StoryEditor
Producenci
03.03.2023 00:00

Dove Men+Care wprowadza zaawansowaną serię oczyszczającą do twarzy i ciała

Pielęgnacja przeznaczona dla mężczyzn zaczyna się coraz bardziej poszerzać jako kategoria produktowa. / materiały prasowe Dove
Dove Men+Care, marka należąca do Unilever, wprowadziła na rynek linię Advanced Care Face + Body Cleansing, która pomaga rozwiązać najważniejsze problemy męskiej skóry już pod prysznicem. Gama zawiera nawilżacze o potrójnym działaniu, które aktywują się pod prysznicem i zawiera składniki, takie jak ekstrakt z aloesu.

Dove Men+Care stworzył Advanced Care w oparciu o konkretne spostrzeżenia dotyczące składu i potrzeb męskiej skóry. Na przykład mężczyźni produkują ze skóry dwa razy więcej oleju niż kobiety, i mają większe pory, co sprawia, że męska skóra jest bardziej podatna na trądzik. Dodatkowo częste golenie i szorstkość skóry prowadzą do zwiększonej suchości i podrażnień.

Nowa kolekcja Advanced Care wprowadza zaawansowane klinicznie produkty na półki sklepowe, oferując mężczyznom dostępne rozwiązania stworzone z myślą o ich specyficznych problemach skórnych i preferencjach. Odkryliśmy, że 4 na 5 mężczyzn jest zainteresowanych zakupem produktu takiego jak Advanced Care, co pokazuje, że kobiety nie są już jedynymi osobami poszukującymi zaawansowanych rozwiązań do pielęgnacji skóry — powiedział Brent Lukowski, Senior Brand Manager Dove Men+Care w firmie Unilever. Mamy nadzieję, że mężczyźni znajdą wśród kolekcji Dove Men+Care Advanced Care Face + Body Cleansing ofertę, która stanie się ich ulubionym produktem. To marka, którą znają i której ufają – i która lepiej odpowiada ich specyficznym preferencjom niż produkty neutralne pod względem płci lub przeznaczone dla kobiet, które widzą na półce.

Czytaj także: Kovalite Skin – męska pielęgnacja z funkcją Stress Relief

Seria Dove Men+Care Advanced Care obejmuje trzy nowe warianty:
  • Dove Men+Care Advanced Care Dry Repair – Delikatny żel myjący, wzbogacony masłem Shea, pomagający nawilżyć i zregenerować suchą skórę. Jego formuła zawiera historycznie najbardziej zaawansowany system nawilżania marki — przyciągając wilgoć do skóry nawet po użyciu — i ma ciepły, męski zapach.
  • Dove Men+Care Advanced Care Sensitive Calm – Łagodny środek czyszczący z naturalnym ekstraktem z aloesu, pomagający ukoić suchą, podrażnioną skórę. Zawiera aktywne składniki odżywcze dla skóry i ma hipoalergiczny zapach.
  • Dove Men+Care Advanced Care Acne Clear – to delikatny środek czyszczący zawierający, jako pierwszy produkt w historii marki, 1 proc. kwasu salicylowego. W połączeniu z aktywnymi składnikami odżywczymi i miętowym, męskim zapachem, ten środek czyszczący wnika w pory, zmniejszając i zapobiegając powstawaniu wyprysków.


Czytaj także: Technavio: Rynek produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn wzrośnie o 5,78 mld dolarów do 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 18:25