StoryEditor
Producenci
23.08.2024 13:27

Maybelline i Bolt weszły we współpracę przy evencie Music Stories: Era of Lashes

Podczas imprezy goście mieli okazję przetestować kosmetyki Maybelline. / Martyna Buzniak

W dniach 1-3 sierpnia warszawski Lunapark stał się miejscem, gdzie moda spotkała się z muzyką, przyciągając ponad 5,5 tysiąca uczestników na wydarzenie Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes. Inicjatywa połączyła miłośników makijażu i nowych trendów z muzycznym klimatem, a także dała możliwość promocji eko transportu samochodami i hulajnogami Bolt.

Podczas Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes, ponad 5,5 tysiąca uczestników miało okazję zapoznać się z najnowszymi trendami makijażowymi, a także wziąć udział w licznych atrakcjach. To trzydniowe wydarzenie, będące połączeniem energetycznych setów DJ-ek, warsztatów oraz pokazów, stworzyło unikalną przestrzeń do celebracji piękna.

image
Różowe hulajnogi Bolt pozwoliły bezpiecznie i ekologicznie dojechać na event.
Martyna Buzniak
Jednym z kluczowych elementów imprezy była współpraca z firmą Bolt, która umożliwiła uczestnikom ekologiczny i wygodny dojazd na miejsce. Specjalnie na tę okazję przygotowano różowe hulajnogi elektryczne Bolt, które były dostępne w pobliżu Stadionu Narodowego i Lunaparku. Jak podkreślił Bartosz Małecki, Senior Operation Manager w Bolt Rentals w Polsce, mobilność współdzielona to idealne rozwiązanie na pierwszy i ostatni odcinek podróży, zwłaszcza podczas wydarzeń masowych. Inicjatywa miała na celu nie tylko ułatwienie transportu, ale także zachęcenie uczestników do wyboru bardziej ekologicznych środków transportu.

Wśród licznych atrakcji, które czekały na gości, znalazły się m.in. personalizowane makijaże, warsztaty tworzenia bransoletek przyjaźni oraz interaktywna instalacja 360 stopni, pozwalająca uwiecznić wspomnienia z imprezy. Wszystko to odbywało się w rytmach energetycznych setów DJ-ek, które rozgrzewały atmosferę, idealnie wpisując się w premierę nowej maskary Firework od Maybelline. Klimat wydarzenia łączył nowoczesność z kreatywnością, przyciągając fanów makijażu i muzyki w jednym miejscu.

Czytaj także: Może to Westin, może to Maybelline — warszawski hotel stał się w ramach akcji promocyjnej wielkim tuszem do rzęs

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 04:43