StoryEditor
Producenci
28.08.2023 14:59

Gillette i RΛZΞR przedstawiają wspólną edycję maszynki do golenia w limitowanej serii

„Po zaprezentowaniu RΛZΞRa RΛZΞRa w Prima Aprilis zasypano nas prośbami o zaprojektowanie takiego produktu. Jesteśmy podekscytowani, że możemy dać naszym fanom to, o co prosili” – powiedziała Ayesha Durante, wiceprezeska, globalna szefowa marketingu w firmie RΛZΞR. „Ta współpraca pomiędzy dwoma potężnymi firmami zaowocowała wspólnie stworzonym projektem, zawierającym to, co najlepsze w RΛZΞR i Gillette, ze szczególnym naciskiem na jakość i wydajność”. / gillette.com/razer
Gillette i RΛZΞR połączyły siły, aby wypuścić limitowaną serię limitowanych zestawów z maszynką Gillette x RΛZΞR. Obie marki łączą działania w ramach platformy marketingowej Feel Sharp, Play Sharp. Marka lifestylowa dla graczy i firma zajmująca się pielęgnacją męską wprowadzą nową linię pod koniec miesiąca w sklepach stacjonarnych i online oraz będą prowadzić aktywne kampanie za pośrednictwem streamerów Gillette Gaming Alliance i influencerów RΛZΞR.

Gillette i popularna firma RΛZΞR zajmująca się grami lifestylowymi łączą siły, aby podkreślić świat pielęgnacji i gier za pośrednictwem platformy, którą nazywają „Feel Sharp, Play Sharp”. RΛZΞR Inc. to amerykańsko-singapurska międzynarodowa firma technologiczna, która projektuje, rozwija i sprzedaje elektronikę użytkową, usługi finansowe i sprzęt do gier. Firma została założona w 1998 roku przez Min-Liang Tana i Roberta „RΛZΞRGuy” Krakoffa.

image

Maszynka stworzona przez Gilette we współpracy z RΛZΞR.

Gilette RΛZΞR

W ramach współpracy Gillette wypuści limitowaną serię produktów GilletteLabs x RΛZΞR. Zestaw do golenia składający się z rączki, żyletek i magnetycznego stojaka jest ozdobiony charakterystycznymi dla RΛZΞRa kodami projektowymi i motywami, takimi jak logo z trójgłowym wężem. Ten wspólnie stworzony zestaw reprezentuje talent RΛZΞRa i Gillette do innowacji i wykorzystania technologii, dzięki któremu obie marki stały się czołowymi markami w przemysłach, odpowiednio, pielęgnacji męskiej i gier.

W tym roku, w prima aprilis, RΛZΞR przedstawił RΛZΞR RΛZΞR (gra słów: RΛZΞR brzmi podobnie do słowa razor — brzytwa), myszkę do gamingu, która miała jednocześnie spełniać rolę maszynki do golenia. Fani marki zareagowali tak pozytywnie, że RΛZΞR postanowił wcielić żart w życie.

Specjalna edycja uchwytu Gillette x RΛZΞR ma charakterystyczne dla tej gamingowej marki zielone odcienie i grafikę z logo trójgłowego węża w półprzezroczystym wzorze. Zestaw maszynek do golenia jest również wyposażony w magnetyczny stojak z napisem „For Gamers, By Gamers”. Dodatkowo maszynka do golenia z limitowanej edycji została zaprojektowana z wbudowaną technologią złuszczania, która usuwa brud i niechciane zanieczyszczenia.

Program Gillette i RΛZΞR „Feel Sharp, Play Sharp” to także coś więcej niż tylko wprowadzenie na rynek produktów w limitowanych edycjach. Platforma podkreśla również innowacje poprzez aktywacje IRL, niezależnie od tego, czy są to fani kontaktujący się z obiema markami i wydarzeniami związanymi z grami na całym świecie, czy też gracze doświadczający kampanii za pośrednictwem streamerów Gillette Gaming Alliance i wpływowych osób RΛZΞR.

Limitowana edycja maszynki do golenia Gillette RΛZΞR zacznie być dostępna na całym świecie w sierpniu na stronie internetowej Gillette i w wybranych sklepach.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 15:38
L’Oréal z niższą sprzedażą w IV kwartale – spowolnienie w Chinach odbija się na wynikach

L’Oréal SA odnotował niższy niż oczekiwano wzrost sprzedaży w czwartym kwartale 2024 roku, osiągając wynik 2,5 proc. wobec prognozowanych 3,8 proc. Główną przyczyną były trudności na rynku chińskim, gdzie popyt na produkty kosmetyczne nadal spada. Słabe wyniki w Azji nie zostały zrekompensowane przez rynek amerykański, który zanotował jedynie 1,4 proc. wzrostu.

L’Oréal SA odnotował wzrost sprzedaży w czwartym kwartale 2024 roku na poziomie 2,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Wynik ten okazał się niższy od oczekiwań analityków, którzy prognozowali wzrost na poziomie 3,8 proc.. Kluczowym czynnikiem wpływającym na wyniki firmy był utrzymujący się spadek popytu w Chinach, który nie został zrekompensowany przez sprzedaż na rynku amerykańskim. W Ameryce Północnej przychody wzrosły jedynie o 1,4 proc., co nie wystarczyło, by zneutralizować słabsze wyniki w Azji.

Po publikacji wyników analitycy Jefferies przewidywali negatywną reakcję rynku, co znalazło odzwierciedlenie w notowaniach L’Oréal na giełdzie w Nowym Jorku – akcje spółki spadły w ciągu dnia o 2,4 proc.. Cała branża kosmetyczna zmaga się z trudnościami na chińskim rynku, gdzie spadek zaufania konsumentów wynika m.in. z kryzysu na rynku nieruchomości i wysokiego bezrobocia wśród młodzieży. Pomimo trudnej sytuacji L’Oréal poradził sobie lepiej niż jego konkurent, Estée Lauder, który w tym samym okresie zapowiedział redukcję nawet 7 000 miejsc pracy i prognozował spadek sprzedaży o 12 proc. w związku z problemami w sektorze duty-free w Azji.

Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, L’Oréal osiągnął wzrost zysku operacyjnego do poziomu 8,69 miliarda euro, nieznacznie przewyższając prognozy analityków, które wynosiły 8,65 miliarda euro. Wśród wyzwań dla branży pojawia się również możliwość nałożenia ceł przez administrację prezydenta Donalda Trumpa, co mogłoby dodatkowo wpłynąć na wyniki spółek kosmetycznych. Niezależnie od sytuacji rynkowej, L’Oréal czekają także zmiany we władzach – Françoise Bettencourt Meyers, która kontroluje udziały rodzinne w firmie, nie będzie ubiegać się o przedłużenie swojego mandatu w radzie nadzorczej. Zostanie ona zastąpiona przez Alexandre’a Benaisa, zarządzającego funduszem inwestycyjnym Tethys Invest.

Czytaj także: L’Oréal sprzedaje udziały w Sanofi za 3 miliardy euro

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 14:37
Sukcesja w L’Oreal: Françoise Bettencourt Meyers ustępuje z zarządu
Luxury Smart: How The World‘s Richest Woman Spends Her BILLIONS

Françoise Bettencourt Meyers, najbogatsza kobieta Europy i spadkobierczyni fortuny L’Oréal, ogłosiła rezygnację z zarządu firmy po 28 latach. Jej decyzja oznacza przekazanie władzy kolejnemu pokoleniu, co może mieć istotne znaczenie dla przyszłości globalnego giganta kosmetycznego. Zmiany wejdą w życie po zatwierdzeniu przez akcjonariuszy w kwietniu.

Françoise Bettencourt Meyers, spadkobierczyni fortuny L’Oréal i najbogatsza kobieta Europy, ogłosiła rezygnację z członkostwa w zarządzie firmy. Decyzja ta, nieoczekiwana dla wielu obserwatorów rynku, oznacza stopniowe przekazanie sterów kolejnemu pokoleniu rodziny Bettencourt Meyers. Po prawie 3 dekadach pracy w zarządzie 71-letnia miliarderka przekaże stanowisko wiceprzewodniczącej swojemu synowi, 38-letniemu Jeanowi-Victorowi Meyersowi, który już zasiada w zarządzie, podobnie jak jego młodszy brat Nicolas. Jej miejsce w radzie dyrektorów zajmie Alexandre Benais, kierujący rodzinnym funduszem inwestycyjnym Tethys Invest.

Rodzina Bettencourt Meyers kontroluje około 35 proc. akcji L’Oréal, co przekłada się na majątek wyceniany na 76 miliardów dolarów według indeksu Bloomberg Billionaires. W grudniu 2023 roku Françoise Bettencourt Meyers jako pierwsza kobieta w historii osiągnęła wartość majątku przekraczającą 100 miliardów dolarów, co było kamieniem milowym zarówno dla niej, jak i dla francuskiego przemysłu kosmetycznego oraz mody. Jednak w ciągu ostatnich 12 miesięcy akcje L’Oréal straciły około 20 proc. wartości, głównie ze względu na spowolnienie popytu na kosmetyki, szczególnie w Chinach.

L’Oreal, założony w 1909 roku przez chemika Eugène’a Schuellera, od dekad jest zarządzany przez menedżerów spoza rodziny. Bettencourt Meyers, znana z unikania życia publicznego, poświęca swój czas na grę na fortepianie oraz działalność literacką – napisała pięciotomowe studium Biblii oraz opracowanie na temat genealogii greckich bogów. Oficjalne zmiany w zarządzie mają zostać zatwierdzone podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy w kwietniu.

Czytaj także: Alice Walton zdetronizowała Françoise Bettencourt Meyers jako najbogatszą kobietę świata

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. luty 2025 11:55