StoryEditor
Producenci
25.06.2021 00:00

Eco nad more zaprasza położne na szkolenia

Eco nad more, dystrybutor ekologicznych kosmetyków i artykułów higienicznych, także tych przeznaczonych dla niemowląt, przygotował szkolenia dla położnych. Od sierpnia można je będzie zamawiać na internetowej stronie firmy.

– Zaproś nas do siebie! – zachęca Eco and More na swojej stronie internetowej, oferując szkolenia dla położnych.

W ich ramach planowane są zajęcia omawiające fizjologię i zaburzenia snu niemowląt oraz komunikację bez przez przemocy w środowisku medycznym. Podczas szkolenia pojawi się też temat zarządzania marką osobistą położnej.

Zgłoszenia będą przyjmowane od team leaderów zespołów położnych, którzy chcą zamówić szkolenia dla swoich pracowników. Firma prosi jednak, aby przed wypełnieniem formularza przedstawić założenia i cele projektu wszystkim położnym w zespole. Chodzi bowiem o to, aby „decyzja o uczestnictwie w szkoleniu była wspólna i wszyscy mieli gotowość do podjęcia wyzwań związanych z włączeniem zdobytych informacji do codziennej pracy”.

Za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Emilia Adamczyk, położna i mgr ekonomii. W ramach każdego szkolenia jego uczestnicy otrzymają skrypty z materiałami oraz eko produkty.

Firma Eco and More jest dystrybutorem naturalnych produktów pielęgacyjnych oraz atestowanych akcesoriów dla niemowląt. Oferowane rzez nią marki to m.in. Alphanova bebe (dermokosmetyki dla dzieci), Beaming Baby (ekologiczne pieluszki jednorazowe i produkty do naturalnej pielęgnacji), Cuddledry (ręczniki bambusowe), Humble Brush (bambusowe szczoteczki do zębów), Jack n’Jill (naturalne pasty do zębów, silikonowe szczoteczki do dziąseł i biodegradowalne szczoteczki do zębów), Kit&Kin (biodegradowalne pieluszki), Love Boo (delikatne produkty do mycia i nawilżania niemowląt), Natruba (zabawki i gryzaki z naturalnego, biodegradowalnego kauczuku) oraz Waterwipes (chusteczki nawilżane z wodą i ekstraktem z grejpfruta).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.09.2025 14:32
Goop zamyka markę Good Clean Goop po niespełna dwóch latach
Początki Goop sięgają roku 2006, kiedy to Paltrow zaczęła od wysyłania cotygodniowego newslettera.Gwyneth Paltrow

Goop, firma założona przez Gwyneth Paltrow, ogłosiła wycofanie z rynku swojej masowej linii kosmetycznej Good Clean Goop. Marka, wprowadzona w 2023 roku, miała stanowić tańszą alternatywę dla luksusowej oferty Goop Beauty, oferując produkty pielęgnacyjne w cenie poniżej 40 dolarów. Good Clean Goop była dostępna m.in. w sieci Target oraz na platformie Amazon, jednak nie udało jej się zbudować silnej pozycji rynkowej.

Według branżowych raportów, sprzedaż Good Clean Goop plasowała się w dolnych 15% marek kosmetycznych w ofercie Targeta. Słabe wyniki doprowadziły do zakończenia współpracy z siecią, która wcześniej miała na markę wyłączność. W konsekwencji Goop podjęło decyzję o całkowitym wycofaniu linii, wskazując na konieczność koncentracji na działalności podstawowej.

Decyzja ta wpisuje się w szersze zmiany w strategii spółki. W 2024 roku Goop przeprowadziło redukcje zatrudnienia, a równocześnie rozwijało segment premium. Flagowa linia Goop Beauty niedawno poszerzyła swoją obecność dzięki partnerstwu z Ulta Beauty, co wskazuje na priorytetowe znaczenie wyższej półki cenowej w strukturze przychodów firmy.

Zamknięcie Good Clean Goop pokazuje trudności, z jakimi mierzą się marki luksusowe przy próbach wejścia w segment masowy. Choć niższa cena miała poszerzyć grono odbiorców, to ograniczona rozpoznawalność oraz silna konkurencja wśród budżetowych marek drogeryjnych sprawiły, że projekt nie przyniósł oczekiwanych efektów. Goop zdecydowało się więc wzmocnić pozycję tam, gdzie generuje najwyższe zyski – w segmencie premium, stanowiącym kluczowy motor wzrostu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.09.2025 13:33
Birkenstock rozszerza linię Care Essentials na segment pielęgnacji ciała
Kultowa marka obuwia poszerza swoje portfolio pielęgnacyjne.Birkenstock

Birkenstock, znany dotąd głównie z obuwia oraz produktów do pielęgnacji stóp, poszerza portfolio o kategorię body care. Marka wprowadziła na rynek cztery nowe kosmetyki do codziennego użytku: mydła w płynie do rąk i ciała oraz balsamy, dostępne w wariantach Relaxing i Balancing. Produkty certyfikowane jako wegańskie, zgodne ze standardem COSMOS Natural i produkowane w Niemczech, wpisują się w trend prostoty i funkcjonalności.

Nowa linia Care Essentials została zaprojektowana jako rozwiązanie uniwersalne, skierowane do szerokiej grupy odbiorców. Wyróżnia ją minimalizm formuł – składniki pochodzenia naturalnego – oraz dbałość o transparentne oznaczenia jakości. Oferta ma charakter neutralny płciowo, co odpowiada rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty pielęgnacyjne dostosowane do różnych typów skóry i stylów życia, bez tradycyjnych podziałów marketingowych.

Birkenstock konsekwentnie podkreśla także wymiar zrównoważonego rozwoju. Opakowania nowych kosmetyków wykonane są z aluminium z recyklingu, pozyskiwanego w Europie, a dodatkowe pudełka posiadają certyfikat FSC. Takie rozwiązania mają nie tylko zmniejszyć ślad środowiskowy, ale również potwierdzić spójność działań marki z oczekiwaniami świadomych konsumentów.

Rozszerzenie portfolio poza pielęgnację stóp to istotny krok strategiczny. Firma chce wykorzystać swoje doświadczenie w segmencie funkcjonalnej pielęgnacji, by wejść w szerszą kategorię kosmetyków do ciała. Kieruje ofertę do odbiorców, którzy poszukują prostych, naturalnych i czystych etykietowo produktów, a jednocześnie zwracają uwagę na aspekty ekologiczne. Dzięki temu Birkenstock celuje w rosnącą grupę konsumentów zdrowotnie i środowiskowo świadomych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. wrzesień 2025 10:46