StoryEditor
Producenci
02.02.2024 14:34

La Roche-Posay rusza z globalną inicjatywą „For all Skin Life-Changers”

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. / La Roche-Posay
Marka La Roche-Posay wprowadziła globalną inicjatywę o nazwie "For all Skin Life-Changers", która jest skierowana do osób na całym świecie borykających się z problemami skórnymi. Celem tej inicjatywy jest zaangażowanie społeczności i dać głos konsumentom, którzy podzielą się swoimi historiami o tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay zmieniły ich życie poprzez poprawę zdrowia i wyglądu skóry oraz komfortu codziennego życia.

Inicjatywa „Skin Life-Changers” została stworzona przez markę La Roche-Posay z celem zwiększenia świadomości jej misji, która polega na wsparciu osób borykających się z problemami skórnymi. Marka pragnie dać głos swoim klientom, którzy dzielą się swoimi trudnymi historiami oraz opowiadają, jak dermokosmetyki La Roche-Posay odegrały kluczową rolę w poprawie zdrowia skóry oraz jakości ich życia.

Badania wykazują, że niemal 2 miliardy osób na całym świecie doświadcza problemów ze skórą. Co więcej, aż połowa osób cierpiących na trądzik doświadcza izolacji społecznej, a osoby z bliznami na skórze często borykają się z obniżoną samooceną. Aż 79 proc. osób zmagających się z egzemą traci pracę z powodu swojego stanu zdrowia skóry, a 8 na 10 osób, które przeszły leczenie raka, doświadcza skutków ubocznych związanych z terapią skórną. Inicjatywa „Skin Life-Changers” ma na celu zwrócenie uwagi na te problemy i dostarczenie wsparcia potrzebującym.

Do inicjatywy „Skin Life-Changers” w Polsce dołączyli znani influencerzy, takie jak Filip Szyc, Martyna Grzenkowicz, Olga Legosz, Ola Lamczyk, oraz Wiktoria Jasuwienas, którzy podzielili się swoimi unikalnymi historiami związanymi z problemami skórnymi. Każdy z uczestników kampanii reprezentuje odmienną historię i doświadczenia.

W ramach kampanii nie tylko osoby borykające się z problemami skórnymi wzięły udział, ale również dermatolodzy z różnych zakątków świata. Wśród ekspertów, którzy dołączyli do Skin Life-Changers znaleźli się również wybitni polscy specjaliści, takie jak prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, uznana specjalistka w dziedzinie dermatologii, wenerologii, i alergologii, z ponad 40-letnim doświadczeniem, oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalizująca się w dermatologii oraz certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która jest ekspertem w dziedzinach takich jak dermatoskopia, trichoskopia, leczenie trądziku i zabiegi medycyny estetycznej.

Czytaj także: Magda Wieczorek, Organique: Staramy się szukać społecznych inicjatyw bliskich kobietom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.08.2025 15:01
„Ojciec prać!” po raz wtóry: Pollena 2000 wraca na rynek
Vintage marka wraca na rynek na fali nostalgii.Pollena 2000

Kultowa marka proszku do prania Pollena 2000 powraca na polski rynek za sprawą firmy Eudoco KBC Group, producenta chemii gospodarczej i dystrybutora. Nowa odsłona ma zostać oficjalnie zaprezentowana we wrześniu, wraz z uruchomieniem strony internetowej marki. Według zapowiedzi producenta, Pollena 2000 ma nie tylko nawiązywać do swojej dawnej rozpoznawalności, ale przede wszystkim zaoferować nowoczesny skład, technologię i rozwiązania odpowiadające aktualnym oczekiwaniom konsumentów.

Oferta marki obejmie trzy formy produktów – proszek, żel i kapsułki do prania. Dystrybucję na polskim rynku powierzono Grupie Południe, która uzyskała wyłączność. Pierwsze dostawy są już realizowane i stopniowo pojawiają się w drogeriach i sklepach w całym kraju, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Firma zapowiada, że lokalizacje punktów sprzedaży oraz daty dostępności będą na bieżąco aktualizowane we współpracy z partnerami handlowymi.

Pollena 2000 była jedną z najpopularniejszych marek proszków do prania w Polsce lat 90. XX wieku. Produkcję prowadziła wówczas Lever Polska, należąca do koncernu Unilever. Marka zyskała szeroką rozpoznawalność dzięki intensywnym kampaniom reklamowym, a hasło „Pollena 2000” stało się jednym z najbardziej charakterystycznych elementów rynku chemii gospodarczej w tamtym okresie.

Mimo sukcesu, Pollena 2000 zniknęła z półek po kilku latach obecności. Powodem była zmiana strategii koncernu Unilever, który zdecydował się skoncentrować na produktach z segmentu pielęgnacji ciała, ograniczając ofertę detergentów do wybranych marek globalnych. Powrót Polleny 2000 po ponad dwóch dekadach ma więc być próbą ponownego zdobycia rynku, który obecnie charakteryzuje się dużą konkurencją i silną pozycją międzynarodowych producentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.08.2025 09:55
Highlander Enterprise zapowiada strategię rozwoju i premierę w ramach marki 8belle
Sylwia Gołębiewska, wiceprezes zarządu Highlander EnterpriseHighlander Enterprise

Spółka Highlander Enterprise S.A., specjalizująca się w produkcji i sprzedaży grafenu oraz produktów z branży kosmetycznej, w II kw. 2025 roku skupiła się na finalizacji strategii rozwoju, jak również na rozpoczęciu sprzedaży produktów marki 8belle. Spółka prowadziła również działania reorganizacyjne i optymalizacyjne, mające na celu redukcję kosztów działalności.

W II kwartale 2025 roku przychody spółki wyniosły 0,01 mln zł (wobec 0,05 mln zł w 2024 roku). Na poziomie wyniku ze sprzedaży, spółka zmniejszyła swoją stratę z 0,81 mln zł do 0,61 mln zł. Równocześnie ograniczyła również stratę netto z 0,77 mln zł do 0,29 mln zł.

Osiągnięte przez nas wyniki finansowe w II kwartale 2025 roku są odzwierciedleniem działań, jakie miały miejsce w tym bardzo intensywnym dla spółki okresie. W minionym kwartale skupiliśmy się przede wszystkim na dwóch fundamentalnych kwestiach: opracowaniu strategii rozwoju na lata 2025-2028 oraz wprowadzeniu do sprzedaży produktów marki 8belle. Jednocześnie, w obszarze grafenu, kontynuowaliśmy poszukiwania nowych klientów oraz rozszerzaliśmy zastosowania naszych produktów i technologii – mówi Artur Górski, prezes zarządu Highlander Enterprise S.A.

Spółka 14 kwietnia przyjęła nową strategię rozwoju na lata 2025-2028, która zakłada koncentrację na trzech kluczowych obszarach:

  • segmencie kosmetycznym (wprowadzenie linii lakierów hybrydowych pod nową marką: 8belle oraz rozwój produktów kosmetycznych pod nabytą w marcu 2025 roku marką: Brown as Berries Care),
  • segmencie odzieży UV (rozwój linii produktów pod nabytą marką Brown as Berries, tj. strojów kąpielowych UV dla kobiet, chroniących skórę zintegrowanym filtrem SPF 35),
  • wykorzystaniu potencjału grafenu, komercjalizacji wybranych technologii i posiadanych patentów oraz identyfikacji i rozwijaniu synergii grafenu w obszarze kosmetyków (stworzenie nowej marki lakierów hybrydowych zawierających grafen oraz opatentowanie tej technologii).

Oficjalna premiera produktów marki 8belle miała miejsce 1 lipca, kiedy uruchomiono platformę e-commerce, skierowaną do profesjonalnych odbiorców z segmentu B2B. W pierwszym etapie oferty znalazły się hybrydowe lakiery do paznokci, bazy oraz produkty do pielęgnacji dłoni i paznokci. Oferta marki jest regularnie rozszerzana o kolejne produkty, które uzupełniają portfolio w obszarze pielęgnacji paznokci.

Oprócz kanału e-commerce rozwijamy również inne kanały sprzedażowe. Rozpoczęliśmy współpracę z pierwszą hurtownią kosmetyczną oraz prowadzimy własną terenową sprzedaż bezpośrednią. Naszym celem na nadchodzące miesiące i kwartały jest jak najszersze dotarcie z produktami marki 8belle do klientów profesjonalnych w Polsce, a także rozpoczęcie ekspansji zagranicznej i pozyskanie dystrybutorów w Europie – dodaje Sylwia Gołębiewska, wiceprezes zarządu Highlander Enterprise.

W obszarze grafenu Spółka kontynuowała działania w zakresie poszukiwania nowych klientów i nowych zastosowań naszych produktów oraz technologii, a także zacieśniała współpracę dotychczasowymi partnerami.

Highlander Enterprise S.A. wytwarza i dystrybuuje grafen, przeznaczony do takich zastosowań jak kompozyty węglowe, filamenty 3d, farby czy polimery oraz specjalizuje się w produkcji i sprzedaży hybrydowych lakierów do paznokci oraz szerokiej gamy produktów i akcesoriów kosmetycznych.

Zobacz też: TPO w kosmetykach zakazane od 1 września — w jakich produktach występuje i co to oznacza dla branży?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. sierpień 2025 00:45