StoryEditor
Producenci
02.02.2021 00:00

Douglas zaprosił gwiazdy Top Model do kampanii walentynkowej

A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas rusza z kampanią walentynkową. Główne role odegrają w niej gwiazdy Top Model – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Szefem artystycznym przedsięwzięcia został Marcin Tyszka. Kampania zachęca do zakupu perfum „pełnych miłości” dostępnych od 99 złotych.

Już od kilku lat Douglas realizuję strategię dotarcia do generacji Z. Do oferty asortymentowej sieci dołączają marki, które powstały z myślą o młodszych konsumentów. Również większość kampanii tworzona jest dla nich i umieszczana głównie w mediach społecznościowych, w tym od zeszłego roku także na TikToku.

Tak jest teraz w przypadku kampanii walentynkowej.  

– Zaprosiliśmy do niej najbardziej pożądane osobowości dla naszej młodej grupy docelowej. Nie chcieliśmy przedstawić ich jako pary, ale pozostawić widzom pole do interpretacji, odkrywania kolejnych filmów prezentujących Patrycję i Mariusza w momencie, gdy flirt między nimi dopiero ma szansę się rozpocząć. Chcemy by nasze hasło „A może się spotkamy” było obietnicą lepszych czasów, a kampania niech będzie zaproszeniem do flirtu, rozmowy, spotkania – mówi Ewa Sadowska, marketing manager w Douglas Polska.

Bohaterowie kampanii – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski – to obecnie najbardziej pożądane nazwiska młodego pokolenia. Patrycja jest finalistką 9 edycji programu Top Model. Piękna blondynka szybko stała się ulubienicą zarówno widzów, jak i jurorów, którzy docenili jej naturalny wdzięk. Mariusz to połączenie ścisłego umysłu i sylwetki modela. W programie pokazał swój silny charakter i ambicje, które doprowadziły go do półfinału.

– Douglas postawił przede mną zadanie przygotowania kampanii, która będzie atrakcyjna dla „Gen Z” i jednocześnie spójna z nowym, wyrafinowanym, pięknym wizualnie wizerunkiem Douglas. Wszyscy wiedzieliśmy też, że działamy w czasie coraz już trudniejszego do zniesienia lockdownu. Stąd nieoczywista, umowna przestrzeń, w której spotykamy naszych bohaterów – wyjaśnił Marcin Tyszka, szef artystyczny przedsięwzięcia, autor zdjęć i filmów. 

Walentynkowa kampania Douglas 2021 to kilkanaście spotów emitowanych na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku, Instagramie, Tik toku i Snapchacie oraz we własnych mediach społecznościowych Douglasa. Na jej potrzeby powstało też szereg formatów digital, promujących ofertę walentynkową paerfumerii. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.

Specjalna oferta „Perfum pełnych miłości od 99 zł”, obejmuje m.in. Versace - Bright Cristal 30 ml, Tommy Hilfiger – Tommy 50 ml, Ariana Grande – Thank You Next 30 ml, Lancome – Idole Intense 25 ml, Emporio Armani – Stronger for you 100 ml. Akcja  trwa do 28 lutego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.10.2025 15:30
Kimberly-Clark inwestuje 28,7 mln dolarów w programy wspierające kobiety i dziewczęta
W ramach akcji kobiety i dziewczynki na całym globie otrzymają pomoc materialną.Kimberly-Clark

Kimberly-Clark Corporation ogłosiła nowy etap globalnego zaangażowania społecznego, którego celem jest poprawa dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej dla kobiet i dziewcząt. W ramach czteroletnich partnerstw z organizacjami Baby2Baby, Plan International, Project HOPE oraz UNICEF, firma planuje wesprzeć około 24 miliony kobiet i dziewcząt w siedmiu krajach – Brazylii, Peru, Chinach, Indiach, Indonezji, Wietnamie i Stanach Zjednoczonych – w ciągu najbliższych trzech lat.

Nowe programy są finansowane przez Kimberly-Clark Foundation, która przeznaczy na ten cel 28,7 mln USD. Fundacja skoncentrowała swoją działalność na wspieraniu kobiet i dziewcząt w kluczowych etapach życia – od okresu dojrzewania po macierzyństwo. Projekty obejmą m.in. programy dotyczące higieny menstruacyjnej, edukacji zdrowotnej i przełamywania tabu wokół miesiączki, a także inicjatywy zwiększające dostęp do bezpiecznych rozwiązań sanitarnych oraz kompleksowej opieki okołoporodowej i poporodowej.

Znacząca część środków trafi do regionów i społeczności o ograniczonym dostępie do opieki zdrowotnej. Projekty realizowane z partnerami będą obejmować m.in. działania z zakresu wsparcia zdrowia psychicznego matek oraz wzmocnienia lokalnych systemów ochrony zdrowia, by poprawić wyniki zdrowotne w najbardziej wrażliwych grupach społecznych.

Kimberly-Clark od lat współpracuje z organizacją Baby2Baby, która wspiera rodziny żyjące w ubóstwie w Stanach Zjednoczonych. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 roku stało się jednym z filarów społecznego zaangażowania firmy. W 2024 roku marka Huggies zacieśniła współpracę, wspierając inicjatywę mającą na celu przeciwdziałanie rosnącej śmiertelności matek w USA, realizowaną wspólnie z Departamentem Zdrowia i Opieki Społecznej USA.

Jednym z kluczowych elementów tego projektu jest dystrybucja Maternal Health & Newborn Supply Kits – zestawów wspierających zdrowie matek i noworodków. Program łączy kwestie niedoboru pieluch, zdrowia noworodków i psychicznego dobrostanu matek, tworząc spójny model pomocy o wymiernym znaczeniu społecznym. Dzięki nowym inwestycjom Kimberly-Clark zamierza rozszerzyć ten model również na inne regiony świata, by skutecznie odpowiadać na globalne wyzwania w zakresie opieki nad kobietami i dziećmi.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.10.2025 13:58
Coty pozyskuje 900 mln dolarów z emisji obligacji do 2031 roku
Nowa emisja obligacji wspiera strategię zarządzania bilansem Coty.Coty

Coty Inc. ogłosiło emisję obligacji o łącznej wartości nominalnej 900 mln dolarów z oprocentowaniem 5,600 proc., zapadających w 2031 roku. Zakończenie oferty planowane jest na około 15 października 2025 r., pod warunkiem spełnienia standardowych wymogów formalnych.

Nowe papiery dłużne zostaną wyemitowane wspólnie przez Coty oraz jej spółki zależne HFC Prestige Products, Inc. i HFC Prestige International U.S. LLC. Obligacje będą stanowić niezabezpieczone zobowiązania senioralne, o ile utrzymają ocenę inwestycyjną przynajmniej od dwóch z trzech głównych agencji ratingowych. W przypadku spadku ratingu poniżej poziomu inwestycyjnego staną się one obligacjami zabezpieczonymi i w pełni gwarantowanymi przez spółki zależne Coty, z pierwszeństwem zabezpieczenia na tych samych aktywach, które stanowią podstawę istniejących linii kredytowych.

Środki netto z emisji, wraz z istniejącą płynnością, zostaną przeznaczone na wykup 5,000 proc. obligacji zabezpieczonych zapadających w 2026 roku oraz częściowo 3,875 proc. obligacji z tego samego terminu zapadalności – w obu przypadkach po wartości nominalnej powiększonej o naliczone odsetki. Transakcja wpisuje się w długofalową strategię Coty dotyczącą optymalizacji struktury kapitałowej i wydłużenia terminów zapadalności zadłużenia.

Nowe papiery wartościowe są oferowane w trybie prywatnym wyłącznie kwalifikowanym inwestorom instytucjonalnym w Stanach Zjednoczonych (zgodnie z zasadą Rule 144A) oraz inwestorom spoza USA na podstawie Regulation S. Emisja nie będzie rejestrowana w ramach amerykańskiej ustawy o papierach wartościowych (U.S. Securities Act).

Nowa emisja wspiera strategię zarządzania bilansem Coty, zmniejszając presję na refinansowanie w krótkim terminie i zabezpieczając finansowanie długoterminowe po stałej stopie procentowej. Spółka kontynuuje działania na rzecz redukcji zadłużenia i utrzymania elastyczności finansowej w warunkach zmiennego otoczenia makroekonomicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. październik 2025 05:33