StoryEditor
Producenci
07.02.2023 00:00

Old Spice przedstawia nową maskotkę i kampanię reklamową

Znana linia kosmetyków dla mężczyzn została odświeżona w nowej kampanii reklamowej / materiały prasowe Old Spice
Kultowa marka kosmetyków dla mężczyzn Old Spice rozpoczyna nową kampanię „Smelf-Confidence” (w wolnym tłumaczeniu Pewność (za)Pach) w samą porę na Super Bowl LVII – obejmuje ona nową maskotkę i nowatorsko zaprojektowane opakowanie.

Old Spice wprowadza nową kampanię Smelf-Confidence z dwoma spotami reklamowymi, inspirowanymi teatrem muzycznym. Kampania kontynuuje opowieść o tym, jak Old Spice daje facetom pewność siebie w świetle reflektorów, ze świeżością przez cały dzień i dumą przez całą noc. W spotach prezentowany jest Swaggy Spice, pierwsza w historii maskotka marki Old Spice, która zadebiutuje w tym tygodniu podczas Super Bowl LVII Opening Night.
 


Badania Procter & Gamble pokazują, że mężczyźni biorą prysznic 2 razy częściej, stosują dezodorant o 30 proc. częściej i są o 30 proc. bardziej narażeni na nieprzyjemny zapach niż kobiety. Kampania Smelf-Confidence podkreśla codzienne wyzwania, którym mężczyźni muszą stawić czoła, jednocześnie bez wysiłku unikając pułapek związanych z przykrym zapachem ciała.

Old Spice chce, aby faceci na całym świecie czuli się pewnie, gdy znajdują się w centrum uwagi — powiedział Matt Krehbiel, wiceprezes Old Spice w Procter & Gamble. - Ta nowa kampania jest inspirowana spostrzeżeniem, że zwykle możemy liczyć na innych, którzy powiedzą nam, czy coś jest nie na miejscu. Może mamy coś w zębach lub plamę na koszuli, ale nikt nie powie nam, czy czujemy zapach, co sprawia, że zastanawiamy się w chwilach decydujących: „czy ja teraz śmierdzę?”. Jeśli nie masz pewności, że inni powiedzą ci, że brzydko pachniesz, musisz być naprawdę pewny swoich produktów pielęgnacyjnych. Spoty reklamowe inspirowane Broadwayem przedstawiają Manuela Pacifica (Terminator: Dark Fate, Ride).

Old Spice wprowadza również nową maskotkę: Swaggy Spice. Swaggy Spice ma za zadanie zapewnić kibicom ochronę przed przykrym zapachem/potem podczas jednego z najbardziej stresujących i intensywnych wydarzeń sportowych w roku, Super Bowl. Maskotka, która przypomina dezodorant w sztyfcie z kapeluszem i okularami przeciwsłonecznymi, będzie rozdawać próbki na stadionach SuperBowl.

Czytaj także: Old Spice wprowadza opakowania dezodorantów do wielokrotnego napełniania

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 17:32