StoryEditor
Twarz
15.09.2014 00:00

Mężczyźni lojalni wobec marki

Mężczyźni są zachowawczy w swoich wyborach, ale bardziej przywiązani do marki niż kobiety. Jak już jakiś kosmetyk przypadnie im do gustu, będą do niego wracać i kupować inne produkty z tym samym, sprawdzonym logo.

Jeszcze nie tak dawno męska półka z kosmetykami ograniczała się do specyfików do golenia i po goleniu, żelu pod prysznic i dezodorantu. Nietrudno było więc o spektakularne wzrosty w nierozwiniętej kategorii, po znacznie trudniejszym procesie przekonywania facetów, że mogą i powinni o siebie bardziej zadbać, a od stosowania kremu do twarzy poziom testosteronu im nie spadnie. – Od 8 lat światowy rynek kosmetyków rośnie o 6 proc. w skali roku. Mężczyźni kupują coraz więcej produktów i sięgają po coraz bardziej specjalistyczne – potwierdza Aleksandra Zawadzka, dyrektor operacyjny w firmie Miraculum.
– To coraz bardziej rozbudowana kategoria. Zwiększa się różnorodność marek, jak i samych kosmetyków. Mężczyźni są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb w dziedzinie pielęgnacji – dodaje Jolanta Rak, młodszy kierownik marki Lirene w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Jako przykłady segmentów rozwijających się najszybciej, poza produktami do golenia, wymienia kremy i żele do twarzy oraz żele pod prysznic. – Największym segmentem wciąż pozostaje golenie. Drugi co do wielkości to segment żeli męskich pod prysznic, który rejestruje wzrosty, podobnie jak segment pielęgnacji twarzy – mówi Jolanta Rak.
Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu w firmie Bielenda, określa rynek męskich kosmetyków jako stabilny. – Dynamiczne wzrosty dotyczą zwykle tych kategorii i produktów, które w danym okresie są szczególnie promowane przez marki. Mężczyźni mocniej przywiązują się do konkretnych produktów i w mniejszym stopniu eksperymentują z nowościami – zaznacza, powołując się na obserwacje wyników sprzedaży linii Bielenda Only for Men. – Od wielu sezonów utrzymuje ona stabilną sprzedaż, którą cyklicznie wspieramy kampaniami promocyjnymi i sprzedażowymi oraz regularnie rozszerzamy o ciekawe produkty – mówi. W tym samym tonie wypowiada się Aleksandra Zawadzka. – Mężczyźni kupują inaczej niż kobiety. Z naszego doświadczenia wynika, że są oni bardziej zachowawczy w swoich wyborach i zdecydowanie bardziej przywiązani do marki. Jeśli dany produkt spełni swoją rolę, mężczyzna będzie po niego chętniej sięgał przez kolejne lata – podkreśla.
Doceniana dojrzałość
Co na temat męskich kosmetyków mówią detaliści? – Owszem, sprzedają się, ale przede wszystkim kosmetyki pierwszej potrzeby – żel pod prysznic, szampon, coś do golenia, dezodorant. Reszta produktów rotuje słabiej i raczej kobiety kupują mężczyznom kremy niż oni sami – usłyszeliśmy w kilku drogeriach. Katarzyna Butrymowicz-Knap podkreśla jednak, że te zachowania konsumenckie są różne. – Wnioski są zwykle uogólnieniem własnych doświadczeń, natomiast na całościowe tendencje wpływają zachowania zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym – mówi. – W pierwszym faktycznie produkty do golenia są chętniej kupowane niż kosmetyki do pielęgnacji. Natomiast gdy weźmiemy pod uwagę dane z drogerii sieciowych i handlu nowoczesnego, to zauważymy wzrost zainteresowania preparatami pielęgnacyjnymi. Nie bez znaczenia są tu sezonowe trendy związane z wizerunkiem – na przykład moda na zarost sprawiła, że odczuwalny jest spadek w segmencie produktów do golenia – tłumaczy.
Na tę ostatnią tendencję zwraca uwagę również Aleksandra Zawadzka, choć dość przekornie. – Według agencji AC Nielsen kategorią odnotowującą spadek są kosmetyki
  do i po goleniu – ich sprzedaż spadła o 6,5 proc. w 2013 roku do ok. 170 mln zł, a cały segment kosmetyków po goleniu zmniejszył się o ok. 2 proc. Nasze doświadczenia nie pokrywają się jednak z powyższymi danymi. Grupę odbiorców Miraculum stanowią głównie starsi mężczyźni, przywiązani do marki i jej produktów do i po goleniu. Grupa ta wykazuje w ostatnim czasie dużą tendencję wzrostową, co również przyczynia się do notowanych przez Miraculum wyników – nasza sprzedaż kosmetyków dla mężczyzn rośnie – mówi. Podkreśla, że badania demograficzne przeprowadzone przez GUS pod koniec 2013 roku dowodzą, iż populacja mężczyzn w wieku produkcyjnym (18-64) zmniejszyła się o ok. 126 tys., natomiast w wieku poprodukcyjnym (65+) wzrosła o ok. 153 tys. w stosunku do roku 2012. GUS prognozuje, że tendencja ta utrzymywać się będzie przez kolejne 5 lat przy jednoczesnym wydłużeniu przeciętnej długości życia. Obecne portfolio Miraculum skierowane jest właśnie głównie do dojrzałych mężczyzn, choć firma swoje dwie nowe linie produktów w marce Wars kieruje już do młodych odbiorców.
Cel: młoda krew
Nastolatkowie i młodzi mężczyźni to ważna grupa docelowa. Są inni niż ich ojcowie, ich nie trzeba przekonywać do używania kosmetyków. Choć to uogólnienie i na pewno są wśród nich tacy, którym bliżej do stylu macho niż metroseksualnego, to nie ulega wątpliwości, że nawyki pielęgnacyjne i wzorce urody lansowane przez media mają zupełnie inne. – Starają się być na bieżąco z trendami, chętnie kupują nowości i je testują. Dlatego wdrożenia i innowacje, które wprowadzamy, mają ich zachęcić, aby sięgali po nasze marki dobrze znane starszemu pokoleniu – tłumaczy Aleksandra Zawadzka. Póki co, i producenci, i handel uważnie śledzą męskie nawyki i zachowania, chcąc dowiedzieć się jak najwięcej o ich zwyczajach zakupowych. – Wiemy, że lubią okazje i promocje, bardzo racjonalnie podchodzą do wyboru produktu. Zwracają uwagę na pojemność opakowania, ale też na jego poręczność. Cenią opakowania, które będą jak uwielbiane przez nich gadżety – ważny jest więc design i pomysł. Najczęściej szukają funkcjonalności i jasnych rozwiązań – dlatego bardzo istotna jest  klarowna komunikacja – mówi Jolanta Rak. Zaznacza, że w tym roku odświeżona została szata graficzna wszystkich kosmetyków Lirene Men. – Wierzymy, że nowoczesny design i jasne komunikaty spodobają się naszym klientom.
Klientom albo klientkom, bo nadal przede wszystkim kobiety zaopatrują mężczyzn w kosmetyki. – Często przejmują inicjatywę, proponując i zachęcając mężczyzn do używania nowych kosmetyków. Dzieje się tak szczególnie w przypadku starszej grupy mężczyzn, którzy podchodzą nieufnie do innowacji w dziedzinie kosmetyki – przyznaje Aleksandra Zawadzka. Również Jolanta Rak zauważa, że to kobiety głównie kupują kosmetyki dla swoich synów czy partnerów, i to one doradzają, jakiego produktu użyć. – Niemniej jednak coraz częściej zdarza się, że panowie trafiają do półek z kosmetykami i sami dokonują wyborów – podkreśla Jolata Rak. 
Katarzyna Bochner


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
28.10.2025 11:46
Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ
Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆMateriał Partnera

PERFECTA PRO age FACTOR to innowacyjna linia pielęgnacyjna, która wspiera naturalne piękno skóry i aktywuje jej wewnętrzny potencjał. Synergiczne działanie pięciu bioaktywnych czynników wzrostu w połączeniu z precyzyjnie dobranymi składnikami aktywnymi – takimi jak peptydy i ceramidy – zapewnia wielowymiarowe efekty: wspomaga odbudowę skóry, wygładza ją i wyraźnie redukuje widoczność oznak starzenia. To połączenie najnowszych osiągnięć biotechnologii z głębokim zrozumieniem rytmu skóry – by czas działał na jej korzyść.

Inspiracją do stworzenia linii PERFECTA PRO age FACTOR była sama skóra – jej naturalny rytm oraz wewnętrzny potencjał do regeneracji i odnowy. Każda pora doby niesie ze sobą inne wyzwania pielęgnacyjne: w ciągu dnia zależy nam na tym, by cera była gładka i promienna, podczas gdy noc to dla niej czas intensywnej odbudowy i głębokiego relaksu. Kosmetyki z linii PERFECTA PRO age FACTOR zostały skomponowane tak, by harmonijnie współgrać z biologicznym zegarem skóry i zapewnić widoczne efekty tu i teraz, jednocześnie działając w sposób długofalowy, przynosząc realne, trwałe korzyści pielęgnacyjne.

W centrum formuł znalazło się aż pięć bioaktywnych czynników wzrostu, inspirowanych rozwiązaniami stosowanymi w nowoczesnej dermatologii. Działają one synergicznie z kompleksami peptydowymi i ceramidowymi, aktywując naturalne procesy odnowy skóry, poprawiając jej jędrność i redukując widoczność zmarszczek. Efekt? Skóra staje się wyraźnie gładsza, bardziej elastyczna i pełna blasku – dzień po dniu.

A czym są czynniki wzrostu? Jaką rolę pełnią w kosmetykach do pielęgnacji skóry? Czynniki wzrostu to białka, które odgrywają kluczową rolę w procesach regeneracji, gojenia ran oraz stymulacji wzrostu komórek. W serii PERFECTA PRO age FACTOR znajdziecie ich aż 5! 

Insulin-like Growth Factor - 1 aktywuje odnowę skóry i wspiera syntezę kwasu hialuronowego, poprawiając jej sprężystość. 

Epidermal Growth Factor stymuluje komórki odpowiedzialne za regenerację naskórka. Dzięki jego działaniu skóra staje się bardziej gładka, jędrna i elastyczna. Wspomaga również procesy gojenia ran, co czyni go idealnym składnikiem w produktach do pielęgnacji po zabiegach dermatologicznych. 

Acidic & basic Fibroblast Growth Factor są odpowiedzialne za stymulację komórek produkujących kolagen i elastynę, które są kluczowe dla utrzymania jędrności i elastyczności skóry. Ich obecność w kosmetykach przyczynia się do poprawy struktury skóry oraz redukcji zmarszczek. 

Vascular Endothelial GF wpływa na poprawę ukrwienia i dotlenienia skóry. Dzięki jego działaniu skóra staje się bardziej promienna i zdrowa. Wspiera także proces regeneracji, co czyni go cennym składnikiem w produktach przeznaczonych do pielęgnacji skóry zmęczonej i pozbawionej blasku.

PERFECTA PRO age FACTOR to odpowiedź na trend pro-age i smart skincare – pielęgnację nowoczesną, świadomą i efektywną, która celebruje dojrzałość i stawia na zdrowy, promienny wygląd skóry. Dzięki połączeniu tych 5 bioaktywnych czynników wzrostu z peptydami i kompleksem ceramidów, formuły działają wielowymiarowo: odbudowują, wygładzają i zmniejszają widoczność oznak starzenia. Kremy PRO age FACTOR odpowiadają na zróżnicowane potrzeby skóry dojrzałej w ciągu całej doby. Krem na dzień koncentruje się na wygładzeniu i rozświetleniu, natomiast formuła na noc wspiera intensywną regenerację i odbudowę. Oba kosmetyki wzajemnie się uzupełniają, tworząc skuteczną i kompleksową rutynę pro-age. Dopełnieniem pielęgnacji są wysoko wyspecjalizowane sera, z których każde odpowiada na konkretny problem skóry – od intensywnego nawilżenia i wypełnienia, przez regenerację i ukojenie, aż po widoczny efekt liftingu. 

POZNAJ kremy i sera PERFECTA PRO age FACTOR

Krem aktywnie wygładzający na dzień

image
Materiał Partnera

34,99 zł/50 ml

Lifting, odmłodzenie i nawilżenie

Krem został stworzony z myślą o potrzebach każdego typu skóry dojrzałej, w szczególności

dla osób pragnących zadbać o gładkość, sprężystość i zachowanie jędrności skóry.

  • Wygładza linie mimiczne i zmarszczki
  • Przywraca napięcie, jędrność i elastyczność
  • Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia
  • Wzmacnia barierę hydrolipidową i regeneruje skórę

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

4 peptydy o potencjale biomimetycznym 4 P Complex:

  • CalmPep – redukuje napięcie odpowiedzialne za powstawanie zmarszczek mimicznych, widocznie wygładzając skórę.
  • CeraPep – peptyd w połączeniu z ceramidem wspomaga regenerację i odbudowę bariery ochronnej skóry, poprawiając jej elastyczność i nawilżenie.
  • DuoLipoPep – peptydy, zamknięte w liposomach, wspierają syntezę kolagenu, poprawiając kondycję skóry i przywracając jej młodzieńczą jędrność.

Stosowanie: Codziennie rano wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Dla najlepszych rezultatów stosować z wybranym serum z linii PRO age FACTOR. 

Efekt: Z każdym dniem skóra zyskuje jedwabistą gładkość, głębokie nawilżenie, sprężystość

i naturalny blask.

Krem aktywnie odbudowujący na noc

image
Materiał Partnera

34,99 zł/50 ml

Regeneracja, odmłodzenie i odbudowa

Bogata, otulająca konsystencja kremu działa intensywnie w czasie snu, gdy skóra

ma największe zdolności regeneracyjne.

  • Przywraca komfort, gładkość i napięcie
  • Spłyca zmarszczki i linie mimiczne
  • Odbudowuje barierę hydrolipidową
  • Głęboko nawilża, pozostawiając skórę aksamitną w dotyku

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

Ceramide CPLX – zaawansowany kompleks ceramidów, który skutecznie odbudowuje naturalną barierę hydrolipidową skóry, pomagając zatrzymać nawilżenie i może chronić skórę przed podrażnieniami. Działa jak kompres regeneracyjny – koi, odżywia i przywraca komfort nawet najbardziej wymagającej cerze.

Stosowanie: Codziennie wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi

i dekoltu. Dla najlepszych rezultatów stosować z wybranym serum z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, wygładzona i wyraźnie zregenerowana.

Serum liftingujące

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Skuteczne ujędrnienie i wymodelowanie owalu twarzy

Lekkie, wysoko skoncentrowane serum, idealne dla skóry wymagającej poprawy jędrności

i elastyczności.

  • Redukuje widoczność zmarszczek i linii mimicznych
  • Poprawia sprężystość i napięcie skóry
  • Wygładza i rozświetla cerę
  • Intensywnie nawilża i przywraca młodszy wygląd

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

Aktywator Liftingu - kompleks nowej generacji, skutecznie napina i wygładza, poprawia jędrność i redukuje zmarszczki. Wzmacnia skórę, wypełnia, liftinguje i przywraca jej młodszy wygląd dzień po dniu.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu skóra wygląda na gładszą, bardziej napiętą i ujędrnioną.

Serum kojąco - regenerujące

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Skuteczne ukojenie i wzmocnienie skóry twarzy, szyi i dekoltu

Serum o lekkiej, kojącej konsystencji, idealne dla skóry przesuszonej, ściągniętej i potrzebującej odnowy.

  • Zapewnia ulgę i ukojenie skórze
  • Redukuje uczucie dyskomfortu, napięcia i szorstkości
  • Wspiera regenerację i odbudowę płaszcza hydrolipidowego
  • Przywraca miękkość i gładkość

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

PREBIOTIC CPLX - zaawansowany kompleks prebiotyczny z inuliną i beta-glukanem, który wspiera rozwój korzystnej mikroflory skóry, przywracając jej naturalną równowagę. Wzmacnia barierę ochronną i redukuje dyskomfort.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu: ukojenie, wygładzenie i widoczna poprawa kondycji skóry.

Serum nawilżająco - wypełniające

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Nawilżenie, które wypełnia skórę twarzy, szyi i dekoltu

Serum idealne dla skóry suchej, odwodnionej i tracącej jędrność.

  • Intensywnie nawilża na wielu poziomach
  • Wypełnia drobne zmarszczki i wygładza skórę
  • Wzmacnia barierę skóry
  • Przywraca komfort i elastyczność

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

booster NMF - kompleks składników, naśladujący obecny w skórze Naturalny Czynnik Nawilżający (NMF), odpowiedzialny za intensywne nawilżenie, wspomaganie bariery ochronnej skóry i przeciwdziałanie utracie wody.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu skóra staje się bardziej nawilżona, gładsza i przyjemna w dotyku.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
23.10.2025 08:04
THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóry
THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóryMateriał Partnera

Marka Theramid to prawdziwe odkrycie w świecie świadomej pielęgnacji. Powstała w hiszpańskim laboratorium Niche Beauty Lab, które od początku swojej działalności kieruje się ideą „from the lab to you” — czyli tworzenia formuł bezpośrednio w oparciu o badania naukowe, a nie chwilowe trendy

To nie jest kolejna linia kosmetyków obiecująca „natychmiastowy efekt”. Theramid to terapie dla skóry, które mają działać długofalowo — odbudowywać i wzmacniać barierę hydrolipidową, przywracać cerze naturalną równowagę a także korygować niedoskonałości.

Jednym z najważniejszych celów marki jest regeneracja i wsparcie skóry. Formuły Theramid często łączą intensywne składniki aktywne (wysokie stężenia witamin, kwasów, peptydów czy antyoksydantów) z substancjami łagodzącymi, które niwelują ryzyko podrażnień. 

image
Materiał Partnera

Even-In czyli nowość przeciw przebarwieniom

To odpowiedź na potrzeby osób, które szukają skutecznego rozwiązania na przebarwienia, plamy pigmentacyjne i nierówny koloryt cery.

image
Materiał Partnera

Even-In to intensywna kuracja rozjaśniająca, która działa zarówno na już istniejące przebarwienia, jak i zapobiega powstawaniu nowych.

Poznaj prawdziwy game-changer w pielęgnacji skóry z problemem nadprodukcji melaniny który dostarcza naukowo opracowane rozwiązania pielęgnacyjne.

Jak działa Theramid Even-In?

Formuła Even-In to połączenie najskuteczniejszych składników depigmentujących, które razem tworzą terapię o potrójnym działaniu: redukują istniejące przebarwienia, hamują nadprodukcję melaniny, rozświetlają skórę i wyrównują jej koloryt.

Kluczem do skuteczności jest połączenie trzech substancji:

  • Kwasu traneksamowego (Tranexamic acid) – blokuje on procesy zapalne, które pobudzają nadmierną produkcję melaniny.
  • Kwasu kojowy (Kojic acid) oraz alfa-arbutyny (Alpha arbutin) – te związki hamują aktywność enzymu tyrozynazy, kluczowego w procesie powstawania plam pigmentacyjnych.

Te trzy składniki działają synergicznie, dzięki czemu skutecznie rozjaśniają cerę, niwelują plamy potrądzikowe, posłoneczne i hormonalne, a jednocześnie zapobiegają powstawaniu nowych przebarwień.

Dodatkowe wsparcie dla zdrowej i promiennej skóry

Even-In to nie tylko produkt na przebarwienia. Formuła została wzbogacona o łagodzące i nawilżające składniki, które dbają o komfort skóry oraz jej prawidłowe funkcjonowanie:

  • azeloglicyna – działa przeciwzapalnie, lekko rozjaśnia i przywraca cerze naturalny blask.
  • NAG (N-acetylglukozamina) oraz betaina – pomagają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, wygładzają i poprawiają elastyczność skóry.

Dzięki temu Even-In nie tylko rozjaśnia przebarwienia, ale także poprawia strukturę skóry, pozostawiając ją gładką, miękką oraz promienną.

Efekty potwierdzone badaniami klinicznymi

W badaniach przeprowadzonych na grupie 24 kobiet w wieku 35–60 lat (z łagodną lub umiarkowaną hiperpigmentacją) po 8 tygodniach stosowania uzyskano imponujące wyniki:

  • Redukcja przebarwień i wyrównanie kolorytu skóry o 22%
  • 91% badanych zauważyło, że ma bardziej promienną, świetlistą cerę
  • 82% potwierdziło redukcję widoczności przebarwień
  • 100% przyznało, że skóra stała się gładsza i milsza w dotyku

To liczby, które mówią same za siebie — Theramid Even-In naprawdę działa.

Inne produkty Theramid warte uwagi: trójka top sprzedażowa

Na koniec warto wyróżnić trzy już dobrze znane i często polecane produkty Theramid, które mogą świetnie uzupełnić pielęgnację, także w połączeniu z Even-In:

1. Theramid  TETRAMID C.E.F​ - kuracja z witaminą C, 30 ml

image
Materiał Partnera

To intensywne serum z potrójną witaminą C, które skutecznie rozświetla cerę, wyrównuje koloryt oraz chroni skórę przed oznakami fotostarzenia. Dzięki połączeniu trzech stabilnych form witaminy C, witaminy E i kwasu ferulowego działa silnie antyoksydacyjnie i rozjaśniająco. Regularne stosowanie sprawia, że skóra staje się jaśniejsza, gładsza oraz bardziej jędrna, z widocznie mniejszą liczbą przebarwień.

2. Theramid Copper Peptide - terapia przeciwstarzeniowa z peptydami miedzi 3%, 30 ml

image
Materiał Partnera

Zaawansowane serum przeciwstarzeniowe z najwyższym stężeniem czystych peptydów miedzi dostępnym na rynku. Formuła intensywnie stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, poprawiając jędrność, elastyczność oraz strukturę skóry. Dodatkowo działa silnie antyoksydacyjnie a także regenerująco — chroni przed stresem oksydacyjnym, wspiera procesy naprawcze oraz widocznie wygładza zmarszczki, nadając cerze zdrowy, promienny wygląd.

3. Theramid Azid - rozjaśniająca terapia do twarzy z kwasem azelainowym zmniejszająca zaczerwienienia, 30 ml

image
Materiał Partnera

Intensywna, wielofunkcyjna kuracja z 15% kwasem azelainowym, która skutecznie redukuje niedoskonałości, zaczerwienienia oraz przebarwienia. Formuła działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie i regulująco, dzięki czemu skóra staje się gładsza, jaśniejsza, bardziej jednolita. Dodatkowo zawartość karnozyny i mączki owsianej wzmacnia barierę ochronną, łagodzi podrażnienia a także opóźnia procesy starzenia skóry.

W ofercie Theramid każdy znajdzie coś dla siebie — niezależnie od potrzeb skóry, wieku czy typu cery. To marka, która łączy naukę z realnymi efektami, oferując skoncentrowane terapie dopasowane do konkretnych problemów. Jeśli marzysz o zdrowej, promiennej i zadbanej skórze — warto wypróbować Theramid i odkryć jej moc od pierwszych aplikacji.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2025 02:59