StoryEditor
Producenci
14.02.2024 15:22

La Roche-Posay w ramach kampanii Skin Life-Changers odsłoniło mural w Warszawie

Mural La Roche Posay z wizerunkami Oli Lamczyk (@olaxxys), Filipa Szyca (@filipszyc), Michała Popiołka (@kuzynmichu) i Martyny Grzenkowicz (@peachee.me) / La Roche Posay
Marka La Roche-Posay odsłoniła w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 11 mural. Widnieją na nim podobizny wybranych bohaterów, którzy wzięli udział w akcji "Skin Life-Changers" i dołączyli do społeczności łączącej osoby zmagające się na co dzień z problemami skóry. Nocą, dzięki podświetleniu, łączy on postaci z neonowymi zarysami kosmetyków. Mural można oglądać do 3 marca.

Marka La Roche-Posay, w ramach inicjatywy For all Skin Life-Changers, o której pisalimy na początku lutego (La Roche-Posay rusza z globalną inicjatywą „For all Skin Life-Changers”), stworzyła mural. Jego autorką jest Ania Augustynowicz (@augustynkaa), artystka, ilustratorka, mistrzyni collage‘u. Oglądać go można na kamienicy przy ulicy Jaworzyńskiej 11 w warszawie.

Mural składa się z portretów wybranych bohaterów, którzy wzięli udział w akcji i dołączyli do społeczności #SkinLifeChangers łączącej ludzi zmagających się na co dzień z problemami skóry. Ola Lamczyk (@olaxxys), Filip Szyc (@filipszyc), Michał Popiołek (@kuzynmichu) walczą  lub walczyli z trądzikiem i niedoskonałościami, a  Martyna Grzenkowicz (@peachee.me) edukuje w obszarze pielęgnacji skóry.

Dzieło odzwierciedla misję marki, według której skóra to coś więcej niż tylko skóra. La Roche-Posay wierzy, że pielęgnacja może odmienić ludzkie życie, a bohaterowie muralu są tego najlepszym dowodem – to oni na co dzień zmagają się z problemem atopowego zapalenia skóry – czytamy w informacji przesłanej przez firmę.

Mural można oglądać do 3 marca. Nocą, dzięki podświetleniu, łączy sylwetki bohaterów z neonowymi zarysami kultowych Skin Life-Changerów (produktów) od marki La Roche-Posay. Marka La Roche-Posay zadbała też o walor ekologiczny, ponieważ mural w całości został wykonany farbami fotokatalitycznymi, które oczyszczają powietrze z zanieczyszczeń.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 04:50