StoryEditor
Producenci
16.05.2023 00:00

Maybelline New York po raz pierwszy promuje się na outdoorze

Po raz pierwszy w historii obecności marki Maybelline New York na polskim rynku zaplanowano promocję jej produktu na ponad 700 nośnikach outdoor w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście / fot. materiały prasowe
Firma L’Oréal Polska podjęła decyzję o pierwszej w historii marki Maybelline New York kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ma to związek premierą podkładu Super Stay 24h Skin Tint. Polska jest jednym z pierwszych rynków na którym produkt został wprowadzony do sprzedaży. Będzie promowany także w digitalu i telewizji.  

Polskiej premierze podkładu Super Stay 24h Skin Tint marki Maybelline New York (L’Oréal Polska) towarzyszy pierwsza w historii brandu kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Launch produktu obejmuje także digital i telewizję.

W kampanii marka postawiła na advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Stąd głównymi komunikatami przekazu reklamowego są: Długotrwały glow i naturalne krycie. Do 24h; Podkład nadaje efekt zdrowej skóry; Wizażanki potwierdzają: Podkład nie wchodzi w załamania skóry.

Czytaj też: L’Oréal Polska stawia na opinie konsumentów w reklamie korektora Maybelline Instant Eraser

– Nie da się ukryć, że dla wielu kobiet znalezienie idealnego podkładu nie należy do najłatwiejszych zadań. Nie tylko trzeba wziąć pod uwagę rodzaj skóry, właściwości pielęgnacyjne, ale także poziom rozświetlenia i krycia. To może zniechęcać i przytłaczać. Wsłuchując się w głos konsumentek, chcemy im ułatwić znalezienie naszego produktu, który zaspokaja najczęściej wskazywane potrzeby – podkreśla Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.

Do kampanii dobrano kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej 18-45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku, zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Z kolei digitalowa komunikacja ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo Super Stay 24h Skin Tint zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.

Ponadto marka zaangażowałą influencerów - m.in. Fog in The Garden, Żaklinę, Inchidris, Klaudię Halejcio, HiHanię i Weronikę Jaguś. Przygotowano także kilkusekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.

Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii odpowiadała Agencja MullenLowe. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Czytaj też: Maybelline New York Music Stories odbyło się po raz drugi [GALERIA ZDJĘĆ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 06:25