StoryEditor
Producenci
06.03.2018 00:00

Event drogerii Jasmin dla blogerek kosmetycznych

Ponad 40 blogerek wzięło udział w evencie pod hasłem „Wiosenne przebudzenie” zorganizowanym przez sieć drogerii Jasmin w dn. 3-4 marca w Pałacu Brzeźno Golf & SPA. Poznawały m.in. kosmetyczne nowości przygotowane przez partnerów wydarzenia.

Zarząd sieci Drogerii Jasmin zaprosił kilkadziesiąt blogerek ze świata kosmetycznego do Pałacu Brzeźno Golf & Spa na spotkanie, które przebiegało pod hasłem „Wiosenne przebudzenie”. Do Brzeźna przyjechało ponad 40 blogerek z różnych części Polski. Na dziewczyny czekały 3 sale udekorowane zgodnie z motywem przewodnim spotkania, którym były słowiańskie rytuały ludowe. Katarzyna Berenika Miszczuk, lekarka i jednocześnie autorka cyklu książek „Kwiat paproci”, wprowadziła dziewczęta w świat słowiańskich wiosennych wierzeń ludowych.

Blogerki plotły też wianki, by puszczać je na wodzie w Noc Kupały. Na tę okoliczność jedna z sal pałacu została zamieniona w Salę Wiankową. Warsztaty prowadziły specjalistki od wianków, florystki Irena Erdhart i Katarzyna Wichowska. W podziemiach pałacu, wraz z marką Natura Syberica stworzyły salę rytuałów, gdzie można było skorzystać z zabiegów SPA.

Wszystkie uczestniczki spotkania otrzymały spersonalizowane beauty boxy z produktami do pielęgnacji włosów, dopasowanymi do ich rodzaju i kondycji. O makijaże uczestniczek spotkania zadbała firma Mua. Swój debiut miała też firma Bocca z akcesoriami do makijażu.   

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.07.2025 15:35
Unilever otwiera nowe laboratorium zapachowe w USA w ramach inwestycji o wartości 100 mln euro
Unilever inwestuje w nowe laboratorium zapachowe.Unilever

Unilever uruchomił nowe laboratorium zapachowe w Trumbull w stanie Connecticut, wchodzące w skład istniejącego centrum badawczo-rozwojowego. Otwarcie to stanowi element szerszej strategii koncernu zakładającej inwestycje w wysokości 100 milion euro w rozwój wewnętrznych kompetencji zapachowych. Jak podkreśla firma, celem jest przyspieszenie innowacji, personalizacja produktów oraz tworzenie zapachów w oparciu o dane i trendy rynkowe.

W nowym obiekcie pracować będą perfumiarze, naukowcy i specjaliści ds. rozwoju produktów. Laboratorium wyposażone jest w najnowocześniejsze narzędzia umożliwiające projektowanie zapachów z wykorzystaniem cyfrowego modelowania, analityki i sztucznej inteligencji. Dodatkowo obiekt zawiera stanowiska do mieszania kompozycji i kabiny do testów konsumenckich, co pozwoli przyspieszyć cały proces tworzenia innowacyjnych zapachów.

Otwarcie laboratorium w USA wpisuje się w szerszy plan zwiększenia kontroli Unilevera nad procesem opracowywania zapachów, które firma identyfikuje jako kluczowy czynnik wpływający na odbiór produktu przez konsumenta. Niedawno koncern zaprezentował pierwszy produkt z zapachem w pełni stworzonym we własnym zakresie, co określono jako „ważny kamień milowy” w budowaniu zdolności do kompleksowego tworzenia zapachów wewnątrz organizacji.

Kolejnym krokiem w tej strategii będzie budowa nowego obiektu zapachowego o wartości 80 milionów funtów w Port Sunlight w Wielkiej Brytanii. Obiekt, którego uruchomienie planowane jest na 2027 rok (po uzyskaniu odpowiednich zgód), będzie wspierał procesy badawcze, rozwój produktów oraz analizę potrzeb konsumenckich. Unilever nadal utrzymuje współpracę z wiodącymi domami zapachowymi – DSM-Firmenich, Givaudan, IFF i Symrise – co ma zapewnić połączenie wewnętrznej innowacji z doświadczeniem partnerów zewnętrznych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.07.2025 12:33
Galderma notuje rekordowe wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu 2025 roku
W portfolio Galdermy znajdują się takie brandy jak Epiduo, Cetaphil czy Restylane.

W pierwszej połowie 2025 roku Galderma osiągnęła rekordowe przychody netto w wysokości 2,45 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 12,2 proc. rok do roku w stałych kursach walutowych. W obliczu silnych wyników we wszystkich segmentach firma podniosła prognozę finansową na cały rok. Na wzrost sprzedaży wpłynęły zarówno sukcesy terapeutyczne, jak i rosnące zainteresowanie produktami estetycznymi.

Do dwucyfrowego wzrostu przyczyniły się wszystkie trzy główne kategorie działalności firmy: estetyka iniekcyjna, pielęgnacja dermatologiczna oraz dermatologia terapeutyczna. Największy udział w sprzedaży miała estetyka iniekcyjna, która wygenerowała 1,24 miliardów dolarów, dzięki silnemu popytowi na Dysport i udanej premierze preparatu Relfydess. Segment dermatologii terapeutycznej osiągnął 131 milionów dolarów, z czego lwią część stanowiły przychody z Nemluvio (nemolizumabu), który szybko zyskał status produktu przełomowego.

Pielęgnacja dermatologiczna, oparta na markach Cetaphil i Alastin, zanotowała wzrost o 7,7 proc., z wyraźną dynamiką w Azji oraz kanałach e-commerce w Stanach Zjednoczonych. Firma nie tylko zwiększyła sprzedaż, ale również zainwestowała w rozwój portfela badawczo-naukowego, inicjując nowe badania w obszarach twardziny układowej i przewlekłego świądu.

W ujęciu finansowym Galderma odnotowała wzrost podstawowej EBITDA o 9,5 proc. do poziomu 555 milionów dolarów. Jednocześnie ograniczono wskaźnik zadłużenia netto, rozpoczęto program skupu akcji własnych oraz wypłacono dywidendę. Strategia oparta na innowacjach i międzynarodowej ekspansji umacnia pozycję firmy jako lidera w dziedzinie dermatologii specjalistycznej i estetycznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. lipiec 2025 06:40