StoryEditor
Producenci
13.10.2021 00:00

P&G ma nowego członka zarządu. Został nim Christopher Kempczinski, prezes McDonald’s

Firma Procter & Gamble Company ogłosiła, że podczas dorocznego zgromadzenia akcjonariuszy Christopher Kempczinski, prezes i dyrektor generalny McDonald‘s Corporation, został wybrany do rady dyrektorów. Dołączył do 11 innych członków rady dyrektorów.

Zarząd P&G składa się obecnie z 12 dyrektorów, którzy wnoszą do firmy różnorodne umiejętności i doświadczenia. Są to: B. Marc Allen, Angela F. Braly, Amy L. Chang, Józefa Jimeneza, Krzysztof Kempcziński, Debra L. Lee, Terry J. Lundgren, Christine M. McCarthy, Jon Moeller, David S. Taylor, Margaret C. Whitman, Patricia A. Woertz

Najnowszy członek zarządu P&G, Christopher Kempczinski, od 2019 roku pełni funkcję prezesa i dyrektora generalnego McDonald’s Corporation, gdzie odpowiada za kierowanie strategią rozwoju.

– Chris wnosi do zarządu P&G znaczące doświadczenie w obszarze konsumenckim i detalicznym, co da nam nowe spojrzenie na strategię, marketing i perspektywy budowania marki w P&G – powiedział David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G.

Przypominał, że umiejętności przywódcze pozwoliły prezesowi McDonald’s przeprowadzić firmę przez wyzwania związane z pandemią.

Christopher Kempczinski, zanim objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego McDonald's Corporation, pełnił w latach 2017-2019 funkcję prezesa McDonald's USA, nadzorując działalność około 14 tys. restauracji w całych Stanach Zjednoczonych. W latach 2015-2016 był natomiast wiceprezesem wykonawczym ds. strategii, rozwoju biznesu i innowacji.

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w pracy w czołowych globalnych firmach konsumenckich. Karierę rozpoczął w zarządzaniu marką w firmie Procter & Gamble, a przed dołączeniem do McDonald's piastował kilka stanowisk kierowniczych w PepsiCo i The KraftHeinz Company, gdzie był wiceprezesem wykonawczym ds. inicjatyw wzrostu i prezesem Kraft International.

Oprócz pełnienia funkcji w radzie dyrektorów McDonald's, jest także powiernikiem organizacji charytatywnej Ronald McDonald House. Ma tytuł licencjata z Duke University i M.B.A z Harvard Business School.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.09.2025 15:38
Lush zamyka sklepy w Wielkiej Brytanii w geście solidarności z Gazą
Brytyjska marka kosmetyków w geście solidarności zamknęła sklepy.Lush

3 września 2025 roku wszystkie sklepy Lush w Wielkiej Brytanii, a także fabryki i strona internetowa marki, zostały zamknięte na jeden dzień. Firma w ten sposób wyraziła solidarność z mieszkańcami Gazy, gdzie według Lush miliony ludzi cierpią głód, a dostęp do pomocy humanitarnej jest blokowany. W witrynach sklepów pojawiło się hasło „STOP STARVING GAZA – WE ARE CLOSED IN SOLIDARITY”.

Dla marki, która prowadzi działalność w ponad 50 krajach i której fundamentem jest obsługa klienta, decyzja o wstrzymaniu sprzedaży oznaczała realne straty finansowe. Zamknięcie oznaczało nie tylko brak jednodniowych przychodów, ale także utratę wpływów podatkowych przez budżet państwa. Jak podkreśla firma, gest ten miał również na celu zwrócenie uwagi rządu brytyjskiego na potrzebę pilnych działań w zakresie pomocy humanitarnej i zakończenia sprzedaży broni do regionu objętego konfliktem.

" allowfullscreen="allowfullscreen">

Z inicjatywą solidarnościową powiązano również powrót do sprzedaży fundraisingowego mydła Watermelon Slice. Produkt ten wcześniej okazał się największym sukcesem Lush w historii działań charytatywnych – zebrane środki wspierały zdrowie psychiczne dzieci w Palestynie. Teraz dochód z ponownej sprzedaży mydła ma być przeznaczony na wsparcie medyczne, w tym finansowanie protez dla dzieci i dorosłych poszkodowanych w Gazie.

image

Lush wspomoże charytatywnie dzieci w oblężonej Gazie

Choć akcja rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii, skąd wywodzi się marka, Lush zaznacza, że podobne inicjatywy mogą pojawić się również w innych krajach, w których prowadzi działalność. Globalna sieć firmy obejmuje ponad 50 rynków, a wśród pracowników i klientów dostrzegalne jest silne poparcie dla działań solidarnościowych wobec Palestyny.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.09.2025 14:03
Pieluszki... motywacyjne? Dada aktywizuje rodziców w specjalnej akcji
Motywacja może się przydać zwłaszcza przy przewijaniu o 3 rano.Dada

Ponad 10 000 zgłoszeń wpłynęło w specjalnym konkursie zorganizowanym z okazji 25-lecia marki Dada. Zadaniem rodziców było stworzenie haseł, które mają rozbawić lub podnieść na duchu innych rodziców w codziennych obowiązkach, takich jak przewijanie czy usypianie dzieci. Spośród tak dużej liczby prac jury wyłoniło finałową dwunastkę zwycięskich propozycji. Wcześniej marka sama zaprezentowała kilka zabawnych haseł nadrukowanych na pieluszkach, aby zainspirować uczestników do udziału w zabawie.

Według Alicji Siarkowskiej, starszej menedżerki ds. marketingu w sieci Biedronka, nadesłane propozycje pokazały, że rodzice mają duży dystans do siebie i potrzebują wsparcia w trudach codziennego życia z dziećmi. Niektóre hasła były wzruszające, inne wyjątkowo zabawne, co sprawiło, że wybór finałowych prac był dużym wyzwaniem. Marka nie ujawnia jednak, jakie dokładnie hasła znalazły się na pieluszkach – ich odkrywanie przypomina loterię, w której nagrodą jest pozytywny komunikat potrafiący poprawić humor nawet po kilku nieprzespanych nocach.

Limitowana edycja pieluszek Dada Extra Care z nadrukami motywacyjnych haseł trafiła do sprzedaży jako część obchodów jubileuszu marki. Pieluszki dostępne są w rozmiarach od 1 do 6 w sklepach sieci Biedronka. W najbliższych dniach mają pojawić się również w promocji cenowej, co ma dodatkowo zachęcić rodziców do sięgnięcia po tę wyjątkową odsłonę produktu.

Dada od 25 lat towarzyszy rodzicom w opiece nad dziećmi i jest najchętniej wybieraną marką pieluszek w Polsce – potwierdzają to badania Ontex za YouGov CP Poland, Panel Gospodarstw Domowych. Produkty Dada powstają we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka, co gwarantuje ich bezpieczeństwo, delikatność i zgodność z potrzebami najmłodszych. W jubileuszowej edycji pieluszek marka postawiła nie tylko na innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także na drobne gesty wsparcia i solidarności między rodzicami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. wrzesień 2025 17:29