StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05

Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
07.07.2025 11:04
Collegium Medicum UMK uruchamia innowacyjny kierunek z zakresu trychologii medycznej we współpracy z OnlyBio
Collegium Medicum UMK uruchamia innowacyjny kierunek z zakresu trychologii medycznej we współpracy z OnlyBiomateriał partnera

Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy we współpracy z marką OnlyBio, znaną z dynamicznego łączenia innowacji kosmetycznych z nauką, uruchomiło rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych – „Trychologia Medyczna”. To pierwsze tego typu studia w Polsce, oferujące tak kompleksowe i praktyczne podejście do zagadnień związanych z trychologią i pielęgnacją skóry głowy.

Nauka i praktyka w jednym miejscu

W ramach umowy zawartej między Collegium Medicum a OnlyBio.life, marka zobowiązuje się przyjąć uczestników studiów podyplomowych na zajęcia prowadzone we własnych, nowoczesnych laboratoriach i salach dydaktycznych. To wyjątkowe połączenie akademickiej wiedzy z doświadczeniem rynkowym sprawia, że nowy kierunek może śmiało aspirować do miana najlepszych studiów trychologicznych w kraju.

– Trychologia to dziedzina, która rozwija się w zawrotnym tempie. Łączymy wiedzę medyczną, kosmetologiczną i biologiczną z praktyką oraz technologią. Naszym celem jest wykształcenie specjalistów, którzy nie tylko znają teorię, ale potrafią również realnie pomóc swoim pacjentom i klientom – mówi dr Maciej Zegarski, prezes zarządu OnlyBio.life.

Dla kogo są te studia?

Studia podyplomowe z trychologii medycznej skierowane są do osób, które chcą rozwijać się w zawodach związanych z pielęgnacją skóry głowy i włosów – od kosmetologów i biologów, po osoby z wykształceniem medycznym i farmaceutycznym. Absolwenci kierunku będą uprawnieni do prowadzenia własnych gabinetów trychologicznych oraz pracy w salonach kosmetologicznych i trychologicznych.

Program oparty na doświadczeniu ekspertów

Zajęcia będą prowadzone przez uznanych specjalistów z zakresu trychologii diagnostycznej, klinicznej i praktycznej – zarówno z ramienia Collegium Medicum UMK, jak i ekspertów OnlyBio.life. Program obejmuje m.in.:

  • zaawansowaną diagnostykę skóry głowy,
  • mechanizmy działania składników aktywnych w pielęgnacji włosów,
  • podstawy terapii trychologicznej i farmakologicznej,
  • zajęcia laboratoryjne z analizą skóry i włosów,
  • oraz liczne warsztaty praktyczne.

– Chcemy dać studentom coś więcej niż wiedzę z książek. Pracując wspólnie, eksperci UMK i OnlyBio.life, tworzymy przestrzeń, w której nauka i praktyka spotykają się w jednym miejscu. Tylko tak możemy zrozumieć realne potrzeby pacjentów i dostarczyć skuteczne, nowoczesne rozwiązania – dodaje dr hab. Joanna Kwiecińska-Piróg, Kierownik Studium Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum

Rekrutacja już trwa

Nabór na kierunek „Trychologia Medyczna” właśnie się rozpoczął. Zainteresowanie jest duże, co pokazuje, jak potrzebna i pożądana jest profesjonalizacja tego sektora. Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać się w kierunku specjalistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów, to doskonały moment, by zdobyć prestiżowe wykształcenie, wspierane przez jedną z najbardziej innowacyjnych marek kosmetycznych w Polsce.

Więcej informacji o rekrutacji można znaleźć na stronie Collegium Medicum UMK.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2025 08:01