StoryEditor
Producenci
27.09.2022 00:00

L’Oréal kupuje medyczną markę kosmetyków Skinbetter Science

L’Oréal podpisał umowę nabycia amerykańskiej marki Skinbetter Science, która jest jedną z najszybciej rozwijających się marek medycznych do pielęgnacji skóry w Stanach Zjednoczonych.

Koncern L’Oréal poinformował, że podpisał umowę nabycia marki Skinbetter Science. Marka została stworzona przez specjalistów z branży farmaceutycznej Jonaha Shacknai, Justina Smitha i Setha Rodnera. Firma powstała w 2016 r. w Arizonie. Obecnie Skinbetter Science jest jedną z najszybciej rozwijających się marek medycznych do pielęgnacji skóry w Stanach Zjednoczonych. Zespół sprzedaży medycznej sprzedaje asortyment głównie za pośrednictwem sieci dermatologów, chirurgów plastycznych i gabinetów medycyny estetycznej.

Marka Skinbetter Science jest także dostępna w Polsce. Produkty są określane jako kosmeceutyki. Jak czytamy na stronie internetowej marki „Marka do swoich receptur wykorzystuje wysokiej jakości składniki premium i złote standardy medycyny (...). Podstawową zasadą Skinbetter jest dostępność tylko u wybranych specjalistów. Ten model bezpośredniej sprzedaży generuje zaufanie oraz świadomość pacjentów. Sprzedaż produktów online bez konsultacji jest absolutnie zakazana". 

Jonah Shacknai, założyciel i prezes Skinbetter Science, powiedział, że pomiędzy L’Oreal i Skinbetter Science istnieje „znakomita zgodność misji i wartości”, a globalny zasięg L’Oreal i zasoby pozwolą zmaksymalizować możliwości marki.

„Skinbetter Science jest doskonałym uzupełnieniem portfolio marek Active Cosmetics Division” – skomentowała w oświadczeniu Myriam Cohen-Welgryn, światowy prezes działu kosmetyków aktywnych L'Oréal. – „Przyczyni się to w dużym stopniu do długoletniej misji Działu Kosmetyków Aktywnych L'Oréal, polegającej na pionierskim rozwoju zdrowia i urody dzięki zaawansowanym, naukowym innowacjom w pielęgnacji skóry. Jestem przekonana, że ta szybko rozwijająca się amerykańska marka ma ogromny potencjał międzynarodowy” – podkreśliła.

Dział Kosmetyków Aktywnych L'Oréal jest najszybciej rozwijającą się grupą L'Oréal. W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca przychody pionu wzrosły o 33,9 proc. w ujęciu sprawozdawczym i o 23,8 proc. w ujęciu like-for-like.

L'Oréal jest wiodącym światowym graczem w branży kosmetycznej ze 110-letnią tradycją i  portfolio 35 międzynarodowych marek. Zatrudnia 85 400 pracowników. Sprzedaż we wszystkich sieciach dystrybucji (e-commerce, rynek masowy, domy towarowe, apteki, salony fryzjerskie, sprzedaż detaliczna marek i podróży) wyniosła 32,28 miliarda euro w 2021 roku. Grupa posiada 20 ośrodków badawczych w 11 krajach na całym świecie oraz zespół ds. badań i innowacji składający się z ponad 4 tys. naukowców i 3 tys. specjalistów technicznych.

Czytaj także: Henkel przejął fryzjerskie marki Shiseido 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 08:37