StoryEditor
Producenci
09.07.2024 15:43

Morele.net wchodzi na rynek beauty z własną marką — Moliv

Morele ogłasza poszerzenie swojego asortymentu o nową markę własną Moliv, która jest według informacji prasowej pierwszą w Polsce oferującą kosmetyki zawierające żywe bakterie probiotyczne. Nowa linia produktów obejmuje cztery rodzaje kremów oraz innowacyjny oleożel do mycia twarzy, stworzone przez doświadczone mikrobiolożki.

Moliv to siódma marka własna Morele, dołączająca do już istniejących marek takich jak Zipro, Peme, BlackWheels, Sense7, PREYON i 4swiss. Nowa linia kosmetyków z probiotykami została opracowana na podstawie badań naukowych i testów, które potwierdzają ich skuteczność w utrzymaniu równowagi mikrobiomu skóry. Oferta Moliv obejmuje kremy anty-aging, nawilżające, odżywcze i regenerujące, a także oleożel z żywymi bakteriami Lactobacillus plantarum. Produkty te dostarczają skórze nie tylko pro-, ale także pre- i postbiotyków, co wspiera rozwój korzystnych bakterii na skórze.

Paulina Oczkoś, współzałożycielka Moliv, podkreśla znaczenie wyjątkowych opakowań airless, które zapewniają długotrwałą trwałość produktów. „Nasze kosmetyki są dedykowane zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, którzy dbają o swoją skórę na co dzień. Ciągle rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów,” mówi Oczkoś.

Rozszerzanie oferty marek własnych jest kluczowym elementem strategii rozwoju Morele. Mateusz Gzyl, CFO i członek zarządu Morele, komentuje:

Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do szerokiej gamy produktów, nie tylko z sektora elektroniki. Innowacyjne kosmetyki Moliv to odpowiedź na rosnące zainteresowanie zdrowiem i wellbeing naszych klientów. Dążymy do tego, aby zakupy w Morele były szybkie, wygodne i w atrakcyjnych cenach.

Morele.net to polski sklep internetowy z ponad 20-letnią historią, specjalizujący się w sprzedaży elektroniki użytkowej, sprzętu komputerowego, RTV, AGD oraz produktów sportowych. Firma oferuje szeroki asortyment produktów oraz marek własnych, umożliwiając klientom wygodne zakupy online w konkurencyjnych cenach. Firma została założona w 2000 roku przez Michała Pawlika i Radosława Stasiaka. Na początku działalności koncentrowała się na budowie i zarządzaniu sieciami komputerowymi, co wyjaśnia obecność „.net” w jej nazwie.

Czytaj także: Prezes UODO ponownie nałożył karę na Morele.net

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 01:48