StoryEditor
Producenci
02.02.2022 00:00

Poznaj nasz produktowy TOP 10 stycznia 2022!

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl prezentuje nowości produktowe z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami kosmetykach. Zobacz które z nich cieszyły się w największym zainteresowaniem czytelników w pierwszym miesiącu 2022 roku. Zapraszamy producentów i dystrybutorów do zamówienia poszerzonej informacji o produkcie wraz z bezpośrednim kontaktem do swojego działu handlowego.   

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl od początku swojego istnienia prezentuje nowości kosmetyczne z myślą o drogeriach poszukujących informacji o interesujących, zgodnych z najnowszymi trendami produktach.

Czytelnikami strefy z nowościami są także konsumenci, a ich oceny i komentarze to świetna wskazówka dla osób odpowiedzialnych za asortyment w drogeriach lub działach kosmetycznych sklepów i aptek. Na ich podstawie łatwiej podjąć decyzję o tym, czy nowość spełnia oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

W strefie z nowościami staramy się zamieszczać jak najwięcej premier przesyłanych nam przez producentów i dystrybutorów. Standardowo (bezpłatnie) publikujemy tu zdjęcia z bardzo krótką informacją.

Jednak nasza zakładka z produktami to też świetne miejsce, aby mocniej wyróżnić swoją ofertę (odpłatnie) – zamieścić poszerzoną informację o produkcie lub linii, pochwalić się zdobytymi nagrodami, umieścić przekierowania do swoich mediów społecznościowych oraz wskazać bezpośredni kontakt do osób odpowiedzialnych za zamówienia.

Tylko z poszerzonych publikacji w strefie z nowościami powstają produktowe newslettery. 

Tą drogą Informacje o marce, produktach, innowacjach docierające bezpośrednio do menedżerów odpowiadających za zakupy i za to, co pojawi się w hurtowniach, w sklepach, w sieciach handlowych.  

Kto konkretnie znajduje się wśród odbiorców? Kierownicy działu zakupów, kierownicy sprzedaży i sprzedaży internetowej, catmani, menedżerowie działu kosmetyka, menedżerowie odpowiedzialni za marki własne, prezesi sieci i właściciele sklepów oraz salonów kosmetycznych, analitycy rynku kosmetycznego.

Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z takiego bezpośredniego dotarcia i poszerzenia zasięgów poprzez newsletter, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem sprzedaży (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Tymczasem dzielimy się naszym produktowym TOP 10 za styczeń 2022 (analiza Google Analytics). 

1. Liftingujący krem o pudrowej konsystencji Nuxe Merveillance Lift

Dzięki pudrowej, wypełniającej formule ujędrnia skórę i koryguje zmarszczki.

2. NEONAIL Pre-Base Quick Off

Umożliwia szybsze usuwanie manicure hybrydowego: skraca czas odmaczania w acetonie do 6 minut.

3. Wcierka After Cov19 Therapy Joanna

Wzmacnia cebulki i włosy po przebytym Covid-19.

4. Krem do twarzy Simply More

Kompleksowo dba o skórę, bez jej przeciążania. W składzie m.in.: ekstrakt z embelii z Madagaskaru, masło moringa, olej jojoba.

5. Serum wygładzające z ekstraktem z bursztynu Venita Henna Care Amber

Wygładza, nawilża, delikatnie nabłyszcza i zwiększa elastyczność włosów oraz końcówek, znakomicie ułatwia rozczesywanie włosów. Chroni włosy podczas suszenia i stylizowania na gorąco. Zawiera unikalne połączenie ekstraktu z henny i bursztynu wzbogacone drogocennym olejem buriti.

Opakowanie z dozownikiem kroplującym poj. 50 ml

Venita Fabryka Kosmetyków - producent balsamów koloryzujących serii Henna Color z ekstraktem z naturalnej Henny.

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.venita.com.pl

6. Podkład wygładzający Affect Ideal Blur

Połączenie polimerów z krzemionką oraz biopolimerem glukanowym gwarantuje równomierną dystrybucję światła na całej twarzy oraz efekt wygładzenia.

7. Krem koncentrat Lovem Marcepan & Jagody Goji

Głęboko nawilżający i regenerujący. Zamiast wody zawiera w składzie hydrolat z kwiatów bławatka, który działa łagodząco.

8. Mydło w kostce Kaktusowe Barwa Naturalna

Inspirowane silnie nawilżającymi właściwościami kaktusa.

9. Wegańskie farby bez amoniaku Naturia Organic Joanna

Amoniak zastąpiono w nich Monoetanolaminą (MEA), która działa na podobnej zasadzie, czyli rozpulchnia włosy, ale mniej ingeruje ich strukturę. Dzięki temu włosy po farbowaniu pozostają w lepszej kondycji. 

10. Zestaw Solverx AgeBiome Care

Kompleksowa terapia bioaktywnym kompleksem pre- i probiotyków, peptydów i protein o działaniu inicjującym w skórze odnowę jej struktur i rekonstrukcję mikrobiomu.

Zobacz też: Produktowy TOP 10 2021 roku portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

Jeżeli chcesz dostawać nasze newslettery - branżowy i produktowy - zapisz się TUTAJ.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2025 13:02
Beauty Tech Group idzie jak burza: obroty znacznie przewyższają prognozy
currentbody IG

Beauty Tech Group, firma specjalizująca się w dziedzinie urządzeń kosmetycznych, która niedawno zadebiutowała na londyńskiej giełdzie, poinformowała, że tegoroczne obroty przekroczyły jej oczekiwania – na ponad miesiąc przed zakończeniem roku obrotowego.

Beauty Tech Group, producent urządzeń marki The Current Body, zakłada też, że pozostały do końca roku okres będzie również bardzo korzystny pod względem finansowym, bowiem produkty Beauty Tech (nie należące do najtańszych) trafiają coraz częściej na świąteczne listy życzeń.

Spółka potwierdza, że wyniki z października i listopada są dobre, stanowiąc efekt “stale rosnącej świadomości sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego oraz wiodących na rynku produktów grupy, które napędzają silny wzrost sprzedaży w jej podstawowej działalności i na wszystkich kluczowych rynkach”.

W związku z tym Beauty Tech Group przewiduje, że przychody i skorygowany zysk EBITDA za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku przekroczą dotychczasowe prognozy, które zakładały 117 mln funtów przychodów i 29,7 mln funtów skorygowanego zysku EBITDA. W rzeczywistości pierwsza z kwot osiągnie co poziom co najmniej 128 mln funtów, a druga – co najmniej 32 mln.

Pełne, ostateczne dane zostaną opublikowane w drugiej połowie stycznia 2026.

Z przyjemnością informuję, że silna dynamika obrotów, jaką grupa odnotowała w trzecim kwartale, utrzymała się również w czwartym kwartale. Nie ma wątpliwości, że udana oferta publiczna przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności zarówno The Beauty Tech Group, jak i sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego, w którym działamy. Z entuzjazmem wkraczamy w ważny okres handlu, jakim jest Black Friday oraz Boże Narodzenie, mając silną pozycję finansową i operacyjną – skomentował prezes firmy Laurence Newman.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2025 14:03