StoryEditor
Producenci
02.09.2022 00:00

Elfa Pharm Polska przedłuża umowę z Logicor Kraków

Elfa Pharm Polska, polski producent i dystrybutor kosmetyków, pozostaje na dłużej w parku logistycznym Logicor Kraków. Firma wynajmuje tu ponad 3400 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. Świadczy także usługi dystrybucyjne i magazynowe dla innych podmiotów z branży.

Elfa Pharm Polska, polski producent i dystrybutor kosmetyków, zdecydował się na przedłużenie umowy z Logicor Kraków. W tym parku logistycznym firma wynajmuje ponad 3400 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.

Elfa Pharm Polska przeniosła się do tej siedziby w podkrakowskiej Skawinie we wrześniu 2018 r. Z jej nowoczesnego magazynu wysokiego składowania realizowane są wysyłki na cały świat. Elfa Pharm świadczy także usługi dystrybucyjne i magazynowe dla innych podmiotów z branży. Zdaniem właścicieli firmy współpraca firm kosmetycznych na zasadzie synergii i wzajemnego korzystania ze swojego potencjału może być receptą na dalszy rozwój, ograniczenie kosztów oraz dywersyfikację odbiorców detalicznych.

Czytaj więcej: Elfa Pharm i Allvernum łączą siły w dystrybucji [TYLKO U NAS] Polskie firmy widzą potencjał w biznesowej synergii   

Elfa Pharm Polska zajmuje w parku Logicor 2848 mkw. powierzchni magazynowej i dystrybucyjnej, którą uzupełnia 575 mkw. moduł biurowo-socjalny.

Przedłużenie umowy na najem obiektu obejmowało modernizację i doposażenie przestrzeni logistycznej w magazynie – m.in. instalację nowoczesnego oświetlenia LED z systemem Dali, które pozytywnie wpływa na komfort personelu oraz optymalizuje zużycie energii. Obiekt jest wyposażony technologię automatycznej awizacji transportu, co usprawnia procesy dystrybucyjne i wpływa znacząco na ograniczenie emisji CO2.

Elfa Pharm Polska to producent i dystrybutor naturalnych oraz roślinnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W portfolio firmy znajdują się marki własne takie jak: VisPlantis, so!flow by VisPlantis, Gift of Nature, Element Cosmetics, Bishojo oraz kosmetyki profesjonalne VisPlantis Professional.  

Poznaj najnowszą serię so!flow by VisPlantis z portfolio Elfa Pharm!

Logicor Kraków to nowoczesne centrum dystrybucyjne oferujące ok. 20 tys. mkw. A-klasowej powierzchni magazynowej. Inwestycja zlokalizowana jest w podkrakowskiej Skawinie, tuż przy węźle Sidzina łączącym drogę krajową nr 44 z autostradą A4, ok. 10 km od centrum stolicy województwa małopolskiego i 13 km od portu lotniczego Kraków Balice.  

 Wydzielone moduły w obiekcie modułowo-dystrybucyjnym dostosowane są do potrzeb logistyki, dystrybucji oraz lekkiej produkcji.

Wysokość pomieszczeń magazynowych wynosi 10 metrów netto w świetle konstrukcji a siatka słupów to 22,6 x 12 metrów. Nośność posadzki wynosi 5 ton/mkw. Minimalny moduł możliwy do wydzielenia o powierzchni już od 1 600 mkw.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 13:50
Agnieszka Sienkiewicz nową ambasadorką Bioliq. W reklamie wystąpiła z córką Zofią.
W nowej reklamie Bioliq matka i córka spędzają razem czas w towarzystwie kosmetyku marki.Bioliq
15 lipca 2024 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące. W reklamie wzięła udział znana aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zofia. Dziewczynka opowiada w spocie o swojej mamie, podkreślając jej piękno i młodzieńczy wygląd. Kampania przedstawia działanie serum poprzez relację między matką a córką, co nadaje jej emocjonalny wydźwięk.

Reklama z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zofii skupia się na rodzinnych więziach i codziennych momentach między mamą a córką. Na ekranie widzimy pełną ciepła relację, podkreślającą wartości rodzinne, którymi próbuje emanować marka. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała występ swojej córki, ciesząc się wspólnymi chwilami na planie.

Agnieszka Sienkiewicz i jej córka Zosia dołączyły do grona ambasadorek promujących intensywne serum rewitalizujące marki Bioliq. W przeszłości produkty Bioliq promowały takie gwiazdy jak Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku od 2012 roku, regularnie angażuje znane osobistości do swoich kampanii.

Wśród ambasadorek znajdziemy również Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz. Kampania z Agnieszką Sienkiewicz i jej córką ma w zamierzeniu podkreślać znaczenie rodzinnych więzi w kontekście codziennej pielęgnacji.

Intensywne serum rewitalizujące Bioliq od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku aptecznym jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające” (według danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa).

Czytaj także: #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2024 17:10