StoryEditor
Producenci
14.11.2022 00:00

Mydło do stylizacji brwi Delia Cosmetics Eyebrow Expert z Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Stylizująco-pielęgnacyjne mydełko Eyebrow Expert to wyjątkowa, bogata w żeńszeń formuła, umożliwiająca nadanie wymarzonego kształtu brwiom. To maksymalne utrwalenie, żelowa, transparentna konsystencja, która sprawia, że nawet najbardziej nieokrzesane brwi staną się doskonale wystylizowane. Mydełko powstało zgodnie z najgorętszymi trendami, dając możliwość stworzenia najbardziej finezyjnych kształtów brwi. Aplikacja jest prosta i skuteczna – bez grudek i sklejania. Niezwykła trwałość sprawia, że brwi są idealnie ułożone przez cały dzień.

Mydło do stylizacji brwi Eyebrow Expert powstało w zgodzie z najnowszymi trendami i oczekiwaniami najbardziej wymagających Klientek. Doskonale wiemy, jak istotny jest trwały i jakościowy efekt - i właśnie te cele postawiliśmy sobie tworząc wyjątkowe mydełko do stylizacji brwi. Obecnie to instagram i celebryci są głównymi trendsetterami branży beauty – dlatego uważnie obserwujemy to, co dzieje się w świecie online i podążamy zgodnie z tymi nurtami, często wychodząc również poza schematy lub nawet je wyprzedzając.

Produkty do brwi (w szczególności henna) to core naszej działalności, filar i początek firmy Delia Cosmetics, które nieustannie doskonalimy. Te bestsellerowe kosmetyki z sukcesem zdobywają serca milionów Polek, a także wielu kobiet w 60 krajach na całym świecie. Ich pozytywny feedback to najwyższy wyraz uznania, jaki może dostać marka i producent. Stawiamy na jakość i bezpieczeństwo, zachowując przy tym przystępną cenę.

Nasze kosmetyki zaspokajają nie tylko potrzeby kobiet, ale również wpływają na ich poczucie własnej wartości, autentyczności i pewności siebie. Co więcej, stanowią też wsparcie dla potrzebujących, ponieważ od lat procent ze sprzedaży żelowej henny do brwi przeznaczamy na rzecz fundacji Gajusz.

Dziękujemy za docenienie naszego projektu, otrzymane wyróżnienie z pewnością wykorzystamy w naszej komunikacji online – Instagram, Facebook oraz TikTok (która w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija), a także offline: m.in. w katalogach produktowych, by jeszcze bardziej podkreślić doskonałą jakość i zaufanie do naszego mydełka do brwi. Informację wykorzystamy z pewnością zamieścimy na naszych materiałach w formie graficznej, jak i pisemnej.

Czytaj też: Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Widzimy przyszłość w e-commerce, ale poszerzamy też naszą obecność w sieciach stacjonarnych

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 23:25