StoryEditor
Producenci
01.09.2023 14:03

Pracownice L‘Occitane bohaterkami sesji zdjęciowej w Ogrodzie Botanicznym UW

Na zdjęciach pracownice L‘Occitane pokazują swoje ulubione produkty, pozując na tle co ciekawszych miejsc w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Warszawskiego. / L‘Occitane en Provence
L‘Occitane en Provence, we współpracy z Ogrodem Botanicznym Uniwersytetu Warszawskiego, opracowało serię atrakcji przeznaczonych dla odwiedzających ogród oraz udzieliło wsparcia kolekcji roślin w tym miejscu. W ramach partnerstwa z jednym z najstarszych ogrodów botanicznych w Polsce, marka skupia się również na promocji swojej nowej kolekcji zapachów oraz działań związanych z employee advocacy, obejmujących m.in. sesję zdjęciową z pracownicami polskiego oddziału firmy.

Wspólnie z Ogrodem Botanicznym UW, marka L‘Occitane przygotowała bogatą ofertę atrakcji dla zwiedzających, w tym Spacery Różane organizowane w czerwcu, skupiające się na perfumiarstwie, asortymencie kosmetycznym opartym na różach oraz technikach pozyskiwania olejków aromatycznych z roślin i tworzeniu kompozycji zapachowych.

Zgodnie z ideą Employee Advocacy pracownicy, którzy biorą udział w naszych sesjach zdjęciowych i kampaniach, jednocześnie stają się ambasadorami L‘Occitane – opowiadają o ulubionych kosmetykach, filozofii marki, naszych działaniach proekologicznych czy też składnikach kosmetyków i roślinach, z których je pozyskujemydział PR L‘Occitane

W ramach współpracy z Ogrodem marka stworzyła także sesję zdjęciową skupioną wokół idei Employee Advocacy; konceptu samorzecznictwa pracowników i pracownic danej firmy, przyciągania tym samym nowych talentów do organizacji, i nadawania marce "ludzkiej twarzy". W ramach tej sesji, pracownice L‘Occitane, zazwyczaj związane z pracą w salonach i biurze marki, stają się ambasadorkami firmy. Zdjęcia przedstawiają Asia, Maję, Joannę, Alicję i Kingę, które prezentują swoje ulubione kosmetyki, jednocześnie zachęcając do odwiedzenia Ogrodu Botanicznego UW.

Według L‘Occitane pracownice same mają okazję zgłosić się do udziału w sesji — to już 6. edycja tej akcji, i od jej początku fotografką jest Anna Powałowska. Pełna kolekcja zdjęć z sesji dostępna jest w salonach L‘Occitane en Provence oraz na oficjalnej stronie loccitane.pl.
 


L‘Occitane en Provence, marka szerzej znana jako po prostu L‘Occitane, to francuski detaliczny sprzedawca luksusowych kosmetyków do ciała, włosów, twarzy, perfum oraz produktów gospodarstwa domowego. Główna siedziba firmy znajduje się w Manosque we Francji. Olivier Baussan założył firmę w 1976 roku, mając na celu stworzenie marki oddającej hołd i pielęgnującej tradycje jego rodzimej Prowansji.

Czytaj także: L‘Occitane en Provence oficjalnym patronem Roku Zapachowego 2023 "Aromatyczny Botaniczny" Ogrodu Botanicznego UW

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 16:44