StoryEditor
Producenci
19.06.2019 00:00

Delia Cosmetics wprowadza zmiany w makijażowej ofercie

Po ponad roku prac nad kategorią kosmetyków do makijażu firma Delia Cosmetics wprowadza na rynek kolekcję po gruntownym remodelingu.

Delia Cosmetics to polska firma z ponad 20-letnią tradycją. Znana z kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała, twarzy i włosów, a także z kosmetyków do makijażu. Te ostatnie były dostępne w jej ofercie od zawsze, jednak firma zdecydowała się na gruntowne zmiany w tej kategorii. – Rynek kosmetyków do makijażu charakteryzuje się niezwykłą dynamiką zmian, rosną też wymagania – szczególnie młodych klientek – dlatego zdecydowaliśmy się na zupełnie nową odsłonę naszej oferty – wyjaśnia Renata Ciszewska-Kłosińska, dyrektor marketingu Delii Cosmetics.

Prace nad kategorią makijażu trwały w Delii od ponad roku. Ich efektem jest nowa kolekcja. Do oferty dołączyło szereg specjalistycznych produktów. Zmienione są receptury oraz opakowania produktów.  Punktem odniesienia dla nowości były kosmetyki z półki premium. Firma postawiła na luksusowe składniki, ale utrzymała ceny w średniej półce tylko nieznacznie je podnosząc.

Po raz pierwszy nowa kolekcja kosmetyków do makijażu firmy Delii została zaprezentowana w marcu na największych targach kosmetycznych na świecie – Cosmoprof w Bolonii. W maju mieli okazję zobaczyć ją menedżerowie zarządzający sieciami handlowymi, kupcy i dystrybutorzy uczestniczący w 12. Kongresie Rynku FMCG w Warszawie. Firma ruszyła ze sprzedażą równocześnie na krajowy i eksportowe rynki.

Z myślą o ekspozycji makijażowej kolekcji producent przygotował dla detalu klasyczne szafy na pełny asortyment (90 cm szerokości). Będą one oferowane sklepom w pierwsze kolejności, ponieważ, jak podkreśla Renata Ciszewska-Kłosińska, jest to najlepszy sposób na prezentację marki i jej oferty. Niemniej jednak mniejszym placówkom, które nie mogą wprowadzić szafy, firma będzie proponowała pakiety złożone z kosmetyków dopasowanych do ich potrzeb. Trwają także prace nad zupełnie nowym modelem szafy skierowanym do klientów, którzy preferują modernistyczny wystrój swoich placówek.

Marka będzie intensywnie promowana, szczególnie w mediach społecznościowych i we współpracy z influencerkami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 11:43
Nowa era wyszukiwania w Oriflame: 150 proc. wzrost efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Oriflame

Firma Oriflame zrewolucjonizowała swoje narzędzie wyszukiwania w handlu internetowym, wprowadzając platformę opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Lucidworks, firma osiągnęła imponujące rezultaty – wzrost wykorzystania popularnych haseł wyszukiwania o 150 proc., wyższe wskaźniki konwersji i zaangażowanie setek tysięcy użytkowników.

Oriflame, globalny lider w network marketingu obecny na ponad 60 rynkach świata, stanęło przed wyzwaniem związanym z różnorodnością swojej bazy klientów i języków. Firma potrzebowała narzędzia wyszukiwawczego, które poradzi sobie z obsługą ponad 50 języków, różnorodnymi synonimami oraz wymaganiami doświadczonych sprzedawców i zwykłych konsumentów. Dotychczasowe rozwiązanie, oparte na technologii Solr, nie spełniało oczekiwań – brak trafnych wyników wyszukiwania powodował frustrację klientów i negatywnie wpływał na wskaźniki konwersji.

Decyzja o współpracy z Lucidworks przyniosła rewolucyjne zmiany. Nowa platforma zapewniła stabilność i niezawodność, szczególnie istotne podczas sezonowych szczytów ruchu na międzynarodowych rynkach. Dodatkowo system został zoptymalizowany pod kątem nowo opracowanej aplikacji mobilnej. Wyniki wdrożenia mówią same za siebie – wykorzystanie popularnych haseł wzrosło o 150 proc., co znacząco poprawiło doświadczenie zakupowe użytkowników, a wzrost wskaźników konwersji wskazuje na efektywność w zwiększaniu sprzedaży.

Tylko w jednym kwartale z nowego narzędzia wyszukiwania skorzystało ponad 800 000 użytkowników, co dowodzi, jak kluczową rolę odgrywa wyszukiwarka w strategii internetowej Oriflame. Firma podkreśla, że zastosowanie technologii Lucidworks to nie tylko innowacja, ale również odpowiedź na konkretne potrzeby klientów w różnych częściach świata.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 09:00
Bic przejmuje markę Tangle Teezer
Tangle Teezer

Francuska firma Bic, znana z produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia, ogłosiła przejęcie brytyjskiej marki Tangle Teezer. Londyńska marka, specjalizująca się w szczotkach do rozczesywania włosów, osiągnęła w 2024 roku imponującą sprzedaż na poziomie 70 milionów euro.

Założona w 2007 roku marka Tangle Teezer w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoją wielkość, stając się jednym z liderów w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do pielęgnacji włosów, firma zyskała globalne uznanie za wysoką jakość i przystępne ceny produktów. Obecnie Tangle Teezer osiąga roczną sprzedaż na poziomie 70 mln euro, co jest wynikiem dynamicznego wzrostu i skutecznej strategii rynkowej.

Bic podkreśla, że przejęcie Tangle Teezer wpisuje się w strategię rozwijania produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Prezes Bic, Gonzalve Bich, zaznaczył, że obie firmy łączy duch innowacji i przedsiębiorczości, a także wspólna wizja tworzenia przystępnych cenowo i łatwych w użyciu produktów. Dzięki globalnemu zasięgowi Bic, marka Tangle Teezer ma szansę na dalsze umacnianie pozycji na rynku i rozwój nowatorskich rozwiązań w pielęgnacji włosów.

Przejęcie oznacza również zakończenie współpracy Tangle Teezer z funduszem Mayfair Equity Partners, który był właścicielem marki od 2021 roku. Prezes Tangle Teezer, James Vowles, wyraził nadzieję na dalszy rozwój marki pod skrzydłami Bic.

Czytaj także: Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. grudzień 2024 20:07