StoryEditor
Producenci
15.09.2023 16:16

Dr Franciszek Strzałkowski, ekspert marki Avène: Nie ma odpowiedzialnego dbania o kondycję skóry bez rzetelnej pielęgnacji domowej

dr Franciszek Strzałkowski, lekarz medycyny estetycznej, podczas premiery nowej linii Hyaluron Activ B3 marki Eau Thermale Avène / wiadmoscikosmetyczne.pl
O skórę należy dbać nie tylko wtedy, gdy z wiekiem potrzebuje ona coraz więcej naszej pomocy, ale także zanim zacznie ulegać procesom starzenia się – przekonywał podczas premiery nowej linii dermokosmetyków marki Eau Thermale Avène dr Franciszek Strzałkowski, lekarz medycyny estetycznej.

Znane ze swej skuteczności składniki pomagające skórze dojrzałej dłużej utrzymać jędrność, nawilżenie i gładkość należy stosować nie tylko wtedy, gdy skóra już sobie nie radzi samodzielnie z procesami regeneracyjnymi.

Warto działać prewencyjnie, zgodnie ze stara prawdą, że lepiej zapobiegać niż leczyć i starać się rozwiązywać problem, który już się pojawił. Warto jednak sięgać po produkty ze składnikami znanymi ze swojego skutecznego działania. Nie ma bowiem odpowiedzialnego dbania o kondycję skóry bez rzetelnej pielęgnacji domowej

– przekonywał dr Franciszek Strzałkowski, lekarz medycyny estetycznej, podczas premiery nowej linii Hyaluron Activ B3 marki Eau Thermale Avène.

Wyjaśni też działanie trzech modnych składników zawartych w produktach z linii – nicynamidu, kwasu hialuronowego oraz retinaldehydu (retinalu). Zwrócił uwagę, że retinal jest preparatem skuteczniejszym i lepiej tolerowanym przez skórę niż retinol. Dającym mniej powikłań, takich jak występowanie przebarwień posłonecznych. Choć zaznaczył, że i w tym przypadku zalecane jest stosowanie filtrów przeciwsłonecznych.

Produkty podczas spotkania zaprezentowała Katarzyna Stachurska, product manager marki Eau Thermale Avène.

image

Katarzyna Stachurska, product manager marki Eau Thermale Avène

wiadmoscikosmetyczne.pl

Zdradziła, że badania nad formułą linii Hyaluron Activ B3 stymulującą regenerację komórkową trwały ponad 6 lat. W ich rezultacie gama jest połączeniem modnych i skutecznych składników aktywnych zwiększających żywotność komórek. Skupiają się one nie tylko na objawach starzenia, ale także na jego przyczynach.

image

Linia Hyaluron Activ B3

wiadmoscikosmetyczne.pl

W skład nowej, innowacyjnej gamy wchodzą: krem odbudowujący komórki (na dzień i na noc), multi-intensywny krem na noc,   skoncentrowane serum wypełniające (na dzień i na noc), które można stosować na wrażliwe obszary twarzy, takie jak skóra wokół ust czy oczu, oraz krem pod oczy o potrójnym działaniu korygującym (na dzień i na noc), który wygładza zmarszczki, niweluje cienie pod oczami i łagodzi opuchnięcie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 10:31