StoryEditor
Zdrowie
24.04.2023 00:00

FA® So good® w Super-Pharm: pyszne, zdrowe i w promocji

Pasty arachidowe FA® So good® mają naturalny, krótki skład. Powstają z nieprzetworzonych orzeszków, a słodzone są daktylami / fot. materiały prasowe
Marka FA® So good® tworzy artykuły spożywcze wolne od sztucznych dodatków, wypełniaczy i chemii. Amatorzy prostych receptur oraz każdy, kto chciałby spróbować pysznych, a równocześnie zdrowych produktów mają świetną okazję – w drogeriach Super-Pharm trwa promocja na pasty orzechowe. Przy okazji warto zapoznać się z ofertą superfoods o znakomitych właściwościach odżywczych.

FA® So good® jest marką stworzoną z myślą o wszystkich, którzy kochają zdrową i nieprzetworzoną żywność. Oferuje proste receptury, dobre tłuszcze, produkty bez dodatku cukru, zdrowe mieszanki mąk, poręczne oleje w sprayu oraz gotowe przekąski w wymiarze „guilty free”, które można sobie serwować bez wyrzutów sumienia.

Czysty skład, bez dodatków i chemii maja też stworzone przez FA® So good® pasty orzechowe – 100 proc. naturalne i nie zawierające żadnych dodatków w postaci cukrów, konserwantów czy oleju palmowego. Można je polecać wszystkim dbającym o świadome odżywianie, którzy jednocześnie chcą uzupełnić swoja dietę o wartości odżywcze, a do tego cenią dobry smak. Obecnie można je kupić w promocyjnych cenach. Akcja prowadzona jest w drogeriach Super-Pharm.

Naturalna pasta orzechowa 

Pasty FA® So good® w słojach są znakomitą alternatywą tradycyjnego masła orzechowego. Posiadają naturalny, krótki skład, powstają z nieprzetworzonych orzeszków a słodzone są daktylami. Zawierają też wyłącznie naturalne aromaty, są wolne od glutenu i odpowiednie dla wegan i wegetarian.  

W ofercie marki są pasty arachidowe słony karmel, banan i kokos w wersji smooth oraz miazga z orzeszków ziemnych w wersji crunchy (zawiera grubo zmielone orzechy). Można je jeść łyżką – prosto ze słoika, stosować jako smarowidło, dodatek do ciast. Są też świetną bazą sosów czy składnikiem koktajlu, która oprócz wrażeń smakowych uzupełni je o białko, witaminy i minerały oraz zdrowe tłuszcze.

Superfoods – ekstrakty o dobroczynnym działaniu

Na półkach Super-Pharm czekają też superfoods, które są bestsellerowymi produktami marki So good! Stanowią źródło naturalnych witamin i minerałów, a oferowane są w formie łatwo przyswajalnego dla organizmu proszku. Można go dodawać do wody, jogurtu, kefiru lub soku owocowego lub warzywnego. Zapewniają prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu.  

Przeznaczone są  dla osób ceniących zdrową formę, stawiających na naturę, ceniących czyste składy, żyjących w trybie slow-life lub dążącym do osiągnięcia harmonii duszy i ciała. Ekstrakty o dobroczynnym działaniu połączone zostały w nich, by maksymalne wykorzystać ich właściwości. Działają synergistycznie i stanowią świetne uzupełnienie składników diety. Nie zawierają konserwantów i są odpowiednie dla wegan.

Dlaczego powstał Green Detox

Detox, czyli oczyszczanie organizmu z produktów przemiany materii oraz toksyn to bardzo skomplikowany, ale niezbędny dla zachowania zdrowia każdego człowieka proces. Odpowiedzialny jest za to cały nasz organizm, ale szczególną rolę odgrywają trzy narządy – wątroba, nerki i płuca. Ponieważ narządy te pracują nieustannie od momentu narodzenia przez 24 godziny na dobę, to warto zaoferować im wsparcie. Mogą nim być naturalne substancje zawarte w różnego rodzaju roślinach, w szczególności owocach i warzywach.

Co jest w środku?

Chlorella, spirulina, młody jęczmień, miłorząb japoński, trawa pszeniczna, zielona herbata, burak, żen-szeń i wiele innych dóbr w postaci proszku, który jest jak prawdziwa, zielona bomba witaminowa, jednocześnie oczyszczająca organizm z zalegających toksyn. Wszystkie składniki to ekstrakty w 100 proc. naturalne.

Dlaczego powstał Red Antioxidants?

Działanie antyoksydantów polega na skutecznym usuwaniu wolnych rodników z naszego organizmu. Powstają one podczas podstawowych procesów życiowych, lecz ich produkcja jest szczególnie wzmożona przy złych nawykach żywieniowych, zanieczyszczonym powietrzu czy w okresach długotrwałego stresu. Jeżeli równowaga między ilością wytwarzanych wolnych rodników a ich neutralizacją przez antyoksydanty zostaje zachwiana, układ odpornościowy staje się osłabiony, przez co zwiększa się ryzyko zapadnięcia na różnego rodzaju choroby.

Co jest w środku?

Starannie wybrane i wyselekcjonowane ekstrakty z warzyw i owoców o silnych właściwościach antyoksydacyjnych, bez żadnych zbędnych dodatków. Antyoksydanty – inaczej przeciwutleniacze – to naturalne substancje aktywne występujące w owocach, warzywach, roślinach i ziołach. Ich aktywność jest kluczowa dla zdrowia organizmu, zmniejszenia ryzyka powstania wielu schorzeń, a także spowolnienia procesów starzenia.

Dlaczego powstał Adaptogen Mix?

We współczesnym świecie trudno uniknąć stresu.  Jednakmożna walczyć z jego skutkami, a pomocą w tej walce są adaptogeny. To prywatna armia walcząca o przywrócenie w organizmie równowagi. Skuteczność tych roślin polega na oddziaływaniu na cały organizm, a nie na poszczególne narządy. Pomagają od środka przystosować się do trudnych, stresujących warunków, działając jak najlepszy wewnętrzny sojusznik.

Co jest w środku?

Mieszanka dobroczynnych ekstraktów roślinnych, zwanych adaptogenami. Ich wspólną cechą jest skuteczne niwelowanie stresu fizycznego i psychicznego oraz adaptacja organizmu do niesprzyjających warunków zewnętrznych. Są to całkowicie naturalne substancje aktywne o normalizującym wpływie na cały organizm, jedncześnie – w przeciwieństwie do różnego rodzaju stymulantów i używek – nie uzależniają.

Dlaczego powstał Perfect Collagen?

Kompleks powstał, aby wspomóc regenerację i odbudowę chrząstki stawowej, produkcję kolagenu na powierzchni kości i stawów, a także mazi i płynów, które odpowiadają za ich prawidłowe funkcjonowanie.

Co jest w środku?

Uzupełniające się wzajemnie połączenie peptydów kolagenu wołowego z MSM (postać organiczna siarki), glukozamina, chondroityna, kwas hialuronowy i witamina C w kompleksie, czyli połączenie kwasu askorbinowego z ekstraktem z dzikiej róży i owocami z wiśni acerola.

Ekstrakty te zawierają flawonoidy, które gwarantują stopniowe uwalnianie i wykorzystanie witaminy C przez nasz organizm. Wszystko to w prawidłowym połączeniu działa jak ogromna machina wspomagająca regenerację i odbudowę chrząstki stawowej, wzmacniająca strukturę włosów oraz regenerację paznokci i skóry.

Dlaczego powstał Marine Collagen?

Kolagen to jedno z najważniejszych białek ludzkich, które stanowi ponad 30 proc. wszystkich białek, a w przypadku skóry właściwej aż 70 proc. Jest bezwzględnie najważniejszym białkiem strukturalnym, odpowiedzialnym za budowę skóry, włosów, paznokci, ścięgien, chrząstki stawowej oraz naczyń krwionośnych. Bez odpowiedniego poziomu kolagenu organizm ludzki nie jest w stanie prawidłowo funkcjonować.

Co jest w środku?

Beauty Marine Collagen zawiera opatentowany kolagen morski Peptan® F. Przeprowadzone badania wykazały, że spożywanie 5 g kolag enu Peptan® F dziennie przez 90 dni zmniejsza zmarszczki wokół oczu o 13 proc. i aż o 10 proc. wokół ust. Dla bardziej efektywnego działania wzbogacono go w kwas hialuronowy i witaminę C tylko naturalnego pochodzenia – z owoców dzikiej róży, baobabu, camu camu i aceroli. Wszystkie te owoce mają wysoką koncentrację naturalnej witaminy C o bardzo dobrej przyswajalności i stopniowym uwalnianiu w zależności od zapotrzebowania organizmu.

Po więcej bieżących informacji marka FA® So good® zaprasza na swój profil na Instagramie   

Właścicielem marki FA® So good® jest Fitness Authority – producent suplementów dla sportowców z kilkunastoletnim doświadczeniem, który od 2004 roku tworzy produkty doceniane na całym świecie. Marka kieruje swoją ofertę nie tylko do osób aktywnych fizycznie, ale wszystkich pragnących odżywiać się zdrowo. FA® So good® to także „czysta etykieta” (clean label). Jej produkty są bezpieczne, naturalne i bez zbędnych dodatków, wypełniaczy i chemii.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
16.07.2025 11:28
Dieta pudełkowa: kobiety są wierniejsze, Zetki – lubią poszukiwania [badanie PMR]
Tylko 14 proc. badanych wskazało wzrost ceny jako główny powód zmiany dostawcy cateringu. Konsumenci częściej kierują się różnorodnością smaków, dopasowaniem do stylu życia czy atrakcyjnością oferty.envato elements

Z raportu „Rynek cateringów dietetycznych w Polsce 2025”, przygotowanego przez PMR Market Experts by Hume’s wynika, że rynek diet pudełkowych staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci coraz częściej zachowują się jak cyfrowi nomadzi – testują różne oferty i nie są skłonni do lojalności wobec jednej marki, preferując elastyczność, różnorodność i dopasowanie do stylu życia.

Dane platformy sprzedażowej Foodango.pl z Grupy Goodspeed pokazują, że już ponad połowa klientów korzysta dziś naprzemiennie z 2–3 marek cateringowych, szukając najlepszego rozwiązania.

Catering = testy i zmiany  

Według badania PMR Market Experts by Hume’s, w 2024 roku średnia liczba marek cateringowych, z których skorzystała jedna osoba, wyniosła 1,61, a aż 28 proc. Polaków korzystających z cateringu zamówiło posiłki od więcej niż jednego dostawcy.

To zjawisko coraz bardziej przypomina tzw. cenowy nomadyzm, czyli poruszanie się klientów pomiędzy różnymi ofertami i półkami cenowymi w poszukiwaniu najlepszej relacji jakości do ceny, ciekawszego menu lub korzystniejszych promocji, nie chcąc wiązać się z jedną firmą na stałe. Lojalność klientów cateringu staje się warunkowa: uzależniona od korzyści, świeżości oferty i dopasowania do aktualnych potrzeb – mówi Karolina Szałas, Senior Market Analyst w PMR Market Experts/Hume’s Institute.

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce przypomina dziś coraz bardziej świat aplikacji mobilnych czy serwisów streamingowych – użytkownicy testują, zmieniają i rzadko przywiązują się na długo do jednej marki.

Wygrywa ten, kto potrafi serwować nowe doświadczenia jak serialowy hit, bo rynek diet pudełkowych zaczyna przypominać świat platform streamingowych – mówi Jakub Gierasimiuk, szef platformy sprzedażowej Foodango.pl z grupy Goodspeed.

Pudełkowy trend: cenowi nomadzi zmieniają rynek, a lojalność jest warunkowa

Dane z platformy sprzedażowej Foodango.pl z Grupy Goodspeed pokazują, że ponad połowa konsumentów rotuje pomiędzy różnymi ofertami cateringowymi – testując różnorodne smaki i modele diet, zanim zdecyduje się na pozostanie przy 2–3 ulubionych dostawcach. To potwierdza zjawisko warunkowej lojalności i poszukiwania dopasowania zamiast przywiązania do jednej marki.

Według badania PMR Market Experts by Hume’s aż 77 proc. klientów, którzy próbowali więcej niż jednego cateringu, zmienia przy tym półkę cenową, pokazując, że lojalność jest dziś warunkowa. To zdecydowanie luksus, a nie reguła. Nasze analizy pokazują dodatkowo, że klienci próbują, zmieniają, a finalnie zatrzymują się przy średnio 2–3 dostawcach, którzy najlepiej trafiają w ich gust i potrzeby. To współczesny cyfrowy nomadyzm w świecie diet pudełkowych – mówi Jakub Gierasimiuk, szef platformy sprzedażowej Foodango.pl z Grupy Goodspeed.

image
PMR

Cena nie zawsze najważniejsza

Tylko 14 proc. badanych wskazało wzrost ceny jako główny powód zmiany dostawcy cateringu. Konsumenci częściej kierują się różnorodnością smaków, dopasowaniem do stylu życia czy atrakcyjnością oferty.

Dzisiejszy klient nie ucieka od dostawcy z powodu kilku złotych więcej – ucieka od nudy. Wyniki PMR Market Experts by Hume’s pokazują, że zaledwie kilkanaście procent badanych wskazuje cenę jako główny powód zmiany. W Foodango.pl zauważyliśmy, że wrażliwość cenowa słabnie lub utrzymuje się na podobnym poziomie, ale apetyt na ciekawe oferty diet rośnie – mówi Jakub Gierasimiuk, szef platformy sprzedażowej Foodango.pl z Grupy Goodspeed.

Pokolenie Z szuka zmian, kobiety cenią stabilność

Analiza PMR Market Experts by Hume’s pokazuje, że kobiety znacznie częściej wybierają oferty z niższej lub średniej półki cenowej – łącznie aż 57 proc. z nich korzystało z jednego z tych segmentów. Mężczyźni wykazują większą gotowość do testowania: 25 proc. zdecydowało się na oferty ze wszystkich trzech poziomów cenowych.

Również wiek wpływa na wzorce zakupowe. Klienci z pokolenia Z częściej rotują między różnymi poziomami cenowymi, szukając nowych smaków i promocji. Osoby powyżej 34. roku życia znacznie rzadziej zmieniają strategię zakupową – zwykle pozostają w ramach jednej półki cenowej, najczęściej średniej lub wysokiej

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
27.06.2025 10:40
Badanie Henkel: Polki a profilaktyka raka piersi. Zaangażowanie marek w kwestie prozdrowotne
– Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi – podkreśla Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu GlissHenkel mat.pras.

Z najnowszego badania, zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” wynika, że kobiety podejmują działania profilaktyczne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą – z odpowiedzialności, troski o zdrowie i chęci życia w pełni. To wyraz świadomego wyboru.

Badanie pokazało także, że konsumentki doceniają marki angażujące się w działania prozdrowotne. Choć wiedza i świadomość roli profilaktyki rośnie, kobiety nadal potrzebują wsparcia i edukacji, również od innych kobiet, czego dowodem są już 79 otwarte kluby Różowego Patrolu Gliss oraz ponad 350 certyfikowanych ambasadorek programu, które wspierają ponad 30 tys. kobiet w całej Polsce. Polki pozytywnie oceniają tę inicjatywę.

Profilaktyka raka piersi przestaje być tematem tabu i źródłem lęku. Wyniki badania pokazują, że kobiety coraz częściej podejmują działania z zakresu profilaktyki raka piersi nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że czują odpowiedzialność – za siebie i bliskich. 

Na pytanie o powody podejmowania działań zapobiegawczych 36 proc. pań wskazało na rekomendacje lekarskie, a 30 proc. na wewnętrzną potrzebę dbania o swój organizm. Zdarza się również, że motywację przynoszą własne doświadczenia, takie jak obciążenie genetyczne (28 proc.) lub wystąpienie niepokojących objawów (27 proc.).

Dla uczestniczek badania ważną rolę w skutecznym zachęcaniu do badań odgrywają ginekolodzy (tak wskazało 50 proc. kobiet). Co ciekawe, niemal 40 proc. pań wymieniło w tym względzie osoby, które mają osobiste doświadczenie choroby nowotworowej. Kobiety coraz częściej sięgają również po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych,  takich jak webinary czy warsztaty. Jednocześnie niepokojący wydaje się fakt, że aż 20 proc. badanych przyznało, że w ogóle nie szuka informacji na temat profilaktyki raka piersi.

Ponad połowa (56  proc.) uczestniczek badania zadeklarowało, że chętnie wzięłoby udział w spotkaniach edukacyjnych, jeśli odbywałyby się one w odwiedzanych przez nie miejscach: galeriach handlowych, salonach kosmetycznych czy kawiarniach. Aż 55 proc. respondentek uznało, że największą motywacją do udziału byłaby możliwość wykonania badań „na miejscu”. 

Marki w trosce o zdrowie. Co sądzą o tym kobiety? 

Polki doceniają zaangażowanie firm i marek w działania społeczne, szczególnie w profilaktykę onkologiczną oraz pomoc pacjentom onkologicznym. 

Jak pokazują wyniki badania, dla ponad połowy kobiet w wieku 20–60 lat (57 proc. uczestniczek) inicjatywy podejmowane przez marki na rzecz społeczeństwa mają realny wpływ na codzienne życie i przyczyniają się do poprawy w istotnych obszarach. Ogólną profilaktykę zdrowotną za istotną uznaje 35 proc. badanych, a 32 proc. zwraca uwagę na wsparcie osób chorych na raka.

Różowy Patrol Gliss – ważny i potrzebny

Na potrzeby wskazane w badaniu odpowiada ogólnopolska inicjatywa edukacyjna Różowy Patrol Gliss, realizowana przez Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej we współpracy z marką Gliss. Projekt ten wystartował w 2023 roku, docierając z wiedzą i wsparciem do kobiet w całej Polsce. Spotkania prowadzone są przez ambasadorki, które nie tylko edukują, ale też inspirują i wzajemnie mobilizują. 

Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi. Z dumą angażujemy się w projekt Różowego Patrolu, który realnie zmienia podejście do badań profilaktycznych w Polsce. Wierzę, że to kobieta najlepiej rozumie inną kobietę – jej obawy, potrzeby i wątpliwości – pokazują to także badania. Dlatego chcemy je inspirować i wspierać. Wiemy, że zmiana nie dzieje się z dnia na dzień, ale dzięki konsekwentnym działaniom budujemy zdrowszą przyszłość dla tysięcy kobiet – mówi Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu Gliss.

Dzięki inicjatywie działa już 79 klubów Różowego Patrolu Gliss, przeszkolono ponad 350 Ambasadorek, a działania objęły łącznie ponad 30 tys.kobiet w całej Polsce. Ruch ten nie mógłby się rozwijać bez zaangażowania marki Gliss, która nie tylko wspiera projekt finansowo, ale i aktywnie promuje jego rozwój. W 2025 roku projekt wszedł w nową fazę – powołano pięć koordynatorek regionalnych, odpowiedzialnych za wspieranie i szkolenie nowych ambasadorek. W całym kraju do końca roku powstanie 50 nowych klubów, w których zacznie działać aż 150 nowych ambasadorek.

W badaniu po raz pierwszy zapytano Polki, co sądzą na temat Różowego Patrolu Gliss. Aż 83 proc. kobiet, które zetknęły się z Różowym Patrolem, ocenia inicjatywę jako potrzebną. Co ciekawe, 82 proc. postrzega ją jako bardziej istotną „dla innych kobiet” niż dla siebie – co pokazuje, że społeczna percepcja profilaktyki wciąż się kształtuje. 56% badanych uznało projekt za skuteczny, a około 75 proc. określiło go jako przyjazny i godny zaufania.

Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej, która chorowała na nowotwór piersi. Celem założonej przez nią Fundacji jest działanie w obszarze ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki chorób nowotworowych oraz zapewnienie wsparcia dla osób zarówno w trakcie diagnozy i leczenia onkologicznego, jak i po jego zakończeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2025 00:55