StoryEditor
Producenci
19.11.2024 10:13

CeraVe rozszerza portfolio o pielęgnację włosów i wprowadza linię produktów dostępną wyłącznie w Walmarcie

Dermokosmetyki CeraVe / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Marka CeraVe weszła na rynek pielęgnacji włosów, wprowadzając dermatologicznie kosmetyki przeznaczone do łagodzenia łupieżu. Na razie można je kupić tylko w amerykańskiej sieci supermarketów Walmart.

CeraVe to marka dermokosmetyków znana z produktów wspierających odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry. Powstała jako uzupełnienie luki na rynku pielęgnacji skóry o produkty dla osób z osłabioną barierą skórną z powodu chorób takich jak łuszczyca czy egzema. Teraz marka  rozszerza swoje portfolio, wprowadzając pierwszą linię kosmetyków do pielęgnacji włosów. W tym momencie są one dostępne wyłącznie w amerykańskiej sieci supermarketów Walmart.

Czytaj też: CeraVe wyrusza w trasę CeraVe High University Roadshow

– Patrząc w przyszłość CeraVe, poczuliśmy, że pielęgnacja włosów i skóry głowy to naturalny kierunek rozwoju marki. Współpracując z naszymi dermatologami, byliśmy w stanie stworzyć formuły przeciwłupieżowe z ceramidami identycznymi ze skórą, które nie tylko są skuteczne w delikatnym i skutecznym oczyszczaniu oraz w leczeniu łupieżu bez naruszania bariery ochronnej skóry głowy, ale także sprawiają, że włosy są zdrowe i miękkie – oświadczył starszy wiceprezes oraz globalny szef sprzedaży i marketingu profesjonalnego CeraVe, Tom Allison.

Z powodu łupieżu cierpi aż 20 proc. osób mieszkających w Stanach Zjednoczonych, ale okazało się, że część z nich unika produktów przeciwłupieżowych z powodu obaw o wysuszenie skóry. CeraVe poprzez wejście na rynek pielęgnacji włosów ma więc dostarczyć rozwiązanie potrzebne oraz dermatologicznie uzasadnione.

Szampon przeciwłupieżowy CeraVe zawiera 1 proc. pirytionianu cynku, który ma redukować do 100 proc. widocznych płatków łupieżu, jeśli będzie stosowany w zestawie z nawilżającą odżywką przeciwłupieżową. System ten jest odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, w tym wrażliwej skóry głowy oraz włosów farbowanych. Produkty nie zawierają siarczanów, parabenów, barwników ani substancji zapachowych.

–  Łupież jest jednym z pięciu głównych powodów, dla których ludzie konsultują się z dermatologiem, a łącząc dogłębne badania, doświadczenie L’Oréal w zakresie dbania o włosy oraz wiedzę wiodących dermatologów, stworzyliśmy kompleksowe i wysoce skuteczne formuły, które są wystarczająco delikatne dla każdego. Cieszymy się, że wprowadzamy na rynek pierwszą gamę produktów do pielęgnacji włosów CeraVe, oferującą zdrowe włosy dla wszystkich – powiedziała Melanie Vidal, dyrektorka generalna CeraVe Global.

Na nową linię produktów CeraVe składają się szampon przeciwłupieżowy, nawilżająca odżywka przeciwłupieżowa oraz produkt dwa w jednym. Marka wprowadziła na rynek również nawilżający szampon i odżywkę przeznaczone dla osób bez łupieżu. 

Czytaj też: Marka CeraVe zaprosiła konsumentów na wydarzenie z testowaniem produktów

CeraVe to marka należąca do koncernu L’Oréal Paris. Kluczowym składnikiem jej formuł są trzy ceramidy identyczne z występującymi w skórze, które pomagają utrzymać odpowiedni poziom jej nawilżenia i chronią przed czynnikami zewnętrznymi. Produkty CeraVe wykorzystują technologię MVE (MultiVesicular Emulsion) - długotrwałego nawilżenie przez całą dobę. Do tej pory brand był znany z szerokiej gamy produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, w tym z kremów nawilżających, żelów i emulsji do mycia oraz produktów specjalistycznych takich jak kremy pod oczy, serum z retinolem czy preparaty przeciw niedoskonałościom. Produkty CeraVe są dostępne w czterdziestu krajach świata. W Polsce znajdziemy je m.in. w Super-Pharm, Hebe i Rossmannie, w wybranych aptekach oraz w sprzedaży online. 

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
25.09.2025 12:25
Maybelline zaczyna współpracę z Miley Cyrus i odświeża kultowy dżingiel reklamowy
Maybelline mat.pras.

Marka Maybelline New York poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Miley Cyrus. Gwiazda pop będzie pełnić funkcję globalnej ambasadorki marki. Maybelline podkreśla przy tym, że współpraca z amerykańską gwiazdą może wyznaczyć „nową erę piękna” – udowodnić ponadczasowość Maybelline i wyznaczać nowe trendy.

W ramach partnerstwa Miley Cyrus będzie promować najważniejsze, nadchodzące premiery produktów, w tym m.in. nowy viralowy tusz do rzęs. Zdaniem Cyrus, kampania pokazuje, że “piękno jest płynne, że pewność siebie może wyrażać się na milion różnych sposobów i że rodzimy się z nią od zawsze”.

Miley to coś więcej niż globalna ikona – to muza współczesnego piękna. Jej kreatywność i kunszt łączą siłę z wrażliwością – ocenia Sandrine Jolly, globalna prezes marki Maybelline New York.

Maybelline podziela moje przekonanie, że makijaż powinien być wyrazisty i stale ewoluować. Współpraca z Maybelline, marką, która celebruje ważne wartości, samoekspresję i zabawę, wydawała się najbardziej naturalnym wyborem na tym etapie mojego życia – mówi artystka.

Informacja o nowej ambasadorce marki pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak Maybelline wskrzesiło swój kultowy dżingiel reklamowy „Maybe It’s Maybelline” z 1991 roku – teraz z odświeżonym brzmieniem, adresowanym do nowego już pokolenia konsumentów kosmetyków. 

Odświeżony utwór, zakorzeniony w energii Nowego Jorku, został przearanżowany tak, aby odzwierciedlać współczesne wartości marki, takie jak poczucie siły, pewność siebie i samoekspresja, a jednocześnie nawiązywać do nostalgii za jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w branży kosmetycznej.

Te dwa działania sygnalizują przemyślaną strategię: łączenie kulturowych ikon z dziedzictwem, aby zapewnić atrakcyjność dla wielu pokoleń. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
25.09.2025 11:25
Przetasowania na najwyższych szczeblach managerskich w L’Oreal
mat.pras.

Koncern L’Oreal wyznaczył Alexisa Perakisa-Valata na stanowisko prezesa na region Stanów Zjednoczonych i Ameryki Północnej. Celem tego doświadczonego managera jest dalsze zwiększanie wzrostów firmy na największym rynku kosmetycznym świata.

Perakis-Valat dołączył do L’Oreal – największej na świecie grupy kosmetycznej – już w 1994 roku. Na stanowisku szefa dywizji Ameryki Północnej zastępuje Davida Greenberga, który ma objąć nowo utworzone stanowisko prezesa L’Oreal USA – poinformował francuski koncern. 

Perakis-Valat, pełniąc do tej pory funkcję prezesa działu dóbr konsumpcyjnych (którą objął w 2016 roku) przyczynił się do wzrostu sprzedaży o jedną trzecią do 16 miliardów euro w trakcie swojej kadencji –  podkreśla L’Oreal w swoim komunikacie.

Z kolei Perakisa-Valata na dotychczasowym stanowisku ma zastąpić Fabrice Megarbane, który do tej pory obejmował funkcję dyrektora ds. globalnego wzrostu L’Oreal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. wrzesień 2025 15:50