StoryEditor
Producenci
19.09.2023 12:26

Pharma Care – nowa marka od Vis Plantis

W Pharma Care połączono znaną od pokoleń siłę ziół z wyjątkowymi składnikami aktywnymi. Gama produktów obejmuje kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, a w planach jest też pielęgnacja twarzy.  / Pharma Care
Pharma Care to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała spod skrzydeł Vis Plantis. Co ją wyróżnia? Wszystkie produkty zostały stworzone w hołdzie naturze i jej niezwykłym właściwościom, są naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach.

Pharma Care cechuje świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska  – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100 proc. z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Do tego produkty oferowane przez markę są niedrogie i zamknięte w ekonomiczne opakowania, dzięki czemu znacznie zmniejszono liczbę wytwarzanych odpadów.

Aby uzyskać jak najlepsze efekty pielęgnacyjne, w Pharma Care połączono znaną od pokoleń siłę ziół z wyjątkowymi składnikami aktywnymi, takimi jak biotyna, mocznik czy niacynamid. Szeroka gama produktów Pharma Care obejmuje kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, które pomogą każdemu odnaleźć swoją własną drogę do naturalnej urody.

Do pielęgnacji włosów opracowano naturalne szampony, delikatne odżywki i skuteczne w działaniu wcierki. Produkty te zostały dopasowane do potrzeb włosów przetłuszczających się, zniszczonych, cienkich i wypadających. W ich składzie znajdziesz m.in. odświeżającą miętę, intensywnie nawilżający mocznik czy pozytywnie wpływający na wygląd włosów cynk. Wszystkie kosmetyki od Pharma Care cechuje wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego, co z kolei pozytywnie wpływa na kondycję włosów oraz skóry głowy.

Marka zadbała również o naturalną pielęgnację ciała. Mydła w płynie wzbogacono mocznikiem i inuliną, aby zapewnić dłoniom odpowiednie nawilżenie i gładkość. Żele pod prysznic urzekają pięknymi zapachami, a ich składniki aktywne delikatnie oczyszczają i dogłębnie nawilżają skórę. Dla jeszcze większego odprężenia i odżywienia skóry w ofercie Pharma Care znajdziesz sole do kąpieli, wyróżniające się pięknym kolorem i zapachem, które otulą ciało i ukoją zmysły.

Ponadto późną jesienią na rynku pojawią się sole do stóp oraz zapasy mydeł w płynie. Na wiosnę planowane jest wdrożenie kosmetyków do pielęgnacji twarzy.      

Wszystkie produkty marki Pharma Care dostępne są w sklepie internetowym Vis Plantis. 

Więcej informacji o marce na stronie Pharma Care.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 03:52