Barwa Cosmetics adoptowała cztery papugi Ara Ararauna oraz dwie papugi żółtoskrzydłe z krakowskiego ZOO. Ich imiona: Ola, Atu, Siara, Ania, Mydło i Ziółko są nieprzypadkowe. Inspiracją były bestsellerowe produkty marki.
Skąd pomysł na zaadoptowanie papug przez firmę Barwa Cosmetics?
Papuga jest znakiem rozpoznawczym barwy już od 1950 roku, kiedy to powstało pierwsze logo firmy z papugą w roli głównej. Teraz kolorowy ptak to nie tylko symbol marki. Sześć papug stało się pełnoprawnymi członkami rodziny Barwa Cosmetics.
Firma zapewnia też, że los zwierząt i środowiska zawsze był dla niej ważny.
– Barwa wciąż udoskonala formuły kosmetyków i procesy produkcji, tak aby wytwarzać je z maksymalnym poszanowaniem dla środowiska naturalnego i otaczającego świata – czytamy w komunikacie.
O tej misji firmie przypomina właśnie papuga, która w logo obecna jest od ponad 70 lat.
Papuga w logo marki Barwa
– Wybór tego ptaka nie jest przypadkowy. Wielobarwna papuga, tak jak Barwa, wyróżnia się na tle innych. Nastraja pozytywnie do życia, przesyła dobrą energię, nawiązuje do natury i czerpania z niej tego, co najlepsze. Papuga to również bardzo kontaktowy ptak, który potrafi porozumieć się z każdym rozmówcą. To niezwykle ważna dla nas cecha, przykładamy ogromną wagę do życia w przyjaźni i harmonii z naszymi współpracownikami, kontrahentami oraz klientami – zdradza Joanna Multana-Chyc, specjalista ds. marketingu produktowego.
Włączając się w akcję sponsoringu marka pokrywa część kosztów związanych z pobytem zwierząt w ZOO. Podopiecznych marki można odwiedzać w krakowskim ogrodzie zoologicznym.