StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:08

Neonail i Ania Kruk podjęły współpracę w akcji na Dzień Mamy

Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy / fot. Neonail, Ania Kruk
Kosmetyczna marka Neonail i biżuteryjna Ania Kruk działają wspólnie marketingowo. Ich akcja przygotowana na Dzień Mamy ma promować obie marki. Włączone zostały w to działania w prasie i w social mediach.

Marki kosmetyczne łączą siły w działaniach marketingowych z firmami działającymi w innych kategoriach. Coraz częściej są to marki modowe, ale także spożywcze.

Czytaj także: Czemu branża spożywcza i kosmetyczna coraz częściej współpracują? Odpowiedź brzmi w neurobiologii.

Kosmetyczna marka Neonail zdecydowała się współpracę z bliską beauty marką biżuteryjną.

image
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy
fot. Neonail, Ania Kruk
Neonail i marka Ania Kruk organizują wspólnie promocję z okazji Dnia Mamy. 2 tys. bransoletek Ania Kruk trafi zarówno do kanałów sprzedażowych Neonail online, jak i do punktów Neonail w centrach handlowych. Bransoletkę będzie można kupić za 1 zł przy zakupie kosmetyków za 169 zł.

Wspierając akcję marki przygotowały wspólną sesję zdjęciową, cykl artykułów w prasie. Akcję wesprą w mediach społecznościowych influencerki Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Anna Kruk i Neonail to polskie rodzinne marki. Neonail oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MylaQ, StayLac i Neo Make Up. Firmę prowadzą Kamila i Artur Błażejewscy.

Ania Kruk to delikatna biżuteria ze srebra i złota. Fima jest kontynuacją rodzinnego biznesu, którego historia sięga aż 1840 r. i małego zakładu złotniczego, który założył w Poznaniu Leon Skrzetuski. Jego tradycję kontynuuował pradziadek Anny Kruk Władysław Kruk i wówczas po raz pierwszy nazwisko Kruk pojawiło się na szyldzie pieknego, reprezentacyjnego sklepu. W 1974 r. nastąpiła kolejna zmiana pokoleniowa i firmę przejął syn - Wojciech Kruk. Pod koniec lat 90. W.Kruk to było już kilkadziesiąt salonów z biżuterią i zegarkami w całej Polsce. Obecnie W.Kruk należy do Vistula Group. Natomiast dzieci Wojciecha Kruka - Anna i Wojciech junior stworzyli nową markę Ania Kruk. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eurofragance zainwestowało 10 mln euro w rozbudowę i robotyzację swojego zakładu – to potroi moce produkcyjne!
Rozbudowa zakładu produkcyjnego Eurofragrance o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoriaShutterstock

Eurofragrance, hiszpański producent perfum i kompozycji zapachowych do kosmetyków, zakończył rozbudowę swojej bazy produkcyjnej w Rubí w rejonie Barcelony. W proces ten zainwestowano 10 mln euro. Nowe roboty dozujące mają wg zapowiedzi firmy potroić moce produkcyjne unowocześnionej fabryki.

Zakład produkcyjny w Rubí będzie teraz w stanie obsłużyć połowę z rocznej, globalnej produkcji firmy. A to pozwoli grupie na sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rynkach EAT (Europa, Afryka i Turcja) i Bliskiego Wschodu.

Eurofragrance podkreślił przy tym, że rozbudowa zakładu produkcyjnego umożliwi lepszą obsługę kategorii, które wymagają większych wolumenów produkcji, niż luksusowe perfumy (np. kosmetyki do pielęgnacji domu i kosmetyki osobiste).

Odnowienie naszego flagowego zakładu wraz z przeprojektowaną przestrzenią roboczą i nową robotyką pozwalają nam potroić nasze zdolności produkcyjne. Rozszerzenie naszego zakładu produkcyjnego o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoria, aby zapewnić większą ergonomię i zwiększyć zadowolenie pracowników. Dzięki innowacyjnemu podejściu i naszemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój poprawiliśmy wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a jednocześnie stworzyliśmy bardziej nowoczesne, wydajne i przyjemne środowisko pracy — podkreśla Clara Mena, dyrektor ds. operacyjnych w Eurofragrance.

Wraz z rozbudową zakładu, Eurofragrance zainwestowało w najnowocześniejsze technologie. Dzięki temu zautomatyzowane będzie teraz aż 80 proc. operacji. – Pozwala nam to poprawić niezawodność naszych procesów oraz zwiększyć jakość naszych zapachów — wskazuje Santiago Giménez, Global Plant Engineering Manager.

Wprowadzono w zakładzie również systemy optymalizacji zasobów, takie jak wykorzystanie paneli słonecznych, generujących ponad jedną trzecią zapotrzebowania fabryki na energię. Firma postawiła ponadto na strategiczne rozwiązania własne, pozwalające zapewnić  ciągłość procesu produkcyjnego w przypadku nieoczekiwanych sytuacji.

Inauguracja rozbudowanej fabryki w Rubí zbiega się z 35. rocznicą istnienia Eurofragrance. Firma ta, założona w Barcelonie w czerwcu 1990 roku, osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 180 mln euro, co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eurofragance obecnie zatrudnia globalnie ponad 550 specjalistów.

Zobacz więcej na ten temat: Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
25.06.2025 11:12
Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea
Migros zarzuca Beiersdorfowi narzucanie zbyt wysokich cen kosmetyków Nivea Beiersdorf

Szwajcarski urząd ds. konkurencji (COMCO) poinformował o wszczęciu dochodzenia, wymierzonego w niemiecki koncern Beiersdorf. Chodzi o zarzuty Migrosa (największej w Szwajcarii firmy detalicznej, będącej właścicielem sieci supermarketów) wobec niemieckiego producenta o zbyt wysokie ceny kosmetyków marki Nivea na szwajcarskim rynku.

W swoim oświadczeniu urząd uznał, że Beiersdorf odmawia Migrosowi możliwości zakupu produktów marki Nivea na takich samych warunkach, na jakich są one dostępne w innych krajach – dowiedział się Reuters.

COMCO analizuje między innymi, czy Beiersdorf ma porównywalną siłę rynkową do Migros

image
Shutterstock

– Jeśli okaże się że tak jest, zajmie się zbadaniem, czy Beiersdorf nadużywa tej pozycji, pobierając od Migrosa wyższe ceny za te same produkty Nivea, niż porównywalni sprzedawcy detaliczni za granicą – poinformował urząd. 

Beiersdorf oświadczył, że zarzuty te są dla koncernu niezrozumiałe i że będzie współpracować z COMCO, aby pomóc w wyjaśnieniu problemu. “Zgodność z przepisami, a w szczególności z prawem antymonopolowym, ma dla Beiersdorf najwyższy priorytet – podała niemiecka firma w swoim oświadczeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. czerwiec 2025 05:48