StoryEditor
Producenci
21.01.2019 00:00

Konsumenci wybrali Najlepsze Produkty 2019 roku!

Konsumenci wybrali najlepsze nowości! Do rywalizacji o tytuł Najlepszego Produktu 2019 stanęło ponad 300 produktów. Wyniki organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, a przeprowadzonego przez GfK Polonia badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019 poznaliśmy w czwartek 17 stycznia w warszawskim Hotelu Polonia Palace. Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów już od ośmiu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów, w tym – drogerii.

Najnowsza (ósma) edycja badania wskazała bestsellery – najlepsze nowości kosmetyczne, chemiczne i spożywcze – które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2017 do 1 września 2018 roku. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba N=1000 respondentów (losowo-kwotowa), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Swoje głosy oddali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych.

Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® już od ośmiu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów, w tym – drogerii. Granatowo-czerwony logotyp jest powszechnie znany, ponieważ można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji.

Oto zwycięzcy badania Najlepszy Produkt - Wybór Konsumentów 2019 w kategoriach kosmetycznych:

1. KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE DO TWARZY DLA KOBIET

Złoto: Linia do twarzy Azjatycki Rytuał Młodości Perfecta AZJAtica, Dax Cosmetics

Srebro: Ekspresowy korektor zmarszczek do okolic oczu Avon Anew Platinum Instant Eye Smoother, Avon

Brąz: Serum do twarzy i ust Wibo Unicorn Tears Face and Lip Primer, Wibo

2. MASKI PIELĘGNACYJNE DO TWARZY DLA KOBIET

Złoto: Maski w płachcie Bielenda 3D Crazy Mask, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Srebro: Oczyszczająca maska z aktywnym węglem Sukin, Anti-Pollution Oil Balancing, Eco and More

Brąz: Rewitalizująca maseczka do twarzy Oriflame NovAge, Oriflame

3. KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN

Złoto: Kosmetyki dla mężczyzn Nivea Men Deep, NIVEA Polska

Srebro: Woda perfumowana Savoir Blue Devil Men, JFENZI Perfume Professional

Brąz: Woda perfumowana Perfect Joy for Men, JFENZI Perfume Professional

4. KOSMETYKI DO DEMAKIJAŻU I MYCIA TWARZY

Złoto: Micelarny płyn dwufazowy z wodą różaną Nivea Micellair, Nivea Polska

Srebro: Herbal Care My Nature Kwiat Migdałowca, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Aloesowy oczyszczający żel micelarny Equilibra, APS Import-Export

5. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Złoto: Chusteczka odświeżająca antybakteryjna do powierzchni i rąk CleanHands, Świt Pharma

Srebro: Undecylenowy płyn do mycia i kąpieli stóp Nivelazione, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Krem-maska do stóp eva dermo, Pollena-Ewa

6. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

Złoto: Olejek w balsamie Nivea kwiat pomarańczy i olejek awokado, Nivea Polska

Srebro: Linia Bielenda Botanic SPA Rituals, Ostropest + Szałwia lekarska, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Brąz: Odświeżona gama produktów do ciała Tutti Frutti, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

7. KOSMETYKI MODELUJĄCE DO CIAŁA

Złoto: Sera antycellulitowe Bielenda Slim Cellu Corrector, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Srebro: Linia Perfecta Mama+ dla kobiet w ciąży i po porodzie, Dax Cosmetics

Brąz: Japoński booster na oporny cellulit Yoskine Tsubaki Slim Body, Dax Cosmetics

8. KOSMETYKI DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC

Złoto: Żel pod prysznic Nivea Creme Oil Pearls Lotus, NIVEA Polska

Srebro: Witaminowy olejek pod prysznic regenerujący, kwiat pomarańczy + miód, Bielenda Twoja Pielęgnacja, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Brąz: Linia Perfecta Botanical Synergy, Dax Cosmetics

9. WODY TOALETOWE I PERFUMOWANE DAMSKIE

Złoto: Woda perfumowana Avon Luminata, Avon

Srebro: Woda perfumowana Oriflame Possess The Secret, Oriflame

Brąz: Woda perfumowana Le'Chel Fresh for Women, JFENZI Perfume Professional

10. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Złoto: Mleczny szampon Nivea Hairmilk natural shine, Nivea Polska

Srebro: Seria mineralna Jantar z wyciągiem z bursztynu i minerałami, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Szampony do włosów Nutka naturalnie polska, Madonis

11. KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Złoto: Nowe warianty suchych szamponów Batiste: pink pineapple, camouflage, luxe i kiss, Ocean Trade

Srebro: Suche szampony Radical, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Linia Marion Final Control do stylizacji włosów, Marion

12. TUSZE I ODŻYWKI DO RZĘS

Złoto: Oriflame Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonder Lash XXL, Oriflame

Srebro: Maskara Avon Mark. Big&Extreme, Avon

Brąz: Maskara Lovely Lashmania, Wibo

13. KOSMETYKI DO STYLIZACJI I KOLORYZACJI BRWI

Złoto: Kredka do brwi Wibo feather brow creator, Wibo

Srebro: Pomady do brwi Hean Eyebrow Pomade, Hean Fabryka Kosmetyków

Brąz: Pomady do brwi Delia Cosmetics, Delia Cosmetics

14. LAKIERY HYBRYDOWE

Złoto: Kolekcja Semilac Celebrate by Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak, Nesperta

Srebro: Kolekcja NeoNail Colors of Freedom by Julia Wieniawa, Cosmo Group

Brąz: Kolekcja Indigo Sex in the City by Sara Boruc, Indigo

15. KOSMETYKI DO MAKIJAŻU UST

Złoto: Metaliczne matowe pomadki w kredce Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon, Golden Rose

Srebro: Seria pomadek Avon Mark., Avon

Brąz: Trwałe matowe farbki do ust Lip Tint Veloure Matte, Hean Fabryka Kosmetyków

16. BAZY, FLUIDY I PUDRY DO DEMAKIJAŻU

Złoto: Podkład kryjący i korektor 2w1 Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation & Concealer, Golden Rose

Srebro: Podkład Delia Lift & Smooth , Delia Cosmetics

Brąz: Wodoodporny, kamuflujący podkład i korektor Hean Camouflage, Hean Fabryka Kosmetyków

17. PRODUKTY DO KONTUROWANIA TWARZY

Złoto: Zestaw do konturowania twarzy The ONE Oriflame, Oriflame

Srebro: Paletka modelująca do twarzy Coconut Hean, Hean Fabryka Kosmetyków

Brąz: Metaliczna paleta do modelowania twarzy 3 w 1 Metals Sculpting Palette Golden Rose, Golden Rose

18. KOSMETYKI DO TWARZY W TRENDZIE EKO

Złoto: Łagodność aloesu Equilibra ALOE Bellezza Naturale, APS Import-Export

Srebro: Bandi Eco Friendly Care, Bandi Cosmetics

Brąz: Opuntica Hydro Hi-Lift Ava Laboratorium, Laboratorium Kosmetyczne AVA

19. KOSMETYCZNA INNOWACJA ROKU

Złoto: Szczoteczki soniczne do twarzy Foreo, Foreo AB

Srebro: Balsamy do ust eos Crystal: Hibiscus Peach, Melon Blossom, eos-Evolution Of Smooth

Brąz: Kosmetyki z astaksantyną Asta C + Ava Laboratorium, Laboratorium Kosmetyczne AVA

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 15:57
Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku
Orebella należy do Belli Hadid, uznanej supermodelki i przedsiębiorczyni.Orebella
We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.

Hadid opracowała unisexowe zapachy marki – w cenach 35 dolarów za 10 ml, 72 dolarów za 50 ml i 100 dolarów za 100 ml – wraz ze światowymi domami zapachowymi Firmenich i Robertet. Window2Soul, kwiatowa woda, zawiera różę i jaśmin, akcentowane cytryną i fasolą tonka; Salted Muse to kompozycja z nutami soli morskiej, różowego pieprzu, drzewa oliwnego, lawendy, drewna i rześkiego bursztynu; Blooming Fire ma natomiast charakter tropikalny, z mieszanką kwiatu monoi z Tahiti, paczuli i bergamotki.

Działając równolegle z zapachami, fundacja Orebella‘s Alchemy Foundation ma na celu wspieranie konkretnych organizacji przekazując darowiznę w wysokości co najmniej 1 proc. całej sprzedaży netto. Pierwszymi partnerami fundacji są Lower East Side Girls Club i PATH International.

Koncepcja marki Orebella narodziła się z wrażliwości Hadid na zapachy na bazie alkoholu i jej skłonności do tworzenia własnych zapachów. Hadid twierdzi, że uprawiając lawendę i destylując olejki na rodzinnej farmie, stworzyła perfumy dla siebie i bliskich, co ostatecznie zainspirowało stworzenie Orebelli. Formuły Orebella zawierają bazę z grzybów śnieżnych oraz mieszankę olejków kamelii, migdałów, oliwek, jojoby i shea, aby wzmocnić trwałość zapachu – zwanego „Oreliksirem”.

Czytaj także: Bella Hadid zapowiada swoją nową markę urodową pod nazwą Orebella

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 14:56
Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu
Ultraciemny odcień podkładu Youthforia spotkał się z ogromną krytyką w sieci w związku ze swoim błędnie skomponowanym składem.Golloria George
Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.

W marcu Youthforia wprowadziła 10 dodatkowych odcieni do swojego podkładu Date Night po tym, jak w zeszłym roku marka spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony twórców internetowych, którzy skrytykowali firmę za brak inkluzywności, gdy marka wprowadziła na rynek pierwsze 15 odcieni podkładu w październiku. Golloria George, influencerka, która może pochwalić się 1,5 miliona obserwujących na TikTok, opublikowała w tym tygodniu film, w którym recenzuje najnowszy odcień podkładu wprowadzony na rynek przez Youthforię. Aby podkreślić skalę problemu, nałożyła czarną farbę do twarzy na jedną połowę twarzy i odcień „600” na drugą stronę. Na filmie farba i podkład wyglądały prawie identycznie.

Kiedy mówimy, że chcemy, żebyście zrobili dla nas odcienie [makijażu], nie mamy na myśli pójścia do laboratorium i poproszenia o czarny jak z tych farbek używanych do rasistowskich show [...] Nie tylko w 2024 r. jest to obrzydliwe i lekceważące, ale [produkt] trzeba zdjąć z półek

- powiedziała Golloria George.

@golloria

the darkest shade of the youthforia date night foundation.

♬ original sound - golloria

Zeszłej jesieni firma spotkała się z ostrymi reakcjami za wypuszczenie podkładu z ograniczoną gamą odcieni, oferującą tylko cztery podkłady dla ciemniejszej karnacji. Założycielka Fiona Co Chan przeprosiła, obiecując spotkać się z liderami społeczności w celu poprawy sytuacji. Nawet casting Youthforii, który miał na celu znaleźć modelkę pasującą odcieniem skóry do odcienia podkładu, nie powiódł się, podkreślając niepraktyczność koloru jako produktu do masowej sprzedaży. Marka opublikowała na Instagramie serię filmów w poszukiwaniu modelki, ponieważ podczas pierwszego castingu nie udało się znaleźć odpowiedniego odcienia. Pomimo wielu prób znalezienia odpowiedniej modelki, całość spaliła na panewce.

W filmie na TikToku chemik kosmetyczny Javon Ford potwierdził, że odcień 600 nie zawiera niezbędnych pigmentów półtonowych, a wykorzystuje jedynie pigmenty czarne i białe, wskutek czego nie może odpowiadać kolorowi skóry praktycznie nikogo, niezależnie od tego, jak ciemną ma skórę. Wiele głosów krytyki zwraca uwagę, że marka wypuściła na rynek praktycznie czarną farbkę do skóry, nie wykazując zrozumienia dla pracy z kolorem prawdziwej afrykańskiej skóry.

Czytaj także: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy: MAC, odejdźcie od nazwy Russian Red

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 18:17