StoryEditor
Producenci
20.09.2022 00:00

Chusteczki WaterWipes otrzymały certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu

Marka WaterWipes, oferująca nawilżane chusteczki, otrzymała certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu, wystawiany przez organizację MyMicrobiome. Certyfikat obejmuje chusteczki do wrażliwej skóry dorosłych oraz chusteczki dla niemowląt, potwierdzając, że są one przyjazne dla skóry i przywracają jej naturalną równowagę.

Certyfikat przyznany chusteczkom WaterWipes przez organizację MyMicrobiome potwierdza, że mogą one z powodzeniem być sosowane w przypadku wrażliwej skóry, przywracając jej naturalna równowagę. Dotyczy to zarówno chusteczki dla dorosłych, jak i dla niemowląt.

Obie wersje chusteczek oferowanych rzez WaterWipes zawierają tylko dwa składniki – 99,9 proc. oczyszczonej wody i odrobinę ekstraktu z owoców. Dzięki delikatnemu, ale skutecznemu oczyszczaniu wspierają funkcjonowanie bariery ochronnej skóry, która chroni ją przed szkodliwymi zarazkami, toksynami i alergenami, a także pomagają utrzymać równowagę mikrobiomu na skórze.  

Certyfikat wystawiła MyMicrobiome, niezależna organizacja złożona z naukowców, którzy oceniają wpływ produktów do higieny osobistej na skórę. Opracowali oni specjalny standard testowania, który pozwala ocenić, w jaki sposób określony produkt wpływa na mikrobiom skóry.

Mikrobiom skóry to miliony bakterii, grzybów, wirusów i innych drobnoustrojów, tworzące złożony, różnorodny ekosystem. Zakłócenie równowagi znajdującego się na skórze mikrobiomu prowadzi do zakażeń i chorób skóry.

– Dzięki przyznanemu chusteczkom WaterWipes certyfikatowi konsumenci mogą być pewni, że marka będzie kontynuować swoje badania nad mikrobiomem skóry oraz jego wpływem na zdrowie skóry – czytamy w komunikacie firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:08
Neonail i Ania Kruk podjęły współpracę w akcji na Dzień Mamy
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamyfot. Neonail, Ania Kruk
Kosmetyczna marka Neonail i biżuteryjna Ania Kruk działają wspólnie marketingowo. Ich akcja przygotowana na Dzień Mamy ma promować obie marki. Włączone zostały w to działania promocyjne w prasie i social mediach.

Marki kosmetyczne łączą siły w działaniach marketingowych z firmami działającymi w innych kategoriach. Coraz częściej są to marki modowe, ale także spożywcze.

Czytaj także: Czemu branża spożywcza i kosmetyczna coraz częściej współpracują? Odpowiedź brzmi w neurobiologii.

Kosmetyczna marka Neonail zdecydowała się współpracę z bliską beauty marką biżuteryjną.

image
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy
fot. Neonail, Ania Kruk
Neonail i marka Ania Kruk organizują wspólnie promocję z okazji Dnia Mamy. 2 tys. bransoletek Ania Kruk trafi zarówno do kanałów sprzedażowych Neonail online, jak i do punktów Neonail w centrach handlowych. Bransoletkę będzie można kupić za 1 zł przy zakupie kosmetyków za 169 zł.

Wspierając akcję marki przygotowały wspólną sesję zdjęciową, cykl artykułów w prasie. Akcję wesprą w mediach społecznościowych influencerki Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Anna Kruk i Neonail to polskie rodzinne marki. Neonail oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MylaQ, StayLac i Neo Make Up. Firmę prowadzą Kamila i Artur Błażejewscy.

Ania Kruk to delikatna biżuteria ze srebra i złota. Fima jest kontynuacją rodzinnego biznesu, którego historia sięga aż 1840 r. i małego zakładu złotniczego, który założył w Poznaniu Leon Skrzetuski. Jego tradycję kontynuuował pradziadek Anny Kruk Władysław Kruk i wówczas po raz pierwszy nazwisko Kruk pojawiło się na szyldzie pieknego, reprezentacyjnego sklepu. W 1974 r. nastąpiła kolejna zmiana pokoleniowa i firmę przejął syn - Wojciech Kruk. Pod koniec lat 90. W.Kruk to było już kilkadziesiąt salonów z biżuterią i zegarkami w całej Polsce. Obecnie W.Kruk należy do Vistula Group. Natomiast dzieci Wojciecha Kruka - Anna i Wojciech junior stworzyli nową markę Ania Kruk. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:01
Procter & Gamble ujawnia plany marketingowe związane z Olimpiadą i Paraolimpiadą 2024 w Paryżu
Procter & Gamble ogłosił swoje plany promowania swoich najbardziej wydajnych marek podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 roku.Procter & Gamble
Procter & Gamble ogłosiło, że planuje promować swoje najlepsze marki podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r. Jako światowy partner olimpijski i paraolimpijski, amerykański gigant FMCG będzie stosował szereg działań marketingowych marki inspirowanych igrzyskami olimpijskimi, kampanii w sklepach, sponsorowanych przez markę partnerstw sportowców oraz zapewnia bezpłatne produkty i usługi w Wiosce Olimpijskiej.

Procter & Gamble, jako globalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, ogłosił swoje plany dotyczące znaczącego udziału w Paryżu 2024. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 30 marek należących do Procter & Gamble, takich jak Pampers, Ariel, Fairy, Gillette, Venus, Always, Head & Shoulders, Oral-B oraz ZzzQuil, uruchomi kampanie inspirowane igrzyskami. Procter & Gamble nie tylko zaprezentuje swoje produkty, ale także zaoferuje usługi dla sportowców i ich rodzin w wiosce olimpijskiej.

Na przykład marka produktów do golenia Venus rozpoczyna kampanię „Power of Smooth”, ukazując codzienną rutynę sportowców przed zawodami, Gillette przedstawia inspirowaną olimpijskim złotem maszynkę do golenia, a kampania Head & Shoulders „I Don’t” ma na celu pokazanie, w jaki sposób marka zapobiega łupieżowi, z akcentem nawiązującym do igrzysk olimpijskich.

image
Pokój dla dzieci w Wiosce Olimpijskiej, sponsorowany przez Pampers.
Procter & Gamble

Jednym z kluczowych elementów strategii P&G jest program "Athletes for Good" (AFG), realizowany we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC) i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC). Program ten ma na celu wsparcie finansowe organizacji charytatywnych, które są ważne dla sportowców. Na rok 2024 przyznano 20 grantów po 24 tysiące dolarów każdemu sportowcowi, który nominował swoją organizację. Wybrani sportowcy to między innymi Eilish McColgan, Carlotta Gilli i Griffin Colapinto, którzy angażują się w różnorodne inicjatywy, od wspierania młodych sportowców po działania na rzecz zdrowia psychicznego.

Czytaj także: Procter & Gamble przekroczyło szacunki kwartalnych zysków i przychodów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2024 15:12