StoryEditor
Producenci
20.03.2023 00:00

Avène ufunduje pobyt w Centrum Hydroterapii we Francji dla dziecka z AZS

W ubiegłorocznej edycji konkursu Avene główną nagrodę wygrała mama 9-letniej Heleny cierpiacej na AZS / fot. YouTube
Marka Avène kontynuuje program Atopowe Wsparcie od Avène, organizując kolejną edycję konkursu odbywającego się pod hasłem „Kojące Opowieści”. Do wygrania jest trzytygodniowy pobyt dziecka cierpiącego na AZS, wraz  z rodzicem, w Centrum Hydroterapii w Avène we Francji.

Atopowe zapalenie skóry (AZS) jest chorobą zapalną skóry, która dotyczy coraz większej liczby małych dzieci, a czasami również dorosłych. Jej objawy są wywoływane przez współwystępowanie czynników genetycznych, immunologicznych (związanych z naturalną odpornością) i środowiskowych. Dominującym objawem AZS jest suchość i świąd skóry, które w znaczący sposób utrudniają pacjentom życie.

Jedną z marek, która ma w swojej ofercie preparaty do stosowania na skórę z atopowym zapaleniem jest Eau Thermale Avène. Jednak nie tylko – od 2015 wspiera rodziców dzieci z AZS, oferując bezpłatny pobyt w Centrum Hydroterapii w Avène na południu Francji i program zabiegów bazujących na wodzie termalnej.

 W lipcu 2022 w Avène 3 tygodnie spędziła 9-letnia Helena.

W tym roku marka Avène kontynuuje program Atopowe Wsparcie od Avène, organizując kolejną edycję konkursu odbywającego się pod hasłem „Kojące Opowieści”. Do wygrania jest trzytygodniowy pobyt dziecka cierpiącego na AZS, wraz  z rodzicem, w Centrum Hydroterapii w Avène we Francji (od 2 do 22 lipca 2023 r.). W tej edycji zostaną również przyznane nagrody dodatkowe: 10 rocznych zapasów dermokosmetyków do pielęgnacji skóry atopowej oraz 10 jednorazowych zestawów XeraCalm A.D.

Aby wziąć udział w konkursie należy przygotować dla swojego dziecka kojącą opowieść na dobranoc (w formie pisemnej, zdjęć lub video) i do 5 kwietnia opublikować ją jako post lub rolkę na Instagramie, z użyciem #KojaceOpowiesciAvene oraz uzupełniająco: #AtopoweWsparcieodAvene. Oprócz tego pamiętać trzeba o przesłaniu formularza, pobranego ze strony konkursu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 15:57
Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku
Orebella należy do Belli Hadid, uznanej supermodelki i przedsiębiorczyni.Orebella
We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.

Hadid opracowała unisexowe zapachy marki – w cenach 35 dolarów za 10 ml, 72 dolarów za 50 ml i 100 dolarów za 100 ml – wraz ze światowymi domami zapachowymi Firmenich i Robertet. Window2Soul, kwiatowa woda, zawiera różę i jaśmin, akcentowane cytryną i fasolą tonka; Salted Muse to kompozycja z nutami soli morskiej, różowego pieprzu, drzewa oliwnego, lawendy, drewna i rześkiego bursztynu; Blooming Fire ma natomiast charakter tropikalny, z mieszanką kwiatu monoi z Tahiti, paczuli i bergamotki.

Działając równolegle z zapachami, fundacja Orebella‘s Alchemy Foundation ma na celu wspieranie konkretnych organizacji przekazując darowiznę w wysokości co najmniej 1 proc. całej sprzedaży netto. Pierwszymi partnerami fundacji są Lower East Side Girls Club i PATH International.

Koncepcja marki Orebella narodziła się z wrażliwości Hadid na zapachy na bazie alkoholu i jej skłonności do tworzenia własnych zapachów. Hadid twierdzi, że uprawiając lawendę i destylując olejki na rodzinnej farmie, stworzyła perfumy dla siebie i bliskich, co ostatecznie zainspirowało stworzenie Orebelli. Formuły Orebella zawierają bazę z grzybów śnieżnych oraz mieszankę olejków kamelii, migdałów, oliwek, jojoby i shea, aby wzmocnić trwałość zapachu – zwanego „Oreliksirem”.

Czytaj także: Bella Hadid zapowiada swoją nową markę urodową pod nazwą Orebella

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 14:56
Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu
Ultraciemny odcień podkładu Youthforia spotkał się z ogromną krytyką w sieci w związku ze swoim błędnie skomponowanym składem.Golloria George
Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.

W marcu Youthforia wprowadziła 10 dodatkowych odcieni do swojego podkładu Date Night po tym, jak w zeszłym roku marka spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony twórców internetowych, którzy skrytykowali firmę za brak inkluzywności, gdy marka wprowadziła na rynek pierwsze 15 odcieni podkładu w październiku. Golloria George, influencerka, która może pochwalić się 1,5 miliona obserwujących na TikTok, opublikowała w tym tygodniu film, w którym recenzuje najnowszy odcień podkładu wprowadzony na rynek przez Youthforię. Aby podkreślić skalę problemu, nałożyła czarną farbę do twarzy na jedną połowę twarzy i odcień „600” na drugą stronę. Na filmie farba i podkład wyglądały prawie identycznie.

Kiedy mówimy, że chcemy, żebyście zrobili dla nas odcienie [makijażu], nie mamy na myśli pójścia do laboratorium i poproszenia o czarny jak z tych farbek używanych do rasistowskich show [...] Nie tylko w 2024 r. jest to obrzydliwe i lekceważące, ale [produkt] trzeba zdjąć z półek

- powiedziała Golloria George.

@golloria

the darkest shade of the youthforia date night foundation.

♬ original sound - golloria

Zeszłej jesieni firma spotkała się z ostrymi reakcjami za wypuszczenie podkładu z ograniczoną gamą odcieni, oferującą tylko cztery podkłady dla ciemniejszej karnacji. Założycielka Fiona Co Chan przeprosiła, obiecując spotkać się z liderami społeczności w celu poprawy sytuacji. Nawet casting Youthforii, który miał na celu znaleźć modelkę pasującą odcieniem skóry do odcienia podkładu, nie powiódł się, podkreślając niepraktyczność koloru jako produktu do masowej sprzedaży. Marka opublikowała na Instagramie serię filmów w poszukiwaniu modelki, ponieważ podczas pierwszego castingu nie udało się znaleźć odpowiedniego odcienia. Pomimo wielu prób znalezienia odpowiedniej modelki, całość spaliła na panewce.

W filmie na TikToku chemik kosmetyczny Javon Ford potwierdził, że odcień 600 nie zawiera niezbędnych pigmentów półtonowych, a wykorzystuje jedynie pigmenty czarne i białe, wskutek czego nie może odpowiadać kolorowi skóry praktycznie nikogo, niezależnie od tego, jak ciemną ma skórę. Wiele głosów krytyki zwraca uwagę, że marka wypuściła na rynek praktycznie czarną farbkę do skóry, nie wykazując zrozumienia dla pracy z kolorem prawdziwej afrykańskiej skóry.

Czytaj także: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy: MAC, odejdźcie od nazwy Russian Red

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 01:10