
Nowy obiekt został zaprojektowany z myślą o dynamicznym i przyszłym rozwoju globalnego biznesu turystycznego.
– Travel retail nadal wykazuje swoją odporność na kryzysy, napędzając ogromny wzrost w ciągu ostatniej dekady dla The Estée Lauder Companies. Pozostajemy bardzo pewni tego kanału w perspektywie długoterminowej, zwłaszcza że ograniczenia w podróżowaniu na całym świecie są wycofywane i ludzie znów zaczynają podróżować – powiedział Fabrizio Freda, dyrektor generalny i prezes ELC.
Dział Travel Retail firmy Estée Lauder Companies jest liderem pod względem udziałów rynkowych w kanale w kategorii urody ogółem, obejmującej produkty do pielęgnacji skóry, makijażu, perfum i pielęgnacji włosów. Odpowiada za 28 proc. sprzedaży ELC w roku podatkowym 2021.
Przeczytaj również: Sprzedaż kosmetyków do makijażu wraca do normy. Potwierdzają to wyniki sprzedaży Estée Lauder