W Górze Kalwarii powstaje obecnie hala produkcyjna o powierzchni około 10 tys. mkw., w której będzie można uruchomić nawet cztery linie wytwórcze. Równocześnie rozwijany jest zakład opakowań w Koniecpolu, a w Suszu budowana jest nowa hala do produkcji nawozów naturalnych. Zgodnie z planem, pierwsze partie nawozów ekologicznych mają trafić na rynek w 2027 roku.
Dynamicznie rośnie również znaczenie eksportu w działalności spółki. W 2024 roku sprzedaż zagraniczna wzrosła o 31 proc. rok do roku i stanowi obecnie 12 proc. przychodów Grupy INCO. Produkty z portfolio firmy dostępne są już na ponad 20 rynkach, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Wietnamie i krajach skandynawskich. Do listy dołączyły ostatnio Mongolia i Korea Południowa. Zarząd podkreśla, że ograniczenia produkcyjne niemieckich koncernów chemicznych sprzyjają wzrostowi zainteresowania ofertą polskiego producenta w Europie Zachodniej.
Ambicją Grupy INCO jest utrzymanie pozycji lidera w kategorii płynów do mycia naczyń w Polsce. Firma planuje zakończyć rok 2025 już trzeci raz z rzędu jako numer jeden pod względem wolumenu sprzedaży. Kluczowym wsparciem dla tego celu ma być historycznie największa kampania marketingowa w dziejach spółki.
Na działania promocyjne przeznaczone zostanie aż 20 proc. całkowitych nakładów inwestycyjnych, czyli około 50 mln zł. Kampania obejmie telewizję, radio, internet, działania trade marketingowe oraz współpracę z influencerami. To pierwsza tak szeroko zakrojona akcja marketingowa w historii Grupy INCO, która ma umocnić pozycję marki Ludwik na rynku krajowym i jednocześnie zwiększyć jej rozpoznawalność na rynkach zagranicznych.