Marcelina Zawadzka, modelka i prezenterka oraz przyszła mama, została właśnie ambasadorką urządzeń do włosów marki Philips.
Współpraca międzynarodowej marki z Marceliną rozpoczęła się w sierpniu br. Obejmuje działania promocyjne w digitalu.
Ambasadorka poleca linię urządzeń do domowej pielęgnacji i stylizacji włosów Philips SenseIQ. W skład tej linii wchodzą suszarka, prostownica, lokówka automatyczna.
Technologia SenseIQ dopasowuje się do włosów, za każdym razem dobierając najlepszą do nich temperaturę stylizacji i ochronę włosów. Jak podaje producent, dzięki temu podczas suszenia włosy zachowują nawet do 95 proc. ich naturalnego nawilżenia (pomiar po 5 minutach suszenia w trybie delikatnym) - inteligentny mikroprocesor analizuje dane rejestrowane przez czujnik i dostosowuje temperaturę strumienia powietrza ponad 12 tysięcy razy podczas sesji suszenia; podczas prostowania do 70 proc. przy każdej stylizacji (w trybie SenseIQ, przy temperaturze 170°C), a przy kręceniu loków włosy zachowują do 95 proc. ich naturalnej siły.
Czytaj także: Rynek urządzeń kosmetycznych coraz bardziej atrakcyjny dla producentów i sprzedawców. Konsumenci szukają innowacji
Marka Philips należy do spółki Royal Philips - firmy działającej w sektorze technologii medycznych. Firma, której siedziba jest w Holandii, jest liderem w dziedzinie obrazowania diagnostycznego, terapii obrazowej, monitorowania pacjentów i informatyki zdrowotnej, a także w dziedzinie zdrowia konsumenckiego i opieki domowej.