
Marka podkreśla, że oferuje w 100 procentach certyfikowane formuły, oparte na badaniach laboratoryjnych i nowoczesnych składnikach aktywnych pochodzenia roślinnego. Aktualnie jej portfolio obejmuje ponad 230 produktów, dostępnych w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.
Polska ma być “kolejnym krokiem Lavery w regionie CEE” – zapowiada firma w komunikacie. We wrześniu marka debiutuje w naszym kraju i tym samym dołącza do grona krajów europejskich, w których rozwija swoją działalność.
Debiut marki w Polsce jest traktowany jako “strategiczny punkt wyjścia do dalszego rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej” – zapowiada komunikat firmy, podkreślający, że Polska to dziś jeden z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w regionie.
W Polsce Lavera zamierza budować dystrybucję wielokanałową – zarówno poprzez uruchomienie lokalnej wersji sklepu internetowego, jak i współpracę z sieciami drogeryjnymi oraz partnerami handlowymi.
Luksus bez barier i filozofia premium affordable
Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku kosmetycznym wyraźnie wyodrębnia się segment premium affordable, który łączy wysoką jakość, zaawansowane formuły i przystępną cenę. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, którzy nie chcą już wybierać między skutecznością a naturalnym składem, ani między jakością a ceną.
Lavera od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę właśnie w takim segmencie: jej produkty powstają na bazie naturalnych składników o udowodnionej laboratoryjnie skuteczności, z zachowaniem rygorystycznych norm jakości.
– Wierzymy, że natura daje wszystko, czego potrzebujemy do tworzenia skutecznych i przyjemnych w użyciu kosmetyków. Chcemy, aby świadoma pielęgnacja stała się codziennością, a nie luksusem dostępnym tylko dla wybranych – komentuje Dr. Henrike Neuhoff, Chief Scientific Officer w Lavera.
Polska – hubem komunikacyjnym dla marki
Wchodząc na polski rynek, Lavera wpisuje się w główne trendy, które obecnie kształtują branżę beauty: są to świadoma konsumpcja, etyczna produkcja i rozwój sprzedaży wielokanałowej. Polska ma stać się dla firmy hubem komunikacyjnym i operacyjnym dla regionu CEE, wspierając dalszą ekspansję w krajach sąsiednich.