StoryEditor
Producenci
27.06.2023 00:00

Pierre Fabre otwiera centrum innowacji w Chinach

CIC będzie domem dla zespołu wielodyscyplinarnego, składającego się z naukowców, badaczy i techników. / materiały prasowe Pierre Fabre/Canva
Pierre Fabre ogłosił otwarcie swojego nowego centrum innowacji i badań dermokosmetycznych w Chinach, czwartego tego typu obiektu na świecie. China Innovation Center (CIC) znajduje się w dzielnicy Pudong w Szanghaju i obejmuje laboratorium receptur oraz przestrzeń do testów konsumenckich. Pomieści multidyscyplinarny zespół składający się z naukowców, badaczy i techników.

Pierre Fabre ogłosił otwarcie swojego czwartego na świecie centrum innowacji i badań dermokosmetycznych w Chinach. China Innovation Center (CIC) mieści się w dzielnicy Pudong w Szanghaju i posiada laboratorium do tworzenia nowych receptur oraz przestrzeń do przeprowadzania testów konsumenckich. CIC będzie domem dla wielodyscyplinarnego zespołu składającego się z naukowców, badaczy i techników.

China Innovation Center ma wzmocnić obecność marek należących do Fabre — Eau Thermale Avène, Klorane i René Furterer — w Chinach i zagwarantuje ich rozwój na azjatyckim rynku kosmetycznym z jego ogromnym potencjałem. Z jednym produktem Avène sprzedawanym co pięć sekund, Chiny są jednym z głównych dostawców, dzięki którym marka stanie się marką wartą miliardy euro do końca roku.

Frédéric Ennabli, dyrektor generalny Pierre Fabre Dermo-Cosmetics, powiedział: To nowe centrum innowacji pozwoli nam być jak najbliżej konsumentów, dermatologów i pracowników służby zdrowia, aby lepiej poznać specyfikę skóry i włosów chińskich konsumentów, a tym samym zrozumieć, które formuły najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Ten projekt doskonale wpisuje się w naszą misję: służyć naszym pacjentom i konsumentom poprzez innowacyjne i skuteczne rozwiązania, dbać o i leczyć przeżywane przez nich stany patologiczne, a tym samym poprawiać ich codzienne życie.

Centrum Innowacji Pierre Fabre China obejmuje laboratorium formulacji i przestrzeń przeznaczoną do testów konsumenckich. Będzie gościć multidyscyplinarny zespół złożony z naukowców, badaczy i techników specjalizujących się w innowacjach biomedycznych i farmakologicznych.
 

Czytaj także: Pierre Fabre przejmuje markę dermokosmetyków Même

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 07:32