StoryEditor
Producenci
28.08.2023 14:59

Gillette i RΛZΞR przedstawiają wspólną edycję maszynki do golenia w limitowanej serii

„Po zaprezentowaniu RΛZΞRa RΛZΞRa w Prima Aprilis zasypano nas prośbami o zaprojektowanie takiego produktu. Jesteśmy podekscytowani, że możemy dać naszym fanom to, o co prosili” – powiedziała Ayesha Durante, wiceprezeska, globalna szefowa marketingu w firmie RΛZΞR. „Ta współpraca pomiędzy dwoma potężnymi firmami zaowocowała wspólnie stworzonym projektem, zawierającym to, co najlepsze w RΛZΞR i Gillette, ze szczególnym naciskiem na jakość i wydajność”. / gillette.com/razer
Gillette i RΛZΞR połączyły siły, aby wypuścić limitowaną serię limitowanych zestawów z maszynką Gillette x RΛZΞR. Obie marki łączą działania w ramach platformy marketingowej Feel Sharp, Play Sharp. Marka lifestylowa dla graczy i firma zajmująca się pielęgnacją męską wprowadzą nową linię pod koniec miesiąca w sklepach stacjonarnych i online oraz będą prowadzić aktywne kampanie za pośrednictwem streamerów Gillette Gaming Alliance i influencerów RΛZΞR.

Gillette i popularna firma RΛZΞR zajmująca się grami lifestylowymi łączą siły, aby podkreślić świat pielęgnacji i gier za pośrednictwem platformy, którą nazywają „Feel Sharp, Play Sharp”. RΛZΞR Inc. to amerykańsko-singapurska międzynarodowa firma technologiczna, która projektuje, rozwija i sprzedaje elektronikę użytkową, usługi finansowe i sprzęt do gier. Firma została założona w 1998 roku przez Min-Liang Tana i Roberta „RΛZΞRGuy” Krakoffa.

image

Maszynka stworzona przez Gilette we współpracy z RΛZΞR.

Gilette RΛZΞR

W ramach współpracy Gillette wypuści limitowaną serię produktów GilletteLabs x RΛZΞR. Zestaw do golenia składający się z rączki, żyletek i magnetycznego stojaka jest ozdobiony charakterystycznymi dla RΛZΞRa kodami projektowymi i motywami, takimi jak logo z trójgłowym wężem. Ten wspólnie stworzony zestaw reprezentuje talent RΛZΞRa i Gillette do innowacji i wykorzystania technologii, dzięki któremu obie marki stały się czołowymi markami w przemysłach, odpowiednio, pielęgnacji męskiej i gier.

W tym roku, w prima aprilis, RΛZΞR przedstawił RΛZΞR RΛZΞR (gra słów: RΛZΞR brzmi podobnie do słowa razor — brzytwa), myszkę do gamingu, która miała jednocześnie spełniać rolę maszynki do golenia. Fani marki zareagowali tak pozytywnie, że RΛZΞR postanowił wcielić żart w życie.

Specjalna edycja uchwytu Gillette x RΛZΞR ma charakterystyczne dla tej gamingowej marki zielone odcienie i grafikę z logo trójgłowego węża w półprzezroczystym wzorze. Zestaw maszynek do golenia jest również wyposażony w magnetyczny stojak z napisem „For Gamers, By Gamers”. Dodatkowo maszynka do golenia z limitowanej edycji została zaprojektowana z wbudowaną technologią złuszczania, która usuwa brud i niechciane zanieczyszczenia.

Program Gillette i RΛZΞR „Feel Sharp, Play Sharp” to także coś więcej niż tylko wprowadzenie na rynek produktów w limitowanych edycjach. Platforma podkreśla również innowacje poprzez aktywacje IRL, niezależnie od tego, czy są to fani kontaktujący się z obiema markami i wydarzeniami związanymi z grami na całym świecie, czy też gracze doświadczający kampanii za pośrednictwem streamerów Gillette Gaming Alliance i wpływowych osób RΛZΞR.

Limitowana edycja maszynki do golenia Gillette RΛZΞR zacznie być dostępna na całym świecie w sierpniu na stronie internetowej Gillette i w wybranych sklepach.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 04:20