StoryEditor
Producenci
24.11.2022 00:00

Neo Make Up stawia na pielęgnację w swoich kolekcjach makijażowych

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, marka Neo Make Up swoje makijażowe nowości opiera na pielęgnacyjnych formułach. Pokazała to premiera linii Intense Serum, którą dziennikarze mieli okazję przetestować podczas warsztatów makijażowych prowadzonych przez wizażystkę gwiazd Martę Gąskę.

Neo Make Up to polska marka makijażowa należąca do firmy Cosmo Group, w której portfolio znajduje się jedna z najbardziej znanych marek lakierów hybrydowych Neo Nail. Neo Make Up specjalizuje się w kosmetykach z segmentu premium. Została wprowadzona na rynek w 2018 r. i od tamtej pory rozwinęła swoje portfolio oraz zmieniła formuły produktów na vegan friendly, uzyskując certyfikaty Viva! i PETA.

Czytaj także: Neo Make Up – nowa polska marka w segmencie premium

Zgodnie z trendami, które utrzymują się od kilku lat w przemyśle kosmetycznym, a w ostatnio zdecydowanie przybrały na znaczeniu, marka Neo Make Up łączy makijaż z pielęgnacją. W jej produktach przeważają składniki pochodzenia naturalnego (powyżej 90 proc. zawartości), a wszystkie nowości zawierają substancje o potwierdzonym działaniu pielęgnacyjnym.

Czytaj także: Ilona Spychalska, Cosmo Group: Makijaż łączy się z pielęgnacją. To jeden z głównych trendów

W tę formułę wpisuje się najnowsza kolekcja Neo Make Up – linia Intense Serum. To pięć kosmetyków, z których każdy zawiera zestaw pielęgnacyjnych substancji – wegański krem tonujący (niacynamid, kwas hialuronowy, ekstrakt z wąkroty azjatyckiej), podkład o silnym pielęgnacyjnym działaniu (niacynamid, krzemionka, gliceryna, witamina E, SPF 30); pielęgnujący korektor (niacynamid, witamina E, SPF 30, olej z nasion konopi, wyciąg z liści aloesu), puder sypki bez talku (niacynamid, mika mineralna, SPF 10) oraz mascara wspomagająca wzrost rzęs (olejki: rycynowy, jojoba, z awokado, witamina E, aktywator wzrostu widelash).

Jak zapewnia marka, poprawa kondycji skóry następuje po 28 dniach stosowania kosmetyków, co zostało potwierdzone testami In Vivo.

Wczoraj, 23 listopada 2022 r., w atelier Mysia 3, odbył się premierowy pokaz kosmetyków dla dziennikarzy połączony z warsztatami, które poprowadziła makijażystka, wizażystka gwiazd Marta Gąska. Każda z uczestniczek warsztatów mogła wykonać makijaż kosmetykami z najnowszej kolekcji, a Marta Gąska zaprezentowała szybki, lekki, naturalny make-up przy użyciu produktów, który nadaje się na codzienne wyjścia. Jak powiedziała - podstawą każdego makijażu jest wypielęgnowana skóra. Dopiero na zadbanej, odpowiednio nawilżonej cerze, make-up prezentuje się doskonale. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2025 13:02
Beauty Tech Group idzie jak burza: obroty znacznie przewyższają prognozy
currentbody IG

Beauty Tech Group, firma specjalizująca się w dziedzinie urządzeń kosmetycznych, która niedawno zadebiutowała na londyńskiej giełdzie, poinformowała, że tegoroczne obroty przekroczyły jej oczekiwania – na ponad miesiąc przed zakończeniem roku obrotowego.

Beauty Tech Group, producent urządzeń marki The Current Body, zakłada też, że pozostały do końca roku okres będzie również bardzo korzystny pod względem finansowym, bowiem produkty Beauty Tech (nie należące do najtańszych) trafiają coraz częściej na świąteczne listy życzeń.

Spółka potwierdza, że wyniki z października i listopada są dobre, stanowiąc efekt “stale rosnącej świadomości sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego oraz wiodących na rynku produktów grupy, które napędzają silny wzrost sprzedaży w jej podstawowej działalności i na wszystkich kluczowych rynkach”.

W związku z tym Beauty Tech Group przewiduje, że przychody i skorygowany zysk EBITDA za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku przekroczą dotychczasowe prognozy, które zakładały 117 mln funtów przychodów i 29,7 mln funtów skorygowanego zysku EBITDA. W rzeczywistości pierwsza z kwot osiągnie co poziom co najmniej 128 mln funtów, a druga – co najmniej 32 mln.

Pełne, ostateczne dane zostaną opublikowane w drugiej połowie stycznia 2026.

Z przyjemnością informuję, że silna dynamika obrotów, jaką grupa odnotowała w trzecim kwartale, utrzymała się również w czwartym kwartale. Nie ma wątpliwości, że udana oferta publiczna przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności zarówno The Beauty Tech Group, jak i sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego, w którym działamy. Z entuzjazmem wkraczamy w ważny okres handlu, jakim jest Black Friday oraz Boże Narodzenie, mając silną pozycję finansową i operacyjną – skomentował prezes firmy Laurence Newman.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2025 20:03