StoryEditor
Producenci
25.03.2021 00:00

Nuxe: Dobrym sposobem na poprawę samopoczucia jest dbanie o ciało

Marka Nuxe postanowiła wsłuchać się w potrzeby kobiet podczas pandemii. W efekcie zaproponowała nową linię do pielęgnacji ciała, która zapewnia dobre samopoczucia, poprzez pielęgnację w zaciszu własnego domu. Rêve de Thé to kosmetyki do ciała, które działają również na zmysły dzięki zapachowi zielonej herbaty.

Linia Rêve de Thé ma właściwości nawilżające i rewitalizujące, a do tego wprowadza w wyjątkowy nastrój.

– Zmysłowe konsystencje kosmetyków oraz zapach zielonej herbaty i rabarbaru mają za zadanie oderwać umysł od codziennych obowiązków czy zmartwień – mówi Joanna Ostas, kosmetolog i ambasadorka marki Nuxe na terenie Warszawy.

Wyjaśnia też, że zielona herbata w kosmetykach Nuxe to nie tylko zapach. W ich formułach wykorzystano znane już od ponad 5 tys. lat nawilżające, antyoksydacyjne i rewitalizujące właściwości tej bogatej w antyoksydanty rośliny.

Do produktów z linii Rêve de Thé trafił 100-proc. naturalny ekstrakt z liści zielonej herbaty. Pozyskano go we francuskich laboratoriach Nuxe, w przyjaznym dla środowiska procesie biotechnologicznym. Najpierw komórki botaniczne wzbogacone aktywnymi cząsteczkami namnażane są z niewielkiego fragmentu rośliny. Następnie są rozdrabniane, stanowiąc formę natywnych aktywnych cząsteczek, które wzmacniają strukturę skóry, przywracającej jej nawilżenie.

Natomiast autorką kompozycji zapachowej kosmetyków jest Irène Farmachidi, która skomponowała mieszankę, która jest jednocześnie energetyzująca i rewitalizująca. Znalazły się w niej świeża zielona herbata w nucie głowy, intensywnie musujące nuty rabarbaru w sercu oraz aksamitna baza z piżma i jasnego drzewa.

Lina Nuxe Rêve de Thé niebawem pojawi się w sprzedaży aptecznej. Będą to: peeling do ciała, żel pod prysznic, tonizujący krem ujędrniający, mleczko nawilżające, dezodorant oraz woda zapachowa w dwóch pojemnościach – 30 i 100 ml. Formuły wszystkich kosmetyków są wegańskie.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.01.2025 00:47
Nowa twarz wiosennej kampanii Dior – Monica Bellucci to jej matka
20-letnia Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji kosmetyków Dioradiorbeauty IG

Modelka Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji Dior Makeup Glowmania, w której dominują pastelowe, subtelne odcienie różu, brzoskwini i złota.

Kolekcja Diora, przygotowana na wiosnę 2025, celebruje miękkie, promienne, wiosenne odcienie – Spring Pinkmania i Spring Peachmania

Do kolekcji błyszczyków Dior Addict Lip Maximizer, nadających ustom objętości, wprowadzono na wiosnę pięć nowych odcieni – od błyszczących różów po opalizujące złoto. Błyszczyki te nawilżają usta, zapewniają połysk i objętość.

Blask i promienny wygląd cery zapewni Dior Forever Glow Maximizer w nowym odcieniu 10 Lilac. Jest to płynny rozświetlacz o wszechstronnym zastosowaniu w makijażu – można go używać jako rozświetlacz, róż, bronzer, a nawet delikatny cień na powieki. Formuła produktu nasycona jest drobnymi perłowymi pigmentami, zapewnia też łatwą aplikację i doskonałe wtapianie się w skórę. Zapewnia efekt lekkiego makijażu. 

image
W kolekcji znalazły się m.in. paletki Diorshow 5 Couleurs
diorbeauty IG

W kolekcji znalazły się też paletki Diorshow 5 Couleurs, zawierające bogato napigmentowane, pastelowe odcienie cieni do powiek.  

Twarzą wiosennej kampanii Dior Makeup Glowmania jest 20-letnia Deva Cassel. To córka legend europejskiego kina – jej matką jest Włoszka Monica Bellucci (uznawana za jedną z najpiękniejszych aktorek), a ojciec to francuski aktor Vincent Cassel. Już na początku marca Deva Cassel zadebiutuje w kostiumowym serialu NetflixaLeopard” (Il Gattopardo), gdzie zagra rolę Angeliki. W postać tę pierwotnie, w adaptacji z 1963 roku, wcieliła się inna Włoszka – Claudia Cardinale.

Dla Devy Cassel, która była wcześniej znana z bycia modelką i twarzą Dolce & Gabbana, będzie to pierwsza tak duża rola filmowa. Ma na swoim koncie debiut aktorski w „The Beautiful Summer” Laury Luchetti.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.01.2025 09:00
Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive pozwane za targetowanie reklam produktów dla dzieci
Pixelshot

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive zostały pozwane w sześciu sprawach zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Rodzice zarzucają producentom wprowadzanie w błąd co do bezpieczeństwa produktów zawierających fluor, co mogło prowadzić do nieprawidłowego stosowania tych produktów.

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive znalazły się w centrum kontrowersji po złożeniu sześciu pozwów zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Skargi, złożone 13 stycznia w sądach federalnych w Kalifornii i Illinois, zarzucają producentom stosowanie wprowadzających w błąd praktyk marketingowych dotyczących produktów zawierających fluor. Rodzice oskarżają firmy o to, że myląco przedstawiały te produkty jako bezpieczne dla małych dzieci.

Pod lupą znalazły się m.in. pasta do zębów Kids Crest Fluoride Anticavity Toothpaste produkowana przez P&G oraz produkty marek Colgate i Tom’s of Maine należących do Colgate-Palmolive. Wśród zakwestionowanych płukanek do ust wymieniono produkty marek Colgate, Firefly (Perigo), ACT Rinse (Chattem) oraz Hello. Fluor, choć skuteczny w zapobieganiu próchnicy przy stosowaniu miejscowym, może być niebezpieczny w przypadku nadmiernego spożycia przez dzieci. Pozwy wskazują na ryzyko wystąpienia objawów grypopodobnych, fluorozy zębów, neurotoksyczności, zaburzeń endokrynologicznych, a nawet śmierci.

Rodzice zarzucają producentom, że ich kolorowe opakowania z motywami owoców i postaciami z bajek mogą sugerować, że produkty są przeznaczone do spożycia jak słodycze. Na przykład płukanki ACT Rinse dla dzieci oferowane są w smakach takich jak Groovy Grape i Wild Watermelon, a produkty Firefly przypominają zabawki. W pozwach podkreślono również brak wyraźnych ostrzeżeń i instrukcji użytkowania zgodnych z wytycznymi amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA). Powodowie domagają się odszkodowań oraz kar finansowych za naruszenie przepisów ochrony konsumentów.

Czytaj także: Sephora odżegnuje się od plotek o tym, że sieć przekazywała pieniądze na kampanię Trumpa

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. styczeń 2025 06:54