StoryEditor
Producenci
26.10.2022 00:00

Nagrodzona linia kosmetyków CosmIQ

Celem twórców marki CosmIQ było stworzenie kosmetyków o wysokiej zawartości innowacyjnych składników aktywnych. Produkty zostały zauważone i docenione przez świadomych konsumentów oraz nagrodzone w kilku konkursach. Najnowszym osiągnieciem marki jest złota Perła Rynku Kosmetycznego.

Kiedy CosmIQ zadebiutował na początku 2021 roku naszym celem było stworzenie kosmetyków o wysokiej zawartości innowacyjnych składników aktywnych, które albo w ogóle nie były dostępne albo kosztowały krocie. Dzisiaj jesteśmy zaskakiwani faktem, że nasz trzon receptur kopiują firmy zachodnie. W ciągu półtora roku zostaliśmy zauważeni i docenieni przez wielu świadomych konsumentów oraz nagrodzeni przez gremia, które ich reprezentują. Naszym najnowszym i szczególnym sukcesem jest przyznana nam Złota Perła Rynku Kosmetycznego. Bardzo dziękujemy Jury za to wyróżnienie!

Czytaj też: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

Nagrodzona linia kosmetyków charakteryzuje się zastosowaniem aż trzech składników aktywnych pochodzenia konopnego, są to kannabinoidy: kannabidiol (CBD), kannabigerol (CBG) oraz kannabichromen (CBC). Wspomniane kannabinoidy są przykładem surowców kosmetycznych wykazujących wielokierunkowe działanie. Synergiczne połączenie ich w odpowiedniej proporcji zapewnia optymalne nawilżenie i uelastycznienie skóry, a stymulowanie syntezy włókien kolagenowych i elastyny zapewnia ujędrnienie i widoczne odmłodzenie skóry.

Kosmetyki naszej marki zawierają również całą gamę doskonałych wspomagających składników aktywnych, jak np.: olej z opuncji figowej, sok z aloesu, ekstrakt z zielonej herbaty, bakuchiol, ficyna, olej z nasion pigwy, hydrolat z konopi.

Misją CosmIQ jest oferowanie klientom kosmetyków pionierskich, innowacyjnych, pełnych najwyższej jakości substancji aktywnych w możliwie korzystnej relacji ceny do jakości. Dbamy również o transparentność w zakresie komunikacji składów – ilość wiodących substancji aktywnych w podajemy na opakowaniach. Nasze receptury są zgodne z założeniami Clean Beauty.

Pierwsze miejsce w plebiscycie Perły Rynku Kosmetycznego 2022 ma dla nas znaczenie nie tylko motywujące i utwierdzające nas w słuszności obranej strategii spółki. Liczymy, że będzie ono również kolejnym argumentem do nawiązania szerszej współpracy handlowej. Mamy nadzieję, że dzięki temu wróżeniu kosmetyki CosmIQ będą coraz bardziej dostępne dla klientów, również na półkach najlepszych drogerii!

Jako producent zarówno kosmetyków jak głównych substancji aktywnych, na których bazujemy, stawiamy sobie ambitne cele. Obecnie pracujemy nad nowymi recepturami oraz wpisem do CPNP takich składników, które do tej pory były zbyt drogie aby powszechnie używać ich w kosmetykach. Mamy nadzieję zmienić to naszą następną linią.

cosmiq.pl

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 11:56
Rihanna została nową ambasadorką zapachu Dior J’Adore
Rihanna intensywnie działa w branży urodowej od lat.Danilo Lauria, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
Rihanna została nową ambasadorką zapachu J‘Adore od Christian Dior, przejmując rolę od Charlize Theron po dwudziestu latach jej współpracy z marką. Jej nowa rola to nie tylko kontynuacja współpracy z Dior, którą zaczęła w 2015 roku, ale także okazja do wyrażenia jej osobistych wartości poprzez globalną kampanię.

W maju Charlize Theron została ambasadorką kolekcji biżuterii i produktów do pielęgnacji skóry marki należącej do LVMH. Według raportu opublikowanego przez WWD, nowa kampania J’Adore z udziałem Rihanny została nakręcona przez Stevena Kleina i zadebiutuje 1 września 2024 roku.

Veronique Courtois, dyrektorka generalna Parfums Christian Dior, powiedziała WWD:

Wybór Rihanny na kolejną twarz J’Adore był dla nas oczywisty. Jest nie tylko jedną z największych i najpotężniejszych artystek wszech czasów, ale także wszechstronnie utalentowaną, odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, zaangażowaną humanistką, matką dwójki dzieci i wyjątkową pięknością.

Rihanna w swoim oświadczeniu wyraziła, że pełnienie roli ambasadorki J‘Adore jest dla niej nie tylko zaszczytem, ale również misją. Wyraziła entuzjazm do wnoszenia swojej osobistej historii, korzeni, kreatywności i kobiecości do tej współpracy. Ponadto wspomniała, że od lat ceni sobie J‘Adore, pomimo że jej własne zapachy nie odniosły znaczącego sukcesu na rynku. Wymyślona przez francuską mistrzynię perfumiarstwa Calice Becker kompozycja J’Adore zadebiutowała na rynku 25 lat temu.

W ostatnich latach Rihanna nie tylko dodała do swojego portfolio nową markę urodową, Fenty Hair, ale także wprowadziła swoje kosmetyki na rynek chiński, zawojowała SuperBowl product placementem, oraz stworzyła kolekcję inspirowaną futbolem amerykańskim.

Czytaj także: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 10:04
Paulina Szydłowska nową Brand Communication Managerką w Rituals Cosmetics Polska
Szydłowska zajmie się komunikacją brandową w polskim oddziale Rituals.Paulina Szydłowska
Z początkiem czerwca 2024 roku Paulina Szydłowska rozpoczęła pracę na stanowisku Brand Communication Managerki w Rituals Cosmetics Polska. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za działania PR oraz organizację eventów marki na terenie Polski i Rumunii.

Przed dołączeniem do Swatch Group, Szydłowska zdobywała doświadczenie w Huawei CBG w Polsce, gdzie początkowo pracowała jako Junior PR Specialist, a w roku 2020 awansowała na stanowisko PR Specialist. Wcześniej zabawiła także w Huawei Consumer Business Group w roli specjalistki ds. PR, a jeszcze wcześniej — w FIRST Public Relations, gdzie przeszła drogę od stażystki do account executive.

Szydłowska jest również absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, co dodatkowo wzbogaciło jej umiejętności komunikacyjne i analityczne, kluczowe w jej obecnej roli w Rituals Cosmetics.

Dołączenie do zespołu Rituals Cosmetics to dla Szydłowskiej nowe wyzwanie. W Swatch Group miała okazję kształtować strategie komunikacyjne i marketingowe, zarządzać relacjami z mediami, opracowywać materiały PR, organizować wydarzenia prasowe oraz koordynować działania w mediach społecznościowych i współprace z influencerami. Jej doświadczenie obejmowało również prowadzenie kampanii reklamowych zarówno w mediach cyfrowych, jak i outdoorowych, więc można się spodziewać, że będzie realizować podobne projekty.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. czerwiec 2024 21:20