StoryEditor
Producenci
31.07.2024 16:10

Które marki kosmetyczne sponsorują Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu?

Przy tej edycji Igrzysk Olimpijskich wiele marek urodowych próbuje zawalczyć o uwagę widzów i widzek. / International Olympics Comitte/Getty Images

Luksusowe marki kosmetyczne odegrają kluczową rolę podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024. Które? W tym gronie nie braknie massmarketowych brandów, ale pojawiają się także marki luksusowe lub z wyższej półki.

Wśród marek kosmetycznych, które sponsorują Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku, wyróżnia się kilka znanych firm, które wnoszą swoje produkty i działania promocyjne, aby wspierać to prestiżowe wydarzenie. Jedną z najbardziej znaczących marek jest Sephora, należąca do luksusowego konglomeratu LVMH. Sephora będzie partnerem sztafety z ogniem olimpijskim, organizując akcje promocyjne dla publiczności w ponad 40 lokalizacjach na trasie sztafety. Ponadto, inne marki LVMH, takie jak Chaumet, który zaprojektuje medale olimpijskie i paraolimpijskie, oraz Moët Hennessy, który dostarczy swoje produkty do programów hotelowych i innych form noclegu podczas wydarzenia, również będą miały istotny wkład w igrzyska.

Kolejną znaczącą marką jest Fenty Beauty, stworzona przez Rihannę, która jest “premium partnerem” Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich. Marka ta dostarczy zestawy kosmetyczne, zawierające produkty takie jak podkłady, błyszczyki i pudry, dla 600 wolontariuszy, którzy będą wręczać medale sportowcom. Dzięki temu, wolontariusze będą prezentować się nienagannie podczas ceremonii wręczenia nagród, co dodatkowo wzmocni wizerunek marki na globalnej arenie.

Inne marki kosmetyczne, które angażują się w sponsorowanie Igrzysk Olimpijskich, to m.in. Glossier, która jest oficjalnym partnerem kosmetycznym żeńskiej drużyny koszykarskiej USA oraz Olay, która dostarczy swoje nowo wprowadzone produkty do mycia twarzy dla członków Team USA.

Dodatkowo, Dermalogica zaangażowała amerykańskich sportowców do promowania swojego kremu przeciwsłonecznego, a Procter & Gamble otworzył salon w wiosce olimpijskiej, oferując sportowcom usługi fryzjerskie i manicure. Dzięki tym współpracom, marki kosmetyczne nie tylko promują swoje produkty, ale również wspierają sportowców w ich dążeniach do osiągnięcia najlepszych wyników na światowej scenie sportowej.

Czytaj także: Procter & Gamble ujawnia plany marketingowe związane z Olimpiadą i Paraolimpiadą 2024 w Paryżu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. grudzień 2025 19:46