StoryEditor
Producenci
05.11.2019 00:00

Charytatywna konferencja Elfa Pharm na rzecz Fundacji Rak’n’Roll

Konferencja motywacyjna #MojaSuperMoc, która odbędzie się 16 i 17 listopada w Warszawie, to część projektu #KobiecyElement realizowanego na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Wśród prelegentek znajdą się ambasadorki projektu, m.in. Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Olga Bołądź, Katarzyna Grochola. Cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na cele charytatywne.

Konferencja #MojaSuperMoc to część projektu #KobiecyElement realizowanego na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Dwudniowe wydarzenie obejmuje prelekcje z tematyki behawioralno-poznawczej, dotyczącej zagadnień wsparcia emocjonalnego oraz autokreacji.

Prelegentami są osoby związane ze światem nauki, mediów oraz show-biznesu, w tym ambasadorki projektu: pisarka Katarzyna Grochola, aktorka Olga Bołądź, trener autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec i mentorka Paulina Smaszcz-Kurzajewska, wokalistka Mery Spolsky oraz psycholog Anna Demarczyk.

Dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekierowany na działania w ramach projektu. Wszyscy prelegenci biorą udział w wydarzeniu non profit.   

Projekt #KobiecyElement rozpoczął się 8 marca br. w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Leszek Stanek, Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie! i firma kosmetyczna Elfa Pharm połączyły w nim swoje siły, aby wesprzeć kobiety.

#KobiecyElement jest to całoroczna akcja mająca na celu pokazanie tego, że kobiety zmagające się z chorobą, czy innymi trudnościami życiowymi, nie tracą kobiecego elementu. Czasem tylko potrzebują, żeby przypomnieć im o tym, że go mają.  

Dorota Topolska, współwłaścicielka firmy Elfa Pharm Polska, osobiście angażuje się w akcję

W trakcie trwania projektu w największych miastach w Polsce odbywają się warsztaty edukacyjne. Ponadto w akcję zaangażowały się aktorki, piosenkarki, artystki, lekarki, menadżerki, podróżniczki, trenerki, tatuatorki, a także entuzjastki kosmetyków i sportu. Wszystkie te kobiety mają w sobie energię inspirującą do działania i podążają za swoimi marzeniami.

Pomysłodawcą projektu jest Leszek Stanek – aktor, reżyser, choreograf, muzyk i tancerz –  który od lat udziela się charytatywnie, a swoją postawą udowadnia, jak ważne dla kobiet jest wsparcie ze strony mężczyzn. Koordynatorem akcji jest firma kosmetyczna Elfa Pharm Polska od początku swojej działalności angażująca się we wszelkiego rodzaju akcje, które mają na celu nieść pomoc najbardziej potrzebującym. Dlatego część dochodu ze sprzedaży kosmetyków marki Element oraz Vis Plantis przeznacza na rzecz fundacji.

Obecnie każda osoba kupująca kosmetyki Vis Plantis lub Element Cosmetics z naklejką fundacji może ją wesprzeć. Jeśli zrobi zdjęcie kupionego kosmetyku, opublikuje je na swoim Instagramie, oznaczy na nim Elfa Pharm oraz doda hasztagi #mojasupermoc i #kobiecyelement firma przekaże dodatkowe 5 zł na rzecz fundacji. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
29.07.2025 14:53
Nicole Kidman – nową ambasadorką japońskiej marki luksusowych kosmetyków
IG cledepeaubeaute

Clé de Peau Beauté, producent luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry rodem z Japonii, ma od tego tygodnia nową ambasadorkę. Twarzą marki została amerykańsko-australijska gwiazda kina – 58-letnia Nicole Kidman.

Nicole Kidman, zdaniem japońskiej marki, “uosabia jej wizję blasku – tam, gdzie stykają się inteligencja, artyzm i cel".

Z przyjemnością witamy Nicole w rodzinie Clé de Peau Beauté. Wierzymy, że blask to coś więcej niż tylko wygląd – to wewnętrzna siła, która napędza pozytywne zmiany. Nicole uosabia to przekonanie swoją inspirującą podróżą, pokazując, jak pasja i cel uwalniają blask, który dodaje siły innym” – uzasadniła wybór nowej ambasadorki Mizuki Hashimoto, dyrektor ds. marki Clé de Peau Beauté.

Kariera aktorska Kidman to już blisko 40 lat występów na małym i dużym ekranie. Można ją było podziwiać w wielu gatunkach filmowych – od sensacji po musical. Międzynarodową sławę zdobyła rolą w kameralnym thrillerze  „Martwa cisza” (1989), umacniając ją rolą u boku ex-małżonka Toma Cruise‘a w filmie „Szybki jak błyskawica” (1990). Od tego czasu aktorka zdobywała nie tylko popularność, ale też wiele branżowych nagród i wyróżnień dzięki występom w takich filmach jak „Za wszelką cenę” (1995), „Moulin Rouge!” (2001) i „Godziny” (2002). Za rolę w tym ostatnim – otrzymała Oscara dla najlepszej aktorki.

W telewizji Kidman zdobyła nagrody Emmy za rolę w serialu HBO „Wielkie kłamstewka” (2017–2019). Poza występami aktorskimi Kidman zrealizowała kilka projektów w ramach swojej firmy producenckiej Blossom Films.

Nicole Kidman jest również Ambasadorką Dobrej Woli ONZ dla Kobiet, działającą na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet i dziewcząt poprzez edukację, a także opowiadając się za zwalczaniem przemocy ze względu na płeć.

Cieszę się, że dołączam do rodziny Clé de Peau Beauté. Inspiruje mnie zaangażowanie marki w celebrowanie indywidualnego piękna w każdym aspekcie życia człowieka. Z niecierpliwością czekam na to, co wspólnie wykreujemy – podkreśla Kidman.

Założona w 1982 roku marka Clé de Peau Beauté jest obecnie jedną z prestiżowych marek w portfolio Shiseido. Marka łączy innowacje japońskiej nauki z francuską elegancją. Kosmetyki dostępne są na rynkach w 26 krajach świata.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.07.2025 13:29
LVMH rozważa sprzedaż marki Marc Jacobs za miliard dolarów
Marka Marc Jacobs może zmienić właściciela.Shutterstock

Grupa LVMH prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące sprzedaży swojej marki modowej Marc Jacobs. Potencjalnymi nabywcami są między innymi Authentic Brands Group (właściciel Reeboka), Bluestar Alliance oraz WHP Global. Według doniesień, transakcja mogłaby wycenić markę Marc Jacobs na około 1 miliard dolarów amerykańskich.

Decyzja o możliwej sprzedaży jest częścią szerszej strategii LVMH polegającej na przeglądzie i optymalizacji portfela marek. Grupa znana jest zarówno z przejęć, takich jak zakup Tiffany & Co., jak i z pozbywania się marek, które przestają wpisywać się w jej długoterminowe cele. W przeszłości LVMH rozstało się m.in. z Donną Karan, Off-White czy Stellą McCartney.

Marka Marc Jacobs została założona w 1984 roku i zdobyła popularność dzięki produktom takim jak torby typu tote oraz linia perfum Daisy. Pomimo rozpoznawalności, marka w ostatnich latach przechodziła restrukturyzację oraz zawężenie oferty produktowej, co mogło skłonić LVMH do poszukiwania nowego właściciela lepiej dopasowanego do dalszego skalowania biznesu.

Ewentualna sprzedaż marki Marc Jacobs byłaby kolejnym krokiem LVMH w kierunku skoncentrowania się na najbardziej rentownych i globalnie rozwijających się segmentach luksusu. W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się trendów konsumenckich, grupa kontynuuje strategię selektywnego wzmacniania swojego portfela, stawiając na najbardziej dochodowe aktywa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. lipiec 2025 04:43