StoryEditor
Producenci
29.09.2023 09:52

Neboa nawiązała współpracę z Plastic Bank

Plastic Bank, poprzez wspołpracę z Social Recycling, angażuje w zbiórkę odpadów lokalne społeczności, któryce otrzymuja w zamian realne benefity, takie jak: artykuły spożywcze, pakiety społeczne i zdrowotne czy łączność cyfrową / mat. prasowe
Neboa wraz z globalną organizacją Plastic Bank mają wspólnie dążyć do zatrzymania procesu powstawania plastiku oceanicznego. Będzie się to odbywać poprzez wsparcie ruchu Social Recycling, który angażując w zbiórkę odpadów lokalne społeczności, walczy z ubóstwem, które dotyka mieszkańców obszarów oceanicznych.

Neboa to polska marka kosmetyków do włosów, która  działa zgodnie z filozofią Respect The Nature.

 

Czytaj też:

Neboa wykorzystuje w opakowaniach plastik odłowiony z oceanów

Neboa i Noszesztuke we wspólnej akcji dla Bałtyku

Marka Neboa zaadaptowała żółwicę leczoną na Florydzie

 

Do swoich dotychczasowych proekologicznych aktywności dodała teraz partnerstwo z globalną organizacją Plastic Bank.

Magda Hoffmann, branad managerka marki Neboa, podczas niedawnego spotkania prezentującego nowości w ofercie, mówiła:

Od momentu powstania marka szczególną troską otacza morza i oceany, które toną w zalegających w nich odpadach. Jako oficjalny partner Plastic Bank Neboa podejmujemy kolejne wyzwanie, którego celem jest walka z zanieczyszczeniem oceanów plastikiem, zanim trafi on do wody.

 

Plastic Bank, angażując do współpracy lokalne społeczności w odległych zakątkach świata, umożliwia zbiórkę tworzyw sztucznych  w promieniu 50 kilometrów od dróg wodnych i wybrzeży oceanicznych. Plastikowe śmieci są zbierane bezpośrednio z plaż, brzegów rzek, dzielnic, a nawet z przydomowych podwórek – tak, aby  nigdy nie trafiły w morskie głębiny.

image
Neboa
W ten sposób do 2024 roku Neboa zatrzyma 2 189 000 sztuk plastikowych butelek, które zostaną następnie wykorzystane na surowiec nadający się do ponownego przetworzenia. 

Troszcząc się o środowisko, Neboa i Plastic Bank będą dodatkowo wpływać na poprawę jakości życia lokalnych społeczności. Każda osoba zaangażowana w zbiórkę odpadów wymienia je w lokalnych oddziałach Plastik Banku jak walutę na realne benefity, takie jak: artykuły spożywcze, pakiety społeczne i zdrowotne czy łączność cyfrowa. Bezpieczne i identyfikowalne źródła dochodu stanowią bowiem wsparcie dla lokalnych społeczności na drodze wyjścia z ubóstwa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.03.2025 13:15
Coty rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii #UndefineBeauty
Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 rokuCoty mat.pras.

Coty, jedna z największych firm kosmetycznych na świecie, organizuje w Nowym Jorku panel dyskusyjny z udziałem ekspertów. Cel to obalenie mitów, dotyczących piękna. Do wydawców słowników języka angielskiego zaapelowano o aktualizowanie “przestarzałych definicji piękna”.

Firma Coty, posiadająca w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, zorganizowała interdyscyplinarne spotkanie ekspertów, aby przedyskutować restrykcyjne ideały i definicje piękna. W ramach kolejnej odsłony kampanii #UndefineBeauty, panel obala mity dotyczące piękna i przedstawia perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego, podkreślając potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian.

Nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna; nasze postrzeganie piękna jest nabyte, a nie ewolucyjne – mówi naukowiec zajmujący się badaniem mózgu i psycholog, profesor John-Dylan Haynes z Uniwersytetu Medycznego Charité w Berlinie.

Jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna – powiedziała Sue Nabi, CEO Coty. – Nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. Naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie – podkreśliła Sue Nabi.

Coty rozpoczęło kampanię #UndefineBeauty w 2023 roku, publikując list otwarty do głównych wydawców słowników języka angielskiego, w którym wzywa do aktualizacji definicji słowa "beauty" (piękno). W słownikach, często przywoływanym przykładem użycia tego słowa jest zdanie: "she was considered a great beauty in her youth" ("uważano ją za wielką piękność w młodości"). Kampania #UndefineBeauty uważa tego rodzaju przykłady za ograniczające i wykluczające. Do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wezwanie, dlatego Coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa.

Coty zachęca wszystkich do przyłączenia się do kampanii #UndefineBeauty i wspólnego działania na rzecz zmian poprzez podpisanie petycji na stronie change.org.

Więcej informacji na temat kampanii #UndefineBeauty można znaleźć na stronie coty.com/undefine-beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.03.2025 11:51
Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums
Coach współpracuje z Interparfums od 2015 rokuIG Interparfums_official

Interparfums SA i Coach poinformowały, że odnawiają swoją globalną umowę licencyjną, zawartą na wyłączność, dotyczącą tworzenia, produkcji i dystrybucji zapachów amerykańskiej marki do do 2031 roku.

Obydwie firmy potwierdziły również, że w efekcie kontynuowania współpracy jeszcze w tym roku na rynek trafią dwa nowe zapachy.

W ciągu niecałych dziesięciu lat udało nam się zbudować spójną ofertę zapachów, opartą na marce wysokiej jakości, rozpoznawalnej zarówno ze względu na swój wizerunek, jak i produkty – stwierdził Philippe Benacin, prezes i dyrektor generalny Interparfums SA. – Jesteśmy niezwykle ambitni oraz pewni dalszego wzrostu marki w perspektywie krótkoterminowej, średnioterminowej i długoterminowej, szczególnie napędzanego przez jej komplementarność, gdzie równie popularne są zapachy męskie, jak i damskie – dodał Benacin.

Coach, należący do nowojorskiej firmy Tapestry, po raz pierwszy nawiązał współpracę z Interparfums w 2015 roku w obszarze linii zapachów. Wcześniej firma specjalizowała się w wyłącznie w galanterii skórzanej.

Sprzedaż zapachów marki Coach wzrosła z zaledwie 10 mln euro w 2015 roku do ok. 190 mln euro w roku 2024.

Czytaj też: COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. marzec 2025 14:01