31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
WYWIADY I OPINIE
PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO
9 listopada 2022, 14:28
Anna Zawadzka
Renata Ciszewska, dyrektor marketingu firmy Delia Cosmetics, podczas gali Perły Rynku Kosmetycznego 2022 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Jesteśmy tam gdzie nasi klienci – w drogeriach, sieciach handlowych, ale i w e-commerce – zarówno na największych platformach, jak i w małych e-sklepach. Bardzo zadowoleni jesteśmy ze sprzedaży poprzez własny e-sklep Delii, który dodatkowo fantastycznie buduje nam lojalność wśród konsumentów. Nie spoczywamy jednak na laurach i wciąż rozbudowujemy naszą sieć dystrybucji. Wciąż chcemy więcej – mówi Renata Ciszewska, dyrektor marketingu firmy Delia Cosmetics, podczas gali Perły Rynku Kosmetycznego 2022.
Firmy z wieloletnim stażem na rynku też muszą zabiegać o uwagę konsumentów i zainteresowanie sieci handlowych.
– Zawsze trzeba się starać. Nawet jak się jest na rynku 25 lat, tak jak Delia. Sieci za każdym razem dokładnie weryfikują nasze propozycje, a klienci oczekują nieustannych komunikatów, nowości przypominających o naszym istnieniu. To dlatego wciąż jesteśmy obecni z różnymi aktywnościami – mówiła Renata Ciszewska, dyrektor marketingu firmy Delia Cosmetics, podczas gali Perły Rynku Kosmetycznego 2022.
Dodała, że jedną z tych aktywności jest udział w projekcie Perły Rynku Kosmetycznego.
– Bo choć jesteśmy znani w wielu kategoriach produktowych, to wciąż warto podtrzymywać uwagę rynku. Wiemy jak szybko wszelkie informacje giną w gąszczu nowych komunikatów i produktów – dodała Renata Ciszewska.
Czytaj też: Delia Cosmetics rusza z nową kampanią Cameleo #herchange
Wyjaśniła też, że Delia Cosmetics jest obecna na 60 rynkach eksportowych, ale też bardzo mocno działa na rynku polskim.
– Wciąż jednak chcemy więcej, bo choć jesteśmy obecni w większości sieci handlowych, to jednak nie we wszystkich i nie z pełną ofertą. Pracy w tym obszarze jest wciąż dużo. Ostatnim sukcesem było wejście na stałe do Lidla, w którym od tego roku do kupienia jest nasza henna – zdradziła przedstawicielka Delia Cosmetisc.
Czytaj też: Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Sieci handlowe w Polsce mają silną pozycję i trzeba się dostosować do ich zasad
Ważną częścią strategii dystrybucyjnej firmy jest też e-commerce. Jakiś czas temu Delia uruchomiła własny e-sklep.
– Po trzech latach mogę powiedzieć że jego wyniki są świetne – zapewnia dyrektor marketingu.
Delia Cosmetics pracuje też ze sklepami multibrandowymi, jak np. e-Zebra. Działa też na Amazonie, na którym ma sześć sklepów oraz na Allegro w Strefie Marek. Jest też obecna w e-sklepach sieci drogeryjnych takich jak Douglas, Rossmann i Natura. Współpracuje również z ok. sześćdziesięcioma mniejszymi e-drogeriami.
– W e-commerce widzimy przyszłość. Jednak nie zamierzamy tam przenosić całego naszego biznesu. Konsumenci wciąż lubią bowiem chodzić do sklepów, rozmawiać z ekspedientkami. Dlatego jesteśmy tam gdzie są nasi klienci – podsumowała Renata Ciszewska.
Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.
Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów
W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.
Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]
Skincylopedia to nowa międzynarodowa marka profesjonalnych serum i kremów pod oczy z
W poszukiwaniu składników odpowiadających na potrzeby każdego rodzaju skóry marka
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023