StoryEditor
Producenci
16.05.2023 00:00

Maybelline New York po raz pierwszy promuje się na outdoorze

Po raz pierwszy w historii obecności marki Maybelline New York na polskim rynku zaplanowano promocję jej produktu na ponad 700 nośnikach outdoor w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście / fot. materiały prasowe
Firma L’Oréal Polska podjęła decyzję o pierwszej w historii marki Maybelline New York kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ma to związek premierą podkładu Super Stay 24h Skin Tint. Polska jest jednym z pierwszych rynków na którym produkt został wprowadzony do sprzedaży. Będzie promowany także w digitalu i telewizji.  

Polskiej premierze podkładu Super Stay 24h Skin Tint marki Maybelline New York (L’Oréal Polska) towarzyszy pierwsza w historii brandu kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Launch produktu obejmuje także digital i telewizję.

W kampanii marka postawiła na advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Stąd głównymi komunikatami przekazu reklamowego są: Długotrwały glow i naturalne krycie. Do 24h; Podkład nadaje efekt zdrowej skóry; Wizażanki potwierdzają: Podkład nie wchodzi w załamania skóry.

Czytaj też: L’Oréal Polska stawia na opinie konsumentów w reklamie korektora Maybelline Instant Eraser

– Nie da się ukryć, że dla wielu kobiet znalezienie idealnego podkładu nie należy do najłatwiejszych zadań. Nie tylko trzeba wziąć pod uwagę rodzaj skóry, właściwości pielęgnacyjne, ale także poziom rozświetlenia i krycia. To może zniechęcać i przytłaczać. Wsłuchując się w głos konsumentek, chcemy im ułatwić znalezienie naszego produktu, który zaspokaja najczęściej wskazywane potrzeby – podkreśla Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.

Do kampanii dobrano kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej 18-45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku, zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Z kolei digitalowa komunikacja ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo Super Stay 24h Skin Tint zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.

Ponadto marka zaangażowałą influencerów - m.in. Fog in The Garden, Żaklinę, Inchidris, Klaudię Halejcio, HiHanię i Weronikę Jaguś. Przygotowano także kilkusekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.

Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii odpowiadała Agencja MullenLowe. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Czytaj też: Maybelline New York Music Stories odbyło się po raz drugi [GALERIA ZDJĘĆ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 22:22