StoryEditor
Producenci
04.08.2022 00:00

Anna Wasilewska, Orientana: Lubię pracować z ludźmi o otwartych głowach [Kobiety w biznesie beauty]

Anna Wasilewska 15 lat temu zamiast pracy w korporacji wybrała własną firmę. Dziś mówi, że daje jej to poczucie wolności i sprawczości. Stara się niczego nie bać, w biznesie irytuje ją papierologia. Dobierając współpracowników, patrzy na ich osobowość. Niezmiennie kocha Azję, której natura była inspiracją do powstania marki Orientana.

Dlaczego kosmetyki?

Prawie 15 lat temu zaczęłam myśleć o założeniu swojego biznesu. Na rynku nie było wówczas kosmetyków naturalnych, ja bardzo wierzyłam, że ich potrzebujemy. Azjatycka natura to moja wielka pasja i zgodnie z nią postawiłam na azjatyckie składniki. Skuteczne receptury oparte o najnowsze badania naukowe to było wyzwanie, które udało się pięknie zrealizować. Od początku miałam misję, aby dostarczyć do polskich domów wysokiej jakości naturalne kosmetyki na każdą kieszeń, które będą roztaczać zapachy rodem z tajskiego spa.

Własna firma to…

odpowiedzialność, nie tylko za produkt i klientów ale także za pracowników. Ale własna firma to także poczucie wolności, sprawczości i mnóstwo satysfakcji.

W swojej pracy kocham…

możliwość realizacji nawet najbardziej ambitnych projektów. Czerpię także mnóstwo radości z zadowolenia klientów, którzy dzielą się z nami opiniami o produktach. Najbardziej kocham te momenty gdy rozmawiam z osobą, która mnie nie zna, schodzimy na temat kosmetyków i okazuje się, że to nasza wierna klientka, która z zachwytem opowiada jak np. nasza terapia do włosów uradowała je włosy po ciąży.

Do działania napędza mnie…

świetna i super kreatywna grupa ludzi, z którymi na co dzień pracuję. Gdy widzę zaangażowanie pracowników i słucham ich pomysłów to daje mi to ogrom energii do kolejnych projektów.

Irytuje mnie…

stopień skomplikowania i sformalizowania prowadzenia biznesu w Polsce. Bardzo dużo czasu traci się na wypełnianie milionów tabel, zestawień i nikomu niepotrzebnych dokumentów.

Boję się…

staram się niczego nie bać.

Lubię pracować z…

ludźmi, którzy mają „otwartą głowę”. Przy zatrudnianiu nowych pracowników często ważniejsza od doświadczenia jest dla mnie osobowość. Mogę się pochwalić, że udało mi się stworzyć grupę kreatywnych, otwartych na zmiany i zaangażowanych osób, którzy chętnie pokazują się na naszych social mediach, ponieważ mocno identyfikują się z marką Orientana.

Pracoholizm czy work-life balance?

Powinnam odpowiedzieć, że work-life balance, prawda? (śmiech). Ujmę to tak – staram się, choć bywa to trudne.

Planowanie czy spontaniczność?

Planowanie. I to z dużym wyprzedzeniem. Ale szczypta spontaniczności i elastyczności również jest konieczna!

W przyszłość patrzę…

z optymizmem i radością. Nie mogę się doczekać realizacji moich planów.

Kilka zdań o sobie:

W 2010 roku założyłam swoją firmę produkującą naturalne kosmetyki. Wcześniej pracowałam w korporacji a konkretnie realizowałam projekty zawiązane z rynkiem kapitałowym. W Orientana zajmuję się teraz przede wszystkim tworzeniem koncepcji nowych produktów – od receptury aż po finalny efekt na półce w drogerii. Poza firmą mam niewiele wolnego czasu, ale kiedy tylko mogę staram się podróżować do mojej ukochanej Azji, spędzać czas na łonie przyrody i dużo czytać. Codziennie znajduję także pół godziny na jogę lub medytację.

KOBIETY W BIZNESIE BEAUTY – to cykl, w którym prezentujemy menedżerki związane z branżą kosmetyczną, z sukcesem prowadzące własne firmy

Czytaj także: Daria Prochenka, Clochee: własna firma to niezależność, stres i ekscytacja [Kobiety w biznesie beauty]

Czytaj także: Małgorzata Brożyna, Barwa Cosmetics: W przyszłość patrzę mając plan [Kobiety w biznesie beauty]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.02.2024 15:31
Beiersdorf kupił klinikę medyczną, w której narodziła się marka La Prairie
Clinique La Prairie w Montreux w SzwajcariiClinique La Prairie
Firma Beiersdorf poinformowała, że dziś podpisała ostateczną umowę nabycia kompleksu Clinique La Prairie w Montreux w Szwajcarii – miejsca gdzie narodziła się marka La Praire.

Beiersdrof nabył Clinique La Prairie w Szwajcarii.

„Dzięki temu  nasza luksusowa marka La Prairie Switzerland Beiersdorf ponownie połączy się ze swoim historycznym miejscem narodzin” – napisała firma.

Założona w 1931 roku Clinique La Prairie jest obecnie światowej sławy kliniką medyczną i ośrodkiem odnowy biologicznej. Prowadzono w niej oryginalne badania nad terapią komórkową do stosowania w odmładzających produktach kosmetycznych. Od tego czasu kompleks komórkowy stał się podstawową podstawą naukową wszystkich luksusowych produktów do pielęgnacji skóry La Prairie.

Nabyte tereny o powierzchni ponad 23 tys. mkw. składają się z siedmiu budynków, w tym charakterystycznej willi „La Résidence". Do dziś budynek ten pozostaje częścią logo La Prairie, łączącego go z jego dziedzictwem.

Dzięki tej umowie La Prairie i Clinique La Prairie wkraczają w nową erę partnerstwa i ściślejszej współpracy – podał koncern Beiersdorf.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.02.2024 12:34
Phlov i TOUS postanowiły wzajemnie wesprzeć swoje działania przed Dniem Kobiet
Marki TOUS i Phlov połaczyły siły i polecają się jako wspólny prezent na Dzień Kobiet mat. prasowe
Marki Phlov by Anna Lewandowska i TOUS postanowiły podjąć współpracę i wesprzeć nawzajem swoje działania przed Dniem Kobiet. W kilkudziesięciu sklepach TOUS w całej Polsce oraz w sklepie internetowym do zakupu biżuterii będzie dodawany prezent w postaci kosmetyku. Akcji towarzyszy konkurs.

W ramach współpracy dwóch marek – Phlov by Anna Lewandowska i TOUS – w dniach 1-8 marca, przy zakupach za ponad 599 zł w sklepach TOUS (stacjonarnie oraz w sklepie internetowym) dodawany będzie prezent w postaci kremu odmładzającego na dzień marki Phlov by Anna Lewandowska o wartości 179 zł z linii anti-age. Współpraca jest związana z nadchodzącym Dniem Kobiet.

Dodatkowo akcji towarzyszy konkurs. Informacje o nim niebawem pojawią się na profilu marki Phlov na Instagramie. Do wygrania będą trzy zestawy, w których znajdą się produkty TOUS o wartości 500 zł i cała linia kosmetyków odmładzających.

image
mat. prasowe

Phlov to polska marka ekologicznych kosmetyków wegańskich. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę. Oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także akcesoria do pielęgnacji skóry i świece zapachowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. luty 2024 01:13