StoryEditor
Producenci
05.12.2023 15:02

OnlyBio otworzyło strefę fryzjerską w Be Happy Museum

Strefa OnlyBio w Be Happy Museum w Warszawie / OnlyBio
Marka OnlyBio otworzyła strefy fryzjerskie w dwóch lokalizacjach Be Happy Museum. Jedna jest stylizowana na salon w klimacie retro, a druga to huśtawka z odżywkami w tle. Obie zachęcają do robienia zdjęć z myślą o mediach społecznościowych. Odwiedzać je można w Warszawie i Krakowie.

Be Happy Museum to scenografie stworzone specjalnie dla osób szukających ciekawych ujęć z myślą o mediach społecznościowych. Od niedawna, oprócz ogromnych donatów i innych słodyczy czy też bajkowych jednorożców, można tu spędzisz czas w strefie OnlyBio.

W Warszawie planem zdjęciowym jest salon fryzjerski w klimacie retro. Można tu usiąść w jednym z sześciu foteli wyposażonych w profesjonalne suszarki czy przejrzeć się w wielkich lustrach w otoczeniu kosmetyków OnlyBio Hair in Balance. Pokój został tak przygotowany, że każdy jego element umożliwia niezliczoną ilość ujęć zdjęciowych i filmów.

image
OnlyBio

Natomiast w Krakowie na gości muzeum czeka gigantyczna włosowa huśtawka, na której można bujać się, mając w tle odżywki do włosów.

OnlyBio, tworząc te dwa fantastyczne miejsca, angażuje swoich klientów, fanów i zaprasza do zabawy. Pokazuje tym, że świadoma pielęgnacja jest bardzo ważnym elementem dbania o włosy i skórę głowy. Musimy pamiętać, że najlepsze efekty będą wtedy, gdy będziemy łączyć systematyczność z dobrą zabawą

– wyjaśnia marka w komunikacie.

image
OnlyBio
W związku z otwarciem swoich stref marka OnlyBio uruchomiła konkurs. Wystarczy przyjść do Be Happy Museum w Warszawie lub w Krakowie, zrobić sobie zdjęcie, nagrać rolkę czy tiktoka w strefie OnlyBio i opublikować na swoim profilu z oznaczeniem @behappymuseum oraz @onlybio.life. Trzeba też dodać hasztagi #behappyonlybio #onlybio. Prezent niespodziankę odbira sie od razu w kasie, a dodatkowo do końca roku można wygrać jeden z pięciu zestawów kosmetyków o wartości 500 zł każdy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.02.2024 12:14
Nails Inc we współpracy z McDonald‘s tworzy kolekcję produktów do manicure
Nails Inc.
Współprace między markami spożywczymi a urodowymi nie przestają wychodzić z mody: zestaw Nails Inc x McDonald’s Mini Nail Polish Duo zawiera dwa miniaturowe lakiery do paznokci Nails Inc: „Big Mac Please” i „Gotta Ketchup”. Manicure McDonald‘s można pokryć specjalnie zaprojektowanymi naklejkami, aby stworzyć manicure inspirowany wizytą w jednej z najpopularniejszych na świecie sieci fastfoodowych.

Nails.inc nawiązało współpracę z międzynarodową marką fastfoodową, McDonald’s. W nowej kolekcji znajdują się lakiery do paznokci w kolorach inspirowanych McDonald‘s, topper z brokatem w kształcie serca, naklejki i paznokcie wciskane. Projektowanie opakowań zwraca się także w stronę marki McDonald’s. Zestaw lakieru do paznokci i burgera z naklejkami jest dostępny w pudełku w kształcie Big Maca, a zestaw frytek przypomina pudełka po frytkach. Na zakrętce butelki toppera widnieje napis „I‘m lovin‘ it” – dżingiel McDonald’s po raz pierwszy zaśpiewany przez Justina Timberlake’a, za który artysta odebrał czek na 6 milionów dolarów.

Zestaw sztucznych paznokci Nails Inc x McDonald‘s jest zapakowany w charakterystyczną brązową torebkę i inspirowany charakterystycznymi frytkami. Zestaw zawiera 30 sztucznych paznokci w kształcie migdałów w klasycznym odcieniu nude oraz wybór paznokci z nadrukiem frytek. Lakier Topper Nails Inc x McDonald‘s Gold Hearts zawiera błyszczące złote serduszka, które można nakładać na każdy lakier. Kolekcja Nails Inc x McDonald’s jest dostępna online na Nailsinc.com i Amazon oraz w sklepach i Target.com od 3 marca 2024 r.

To kolejna w ostatnim czasie współpraca marki spożywczej z kosmetyczną: Absolut i Kahlúa stworzyły nową wodę perfumowaną inspirowaną koktajlem Espresso Martini, E.l.f. cosmetics wypuściło paletę do makijażu inspirowaną daniami sieci Chipotle,  whisky Fireball weszło do kategorii kosmetycznej z pomadką, a Burt‘s Bees stworzyło pielęgnacyjny balsam do ust o smaku sosu Hidden Valley Ranch.

Czytaj także: Kline Group: Europa dalej goni Stany, jeśli chodzi o rozwój rynku profesjonalnych produktów do manicure

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.02.2024 12:28
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii baz pod makijaż
Maybelline Instant Perfector Glow to baza pod makijaż, która działa także jako rozświetlacz, korektor i krem BB. Murale promujące produkt umiejscowione są w Warszawie przy Metrze PolitechnikaMullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York. W jej ramach przy Metrze Politechnika w Warszawie powstały dwa murale.

Jednym z najbardziej widocznych elementów kampanii marki Maybelline New York (L’Oréal Polska) pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” są dwa murale zainstalowane w przestrzeni miejskiej. Pierwszy z nich to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje baza rozświetlająca 4w1 Instant Perfector Glow. Drugi wykorzystuje technologię LED, a dodatkowo wyposażony jest w gąbkę przymocowaną do ściany jako dodatkowy element podkreślający produkt, którego dotyczy kampania.

image
MullenLowe Warsaw

Instant Perfector Glow to baza pod makijaż, która działa także jako rozświetlacz, korektor i krem BB. Murale promujące produkt umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).

Patrycja Jakubowska, senior brand managerka Maybelline New York (L’Oréal Polska), mówi:

Zależało nam na wyrazistym podkreśleniu właściwości produktu z naciskiem na efekt końcowy jaki gwarantuje, czyli promienny wygląd, zgodnie z hasłem kampanii „Kliknij po efekt rozświetlenia”. Dokładnie taki był nasz cel, gdy planowaliśmy dotarcie do kobiet w wieku 18-44 lata.

W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.

Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie rozwiązania. Jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystała najnowsze trendy marketingu cyfrowego z wykorzystaniem CGI. Jesienią 2022 roku dokonała metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, który zyskał świetlisty glow za pomocą podkładu Super Stay 24H Skin Tint, nad rondem ONZ szybował sterowiec z tuszem do rzęs Lash Sensational Sky High, a na Tamce pomadki Super Stay Vinyl Ink w kształcie autobusów, pomalowały jezdnię na winylowe kolory.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2024 14:30