StoryEditor
Producenci
21.12.2022 00:00

Hugo Boss i Coty odnawiają umowę licencyjną

Partnerstwo Hugo Boss i Coty, które rozpoczęło się w 2016 roku, zostało właśnie przedłużone do 2035 r. Obejmuje wszystkie zapachy Boss i Hugo dla kobiet i mężczyzn.

Firmy Hugo Boss i Coty zdecydowały o dalszej współpracy. Właśnie ogłosiły, ze ich partnerstwo, zapoczątkowane w 2016 r. zostaje przedłużone na kolejne lata, aż do 2035 roku.  

– Chcemy rozwijać się we wszystkich regionach, markach i obszarach produktowych. Cieszymy się z kontynuacji współpracy z Coty. Jesteśmy bowiem przekonani, że to odpowiedni partner, aby w pełni wykorzystać potencjał marek Boss i Hugo w globalnym biznesie perfumeryjnym – skomentował Daniel Grieder, dyrektor generalny Hugo Boss AG.

Z kontynuacji współpracy zadowolona jest tez firma Coty.

– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą udaną współpracę z Hugo Boss, jedną z wiodących marek perfum premium w naszym portfolio. Wspólnie stworzyliśmy wiele kultowych męskich zapachów, które zostały entuzjastycznie przyjęte przez konsumentów i nie możemy się doczekać, aby kontynuować te sukcesy – mówi Sue Y. Nabi, dyrektor generalny Coty.

Dzięki partnerstwu z Coty marki perfumeryjne z portfolio Hugo Boss odnotowały w ostatnich latach znaczący wzrost udziałów rynkowych. W planach firmy na kolejne lata jest objęcie wiodącej roli w męskich zapachach. Szczególny nacisk zostanie położony na rynek amerykański. Ponadto planuje ona zwiększać udział zapachów damskich na kluczowych rynkach europejskich i położyć podwaliny pod ekspansję tego segmentu na rynek amerykański.

Kolejnym strategicznym obszarem zainteresowania jest wzmocnienie topowego asortymentu zapachów Boss The Collection na rynkach Bliskiego Wschodu i Chin. Oferta marki Hugo dla kobiet i mężczyzn również zostanie odświeżona. Firma chce się skupić się na młodych grupach docelowych, w tym pokoleniu Z.

Przedłużona licencja Hugo Boss dla Coty nie obejmuje żadnych istotnych zmian w warunkach pierwotnej umowy. Żadne inne kluczowe licencje w Coty nie wymagają obecnie odnowienia. Średni pozostały czas trwania sześciu największych – które razem stanowią ponad 80 proc. prestiżowej działalności Coty w zakresie perfum – wynosi w tej chwili około dziesięciu lat.

Założona w Paryżu w 1904 roku firma Coty jest jedną z największych na świecie firm kosmetycznych. W jej portfolio są kultowe marki z kategorii perfum, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała. Obsługuje konsumentów na całym świecie, sprzedając prestiżowe i masowe produkty w ponad 130 krajach i terytoriach.

Czytaj też: Coty kończy rok budżetowy 2022 z dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży

Hugo Boss to firma znana na całym świecie z oferty odzieżowej premium. Wiele jej produktów wychodzi jednak poza ten podstawowy asortyment. Są to licencjonowane zapachy, okulary, zegarki i odzież dziecięca. Klienci mogą robić zakupy w ponad 400 własnych sklepach na całym świecie. Dzięki dwóm markom – Boss i Hugo – grupa oferuje kolekcje w 128 krajach w około 6,8 tys. punktach sprzedaży oraz online w 59 krajach za pośrednictwem hugoboss.com. Firma z siedzibą w Metzingen (Niemcy) zatrudnia około 14 tys. pracowników na całym świecie. W roku podatkowym 2021 odnotowała sprzedaż w wysokości 2,8 miliarda euro.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.05.2024 10:06
Kolejna Polka w rodzinie Lancôme. Ewelina Krasoń nową make-up expert marki
Ewelina Krasoń, nowa make-up expert prestiżowej francuskiej marki LancômeLancôme
Niedawno francuska luksusowa marka Lancôme ogłosiła współpracę z Igą Świątek, Polką, najlepszą tenisistką świata. Dziś kolejna wiadomość. Do rodziny Lancôme dołącza Ewelina Krasoń, makijażystka gwiazd, szkoleniowiec i trenerka makijażu z międzynarodowym doświadczeniem.

Do grona ekspertów Lancôme dołączyła Ewelina Krasoń w roli make-up expert. Ewelina Krasoń jest jedną z najbardziej uznanych makijażystek w Polsce, a także szkoleniowcem i trenerką makijażu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała podczas licznych szkoleń zagranicznych w Paryżu, Barcelonie, Tel Awiwie, ucząc się od najlepszych takich jak- Linda Hallberg, Einat Dan, Ido Raphael Zadok, Ortal Elimeleh, Dany Sanz, James Vincent. Na co dzień dba o makijaże gwiazd pracując przy sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych czy programach telewizyjnych. Jej klientkami są m.in. Roxie Węgiel, Sylwia Grzeszczak, Paulina Krupińska, Doda, Wersow, Anna Lewandowska, Klaudia El Dursi, Patrycja Markowska, Patricia Kazadi i wiele innych.

Zaproszenie do społeczności ekspertów Lancôme otrzymują osoby, które wyróżniają się wiedzą i doświadczeniem w swoich dziedzinach, ale nie tylko. Marka docenia i promuje charyzmę, zaangażowanie i inspirowanie innych. 

Czytaj także: Iga Świątek została pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

Jak podkreśla marka w komunikacie, Ewelina Krasoń jest nie tylko niezwykle utalentowaną makijażystką, ale również perfekcjonistką, kobietą pełną pasji i osobą, która wkłada mnóstwo energii, żeby się realizować. Jej kreatywność i zamiłowanie do świata piękna stanowią inspirację dla wielu Polek. Jako make-up artist, stale poszerza swoje horyzonty, np. biorąc udział w zagranicznych szkoleniach, licznych zawodowych projektach czy współpracy z medialnymi osobami. Na makijaż patrzy w szerokim ujęciu i myśli o nim nie tylko w kontekście finalnego efektu. Dla Eweliny kluczowa jest pielęgnacja, co podkreśla zawsze w swoich publikacjach czy szkoleniach. Kosmetycznym punktem wyjścia dla niej nie jest zatem baza pod makijaż, ale dobrze skomponowana pielęgnacja, dzięki której skóra wygląda pięknie i zdrowo. Dopiero po jej dobraniu, wybiera kosmetyki kolorowe, które zawierają również składniki pielęgnacyjne.

–  Ogromnie cieszymy się na współpracę z Eweliną, jedną z najbardziej utalentowanych makijażystek w Polsce. Jej wizja piękna i pasja do makijażu idealnie wpisują się w wartości Lancôme. Jesteśmy przekonani, że jej współpraca z Lancôme będzie inspiracją dla kobiet w Polsce i otworzy nowy rozdział dla kategorii makijażu naszej marki  – skomentowała Sandra Poeppel, brand business director Lancôme.

–  Przede mną niesamowita artystyczna przygoda, która jest spełnieniem jednych z moich marzeń. Kocham wszystko co francuskie, a estetyka i filozofia marki Lancôme jest ze mną niezwykle spójna. W mojej pracy jako makijażystka od zawsze stawiam na jakość i podkreślanie piękna, które jest w każdym z nas, niezależnie od wieku. Czeka nas dużo wspólnych projektów, które będą inspirować i pokazywać świat beauty w wielowymiarowy sposób. Nie mogę się doczekać! – powiedziała o współpracy z Lancôme Ewelina Krasoń.

Jak podkreśla, produkty Lancôme były od wielu lat obecne zarówno w jej profesjonalnym kufrze, jak i prywatnej kosmetyczce, a sama współpraca to naturalna kontynuacja trwającej od lat relacji. 

Informację o rozpoczęciu współpracy z marką Ewelina Krasoń podała już na swoim profilu na Instargramie, króry obserwuje blisko 60 tys. osób. Przypomniała, że swoją przygodę z makijażem rozpoczynała m.in. od pracy w perfumerii, gdzie doradzała klientkom i poznała kosmetyki selektywne. Z wykształcenia jest plastkiem, ukończyła liceum plastyczne i studiowała na Akademii Sztuk Pięknych, jednak w pewnym momencie zamieniła pędzle malarskie na pędzle do makijażu. Wrażliwość artystyczna pozwala jej na odkrywanie nowych obszarów w makijażu i daje odwagę do eksperymentowania. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 12:40