StoryEditor
Producenci
05.05.2021 00:00

Akcja Dobre Pudełko zakończona sukcesem. Pomoc finansowa dla Centrum Praw Kobiet

Połączenie pasji, miłości do piękna i chęci pomagania, pozwoliło zebrać sporą sumę pieniędzy, która zasiliła konto fundacji Centrum Praw Kobiet. Akcja „Dobre Pudełko” drogerii internetowej horex.pl odniosła wielki sukces i wiele wskazuje na to, że będzie kontynuowana w kolejnych latach.

„Dobre Pudełko” było debiutancką akcją charytatywną horex.pl. Na czym polegało to przedsięwzięcie? Kobiety kupujące zestaw ośmiu produktów do pielęgnacji ciała, mogły nie tylko czerpać z właściwości kosmetyków naturalnych, ale przede wszystkim pomagać, gdyż 20 zł z każdego sprzedanego boxu zasilało konto fundacji Centrum Praw Kobiet.

Akcja „Dobre Pudełko” rozpoczęła się w grudniu i trwała do końca marca. W ciągu czterech miesięcy Polki udowodniły, że potrafią jednoczyć się we wspólnym celu i działać na rzecz kobiet potrzebujących wsparcia.

Dzięki klientkom drogerii internetowej horex.pl udało się zebrać kilka tysięcy złotych, które zasilą konto fundacji Centrum Praw Kobiet, czyli najdłużej działającej organizacji w Polsce, udzielającej specjalistycznego wsparcia kobietom doświadczającym przemocy.

- Bardzo doceniamy wsparcie finansowe, jakiego udzielają nam polskie przedsiębiorstwa, gdyż pozwala nam to tworzyć stabilną ofertę pomocową dla pokrzywdzonych kobiet i podejmować kolejne, nowe działania – mówi Monika Młynarczyk, menedżerka ds. marketingu i fundraisingu z Centrum Praw Kobiet.

Jak dodaje, dzięki temu każda kobieta doświadczająca przemocy, która zgłasza się do CPK, otrzymuje kompleksową, specjalistyczną i bezpłatną pomoc, m. in. prawną, socjalną i psychologiczną. CPK prowadzi także schronisko, które jest bezpiecznym schronieniem dla kobiet i ich dzieci, które muszą uciekać z przemocowego domu.

- Prowadzimy także telefon interwencyjny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Oferujemy kobietom bezpłatne warsztaty i spotkania w ramach Akademii Mocy Kobiet. Działań i inicjatyw jest mnóstwo, dlatego każde wsparcie ma dla nas bardzo duże znaczenie – podkreśla Młynarczyk.

Jak podkreśla Marzena Dybicz, Head of Marketing Communication drogerii internetowej horex.pl, sukces tej akcji jest sukcesem kobiet.

- Z jednej strony naszych klientek, które w atrakcyjnej cenie mogły nabyć wyjątkowe kosmetyki do pielęgnacji ciała i tym samym zatroszczyć się o siebie, ale z drugiej strony kobiet-podopiecznych CPK, gdyż pieniądze, które zasilą konto fundacji z pewnością zostaną spożytkowane we właściwy sposób i przeznaczone na działania, których kobiety potrzebują najbardziej – tłumaczy.

Zainteresowanie, jakim cieszyło się Dobre Pudełko, prawdopodobnie stanie się przyczyną do zainicjowania kolejnej odsłony przedsięwzięcia. Akcja byłą możliwa dzięki zaangażowaniu partnerów – właścicieli polskich marek kosmetycznych: Nacomi, FaceBoom, BodyBoom, Bielenda Professional, Glov, Mohani, Orientana. 


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2025 00:15