efektem ich działania jest poprawa kondycji skóry głowy i włosów u nasady.

Dodatkowo, każdy z produktów został oparty na nowatorskiej technologii, która wykorzystywana jest obecnie we wszystkich kosmetykach Yoskine – In’detox & Yo’active. Została ona zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Technologia łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem pielęgnacyjnym. Głęboko oczyszcza, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej, przywracając włosom blask oraz naturalne piękno.

Produkty, wchodzące w skład linii to wcierka wzmacniająca, peeling trychologiczny, szampony: oczyszczający i wzmacniający (dostępne w dwóch różnych pojemnościach), odżywka regenerująca oraz profesjonalny zabieg laminacji, który ekspresowo wygładza włosy.

image
Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Dzięki zawartości stimu-kofeiny™, poprawia mikrokrążenie skóry głowy, przyczyniając się do stymulacji włosów do wzrostu oraz zapobiega ich wypadaniu. Odczuwalny efekt przyjemnego ciepła – nasilenie zależne od wrażliwości skóry głowy. Cena: 39,99 zł/150 ml

Sposób użycia: Stosujemy 2-3 razy w tygodniu przed myciem włosów. Nakładamy bezpośrednio na skórę głowy i wykonujemy delikatny masaż. Pozostawiamy na minimum 30 minut, a następnie zmywamy szamponem.

 

 

image
Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko oczyszcza, reguluje produkcję sebum oraz stymuluje wzrost włosów, dzięki poprawie mikrokrążenia pobudzającego mieszki włosowe. Ponadto silnie pielęgnuje skórę głowy i włosy u nasady. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Nakładamy peeling na wilgotną skórę głowy, a następnie kolistymi ruchami wykonujemy masaż. Spłukujemy obficie wodą. Po zabiegu myjemy włosy szamponem. Dla najlepszych rezultatów stosujemy regularnie raz w tygodniu.

 

image
Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko  oczyszcza,  a  także  chroni  przed  odkładaniem się zanieczyszczeń oraz jonów metali. Włosy zyskują zdrowy wygląd i są bardziej podatne na dobroczynne działanie składników aktywnych. Cena: 24,99 zł/200 ml; 34,99 zł /350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji.

 

image
Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Dzięki zawartości kofeiny, niacynamidu i bio-kompleksu 5 minerałów wzmacnia i odżywia cebulki, zapobiega nadmiernej utracie włosów oraz wygładza ich strukturę. Cena: 26,99 zł/200 ml; 39,99 zł/350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji.

 

image
Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Wzmacnia osłabione włosy i długotrwale nawilża. Dzięki zawartości oleju Tsubaki, biotyny i biokompleksu pięciu minerałów, odżywka, działając intensywnie odżywczo, zapewnia włosom jedwabistą miękkość, blask i elastyczność. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na 5 min. Następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą.

 

 

 

image
Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Domyka łuski włosa i pomaga w uzyskaniu efektu lśniącej tafli włosów. Zabieg sprawia, że pasma błyszczą, nie są przesuszone i zyskują witalność. Dzięki połączeniu witaminy E, ceramidów, peptydu i biotyny, maska-zabieg intensywnie regeneruje i wzmacnia strukturę włosów. Kuracja szczególnie polecana jest do włosów, które są pozbawione elastyczności i blasku. Cena: 44,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość zabiegu-maski rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na kilka minut, a najlepiej na pół godziny. Po upływie tego czasu obficie spłukujemy ciepłą wodą.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. październik 2024 13:25