StoryEditor
Producenci
14.11.2019 00:00

Cosmetify: Najpopularniejsze marki beauty w internecie w 2019 roku

Cosmetify czyli platforma porównująca ceny, która pomaga kupującym znaleźć ulubione kosmetyki w jak najniższej cenie ujawniła, które marki kosmetyczne królowały w internecie w mijającym roku. Jakie firmy ze świata piękna interesują konsumentów?

W rankingu Cosmetify liczyły się takie wskaźniki jak zainteresowanie użytkowników pokazane w Google Trends, ogólna liczba wyszukiwań marki każdego miesiąca, liczba hashtagów i obserwujących na Instagramie oraz „stopień zaangażowania” marki na tej platformie społecznościowej.

Oto lista 20. najpopularniejszych firm kosmetycznych:

1. Huda Beauty

2. Anastasia Beverly Hills

3. MAC Cosmetics

4. Yves Rocher

5. Florence by Mills

6. Kylie Cosmetics

7. Jeffree Star Cosmetics

8. Rude Cosmetics

9. Maybelline

10. Foreo

11. Olaplex

12. Too Faced

13. Glossier

14. Dolce & Gabbana

15. NYX Professional Makeup

16. Bondi Boost

17. The Body Shop

18. Clinique

19. Kristin Ess

20. Bliss

Założycielką najpopularniejszej marki Huda Beauty jest Huda Kattan, która udowadnia, że ze swojej pasji można zrobić biznes i rozpoznawalną markę na całym świecie.

Mieszkająca w Dubaju amerykańska makijażystka irackiego pochodzenia trafiła na listę najbogatszych amerykańskich "self made" kobiet. Prezes Huda Beauty obecnie na Instagramie obserwuje blisko 40 mln internautów.

Jeśli weźmiemy pod uwagę miesięczne wyszukiwania to ranking wygląda następująco:

1. Yves Rocher, 2,169,32 wyszukiwań miesięcznie

2. The Body Shop, 861,020 wyszukiwań miesięcznie

3. Clinique,  757,710 wyszukiwań miesięcznie

4. Estée Lauder, 600,280 wyszukiwań miesięcznie

5. Maybelline, 581,110 wyszukiwań miesięcznie

6. Glossier, 538,440 wyszukiwań miesięcznie

7. Dove, 450,000 wyszukiwań miesięcznie

8. Kylie Cosmetics, 434,650 wyszukiwań miesięcznie

9. MAC Cosmetics, 423,56 wyszukiwań miesięcznie

10. Huda Beauty, 395,69 wyszukiwań miesięcznie

Najczęściej wyszukiwane kosmetyki w 2019 roku

To właśnie konkretne produkty są obiektem pożądania użytkowników internetu. Jeśli chodzi o wybrane kosmetyki to największe zainteresowanie wywołują takie marki jak Glossier, Maybelline, Becca, MAC Cosmetics czy Estée Lauder. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
16.07.2025 12:07
Bohaterka największego glow up tego roku – ambasadorką marki Schwarzkopf
lindsaylohan IG

Schwarzkopf – niemiecki gigant kosmetyczny, specjalizujący się w produktach pielęgnacyjnych do włosów – mianował aktorkę i celebrytkę Lindsay Lohan nową ambasadorką marki. Amerykanka dołączyła do grona takich gwiazd, jak Sofia Vergara i Dove Cameron. Na początku tego roku 39-letnia Lohan zachwyciła swoją metamorfozą: promienną, gładką cerą oraz piękną blond fryzurą.

Nowe partnerstwo to kontynuacja współpracy Lohan z kolorystką gwiazd, Tracey Cunningham, specjalistką ze Schwarzkopf, która dba o kolor włosów aktorki od ponad dwóch dekad zarówno w filmach, jak i wyjściach na czerwony dywan.

Tracey to coś więcej niż moja kolorystka, to zaufana partnerka kreatywna. Uwielbiam to, że poświęca czas na wyjaśnienie, jakich produktów używa i dlaczego. Dowiedziałam się o Schwarzkopf dzięki Tracey, ponieważ efekt za każdym razem jest niesamowity i teraz jest to jedyna marka, której ufam w salonie – podkreśla Lindsay Lohan.

Nowy odcień blond Lohan, zaprezentowany po raz pierwszy w marcu tego roku, to nowa odmiana o nazwie „Soft Gloss Blonde”. 

Lindsay i ja rozwijałyśmy się razem przez lata, dlatego zawsze najfajniej jest mieć ją na swoim fotelu – mówi Cunningham, która w październiku 2024 roku została mianowana dyrektor kreatywną ds. koloru i techniki w Schwarzkopf Professional w USA. – Zaufanie do produktów, których używam u wszystkich moich klientek, jest niezwykle ważne. Nie ma miejsca na błąd podczas pracy z gwiazdą, przechodzącą transformację koloru przed rolą w filmie lub telewizji, na czerwonym dywanie lub przed występem muzycznym. Wiem, że zawsze mogę liczyć w tym na produkty Schwarzkopf Professional – dodaje Cunningham.

W swoim najnowszym raporcie handlowym Henkel, właściciel marki Schwarzkopf, wskazywała na osłabienie nastrojów konsumentów w Ameryce Północnej. Firma odnotowała tam w maju spadek sprzedaży o 1 proc. w pierwszym kwartale, co jest wynikiem niższym od oczekiwań rynkowych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
16.07.2025 10:42
L‘Oréal w top 100 najbardziej wpływowych firm 2025 magazynu TIME
L‘Oréal został doceniony przez TIME za swoje innowacyjne podejście i długofalową strategię skutecznego pozyskiwania i rozwijania wpływowych, globalnych mareklorealgroupe IG

L‘Oréal poinformował, że trafił do grona 100 najbardziej wpływowych firm 2025 według magazynu TIME. Znalezienie się L‘Oréal w piątej edycji tej prestiżowej listy plasuje francuski koncern w kategorii „Tytanów” – największych i najbardziej znanych firm na świecie.

Wyróżnienie to przyznawane jest przez amerykański magazyn firmom, które wyróżniły się znaczącym wpływem, innowacyjnością, ambicją i sukcesami. L‘Oréal został szczególnie doceniony za swoje innowacyjne podejście i długofalową strategię skutecznego pozyskiwania i rozwijania wpływowych, globalnych marek.

TIME docenił niezwykłą drogę marki CeraVe, uznając jej znaczącą rolę w napędzaniu globalnego rynku dermokosmetyków. Od momentu przejęcia przez L‘Oréal w 2017 roku, CeraVe przekształciła się z lokalnej marki amerykańskiej w markę odnoszącą sukces globalnie, która przekroczyła granicę 2 mld euro sprzedaży i jest obecnie dostępna na rynkach całego świata. Jej droga od podstawowego produktu, rekomendowanego przez dermatologów, do stania się globalnym fenomenem i viralową sensacją na TikToku doskonale ilustruje – zdaniem TIME – niezrównaną zdolność L‘Oréala do szybkiego reagowania na zmieniające się trendy w dziedzinie urody oraz na potrzeby konsumentów.

Umieszczenie nas na liście TIME100 to dobitne uznanie dla zaangażowania naszych zespołów, naszego skupienia na innowacjach naukowych i naszej zdolności do budowania marek, które prawdziwie łączą ludzi na całym świecie – komentuje Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny L‘Oréal.

L‘Oréal działa na rynku kosmetycznym już od 115 lat, mając za cel spełnianie aspiracji kosmetycznych konsumentów na całym świecie.

Nasz cel, jakim jest tworzenie piękna, które porusza świat, definiuje nasze podejście do piękna jako niezbędne, inkluzywne, etyczne,zaangażowane w zrównoważony rozwój społeczny i środowiskowy. Dzięki naszemu szerokiemu portfolio 37 międzynarodowych marek i ambitnym zobowiązaniom dotyczącym zrównoważonego rozwoju w ramach programu L’Oréal for the Future, oferujemy każdemu na całym świecie to, co najlepsze pod względem jakości, skuteczności, bezpieczeństwa, uczciwości i odpowiedzialności, jednocześnie celebrując piękno w jego nieskończonej różnorodności – podkreśla francuski koncern, zatrudniający ponad 90 tys. pracowników.

Koncern jest aktywny we wszystkich kanałach dystrybucji: e-commerce, rynek masowy, domy towarowe, apteki, perfumerie, salony fryzjerskie, butiki marek i handel detaliczny.

W 2024 roku Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości 43,48 mld euro. Posiadając 21 ośrodki badawcze w 13 krajach na całym świecie oraz dedykowany zespół ds. badań i innowacji, składający się z ponad 4 tys. naukowców i 8 tys. specjalistów ds. cyfrowych, L’Oréal koncentruje się na kreowaniu przyszłości piękna i staniu się potęgą w dziedzinie technologii kosmetycznych.

W 2025 roku Grupa L’Oréal została uznana przez magazyn Fortune za najbardziej innowacyjną firmę w Europie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2025 00:56