StoryEditor
Producenci
02.02.2024 14:34

La Roche-Posay rusza z globalną inicjatywą „For all Skin Life-Changers”

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. / La Roche-Posay
Marka La Roche-Posay wprowadziła globalną inicjatywę o nazwie "For all Skin Life-Changers", która jest skierowana do osób na całym świecie borykających się z problemami skórnymi. Celem tej inicjatywy jest zaangażowanie społeczności i dać głos konsumentom, którzy podzielą się swoimi historiami o tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay zmieniły ich życie poprzez poprawę zdrowia i wyglądu skóry oraz komfortu codziennego życia.

Inicjatywa „Skin Life-Changers” została stworzona przez markę La Roche-Posay z celem zwiększenia świadomości jej misji, która polega na wsparciu osób borykających się z problemami skórnymi. Marka pragnie dać głos swoim klientom, którzy dzielą się swoimi trudnymi historiami oraz opowiadają, jak dermokosmetyki La Roche-Posay odegrały kluczową rolę w poprawie zdrowia skóry oraz jakości ich życia.

Badania wykazują, że niemal 2 miliardy osób na całym świecie doświadcza problemów ze skórą. Co więcej, aż połowa osób cierpiących na trądzik doświadcza izolacji społecznej, a osoby z bliznami na skórze często borykają się z obniżoną samooceną. Aż 79 proc. osób zmagających się z egzemą traci pracę z powodu swojego stanu zdrowia skóry, a 8 na 10 osób, które przeszły leczenie raka, doświadcza skutków ubocznych związanych z terapią skórną. Inicjatywa „Skin Life-Changers” ma na celu zwrócenie uwagi na te problemy i dostarczenie wsparcia potrzebującym.

Do inicjatywy „Skin Life-Changers” w Polsce dołączyli znani influencerzy, takie jak Filip Szyc, Martyna Grzenkowicz, Olga Legosz, Ola Lamczyk, oraz Wiktoria Jasuwienas, którzy podzielili się swoimi unikalnymi historiami związanymi z problemami skórnymi. Każdy z uczestników kampanii reprezentuje odmienną historię i doświadczenia.

W ramach kampanii nie tylko osoby borykające się z problemami skórnymi wzięły udział, ale również dermatolodzy z różnych zakątków świata. Wśród ekspertów, którzy dołączyli do Skin Life-Changers znaleźli się również wybitni polscy specjaliści, takie jak prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, uznana specjalistka w dziedzinie dermatologii, wenerologii, i alergologii, z ponad 40-letnim doświadczeniem, oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalizująca się w dermatologii oraz certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która jest ekspertem w dziedzinach takich jak dermatoskopia, trichoskopia, leczenie trądziku i zabiegi medycyny estetycznej.

Czytaj także: Magda Wieczorek, Organique: Staramy się szukać społecznych inicjatyw bliskich kobietom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 18:27