StoryEditor
Producenci
03.09.2024 16:23

Revlon pozywa byłych pracowników za sabotaż współpracy z Britney Spears

Revlon, gigant w branży kosmetycznej, wytoczył proces czterem byłym pracownikom, oskarżając ich o sabotowanie wieloletniej współpracy firmy z Britney Spears. Spór dotyczy przejęcia tajemnic handlowych związanych z umową licencyjną, na mocy której Revlon i jego spółka zależna Elizabeth Arden sprzedawały perfumy sygnowane nazwiskiem gwiazdy popu.

Revlon, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych na świecie, zmaga się z poważnymi oskarżeniami dotyczącymi sabotażu wewnętrznego. W poniedziałek, 26 sierpnia, firma złożyła pozew w sądzie federalnym na Manhattanie, oskarżając czterech byłych pracowników o celowe działanie na szkodę spółki. Revlon oraz jego spółka zależna, Elizabeth Arden, twierdzą, że Vanessa Kidd, Dominick Romeo, Reid Mulvihill i Ashley Fass, którzy opuścili firmę, aby dołączyć do konkurencyjnej Give Back Beauty, zorganizowali plan przejęcia kontraktu na perfumy Britney Spears, naruszając przy tym swoje zobowiązania umowne.

Spór dotyczy partnerstwa, które rozpoczęło się w 2004 roku, kiedy to Britney Spears podpisała kontrakt z Elizabeth Arden na rozwój linii zapachów. Debiutancki zapach “Curious”, który pojawił się jeszcze w tym samym roku, odniósł olbrzymi sukces, osiągając sprzedaż na poziomie ponad 100 milionów dolarów w pierwszym roku. W ciągu kolejnej dekady sprzedano ponad 500 milionów butelek “Curious”, a całe partnerstwo przyniosło roczne przychody na poziomie 30 milionów dolarów. To właśnie ten kontrakt stał się przedmiotem sporu w obecnej sprawie.

Revlon kontra ... Revlon?

Według pozwu, Revlon regularnie odnawiał umowę z Britney Spears co pięć lat, a najnowsza wersja kontraktu miała wygasnąć pod koniec 2024 roku. Firma twierdzi, że była przekonana, iż współpraca będzie kontynuowana, ale wkrótce odkryła, że jej własny zespół, na czele z Vanessą Kidd, działał na rzecz konkurencji. Kidd, jako starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu zapachów, była odpowiedzialna za negocjacje z Britney Spears w imieniu Revlona, jednocześnie prowadząc rozmowy z Give Back Beauty, gdzie ostatecznie przyjęła ofertę pracy.

W pozwie Revlon zarzuca Kidd i pozostałym oskarżonym, że wykorzystali zdobyte wewnątrz firmy tajemnice handlowe, by przyspieszyć podpisanie kontraktu między Give Back Beauty a Britney Spears. Według Revlon, Kidd miała dostęp do ponad 250 plików elektronicznych zawierających informacje poufne, w tym szczegóły dotyczące partnerstwa z Britney. Firma twierdzi, że te dane zostały wykorzystane przez Give Back Beauty do szybkiego odtworzenia łańcuchów dostaw i dystrybucji, które Elizabeth Arden budowała przez dwie dekady.

image
Seria zapachów sygnowanych przez Britney Spears jest od lat hitem sprzedażowym w portfolio Elizabeth Arden.
Elizabeth Adren

Revlon nie oskarża Britney Spears o jakiekolwiek niewłaściwe działania, podkreślając, że nadal ceni sobie współpracę z artystką. W oświadczeniu wydanym dla magazynu Billboard, firma zaznaczyła, że „zawsze podejmie kroki w celu ochrony swojej własności intelektualnej” i jest pewna, że zarzuty wobec Give Back Beauty oraz byłych pracowników są dobrze uzasadnione. Give Back Beauty, z kolei, stanowczo zaprzecza wszystkim oskarżeniom, twierdząc, że nie mają one żadnego oparcia w faktach i zapowiada obronę swoich interesów w odpowiednich kanałach prawnych.

Proces, który się rozpoczął, może mieć znaczące konsekwencje nie tylko dla Revlon, ale również dla całego rynku kosmetycznego, gdzie walka o cenne kontrakty i tajemnice handlowe jest niezwykle zacięta. Revlon, który od lat współpracował z Britney Spears, walczy teraz o odzyskanie kontroli nad jednym ze swoich najbardziej dochodowych partnerstw, a wynik tej sprawy może wpłynąć na przyszłe relacje biznesowe w branży kosmetycznej.

Czytaj także: Nowy zapach w linii Fantasy od Britney Spears, Jungle, podbija sieć

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2024 13:08
Premiera nowego flankera kultowego Far Away od Avon już za nami
550873
/ Agata Grysiak
550859
/ Agata Grysiak
550856
/ Agata Grysiak
550857
/ Agata Grysiak
550873
550859
550856
550857
Gallery

We wtorek odbyła się uroczysta premiera najnowszego zapachu marki Avon – Far Away Shine, będącego nowym flankerem kultowej kompozycji Far Away. Wydarzenie uświetniła obecność znanej senselierki Marty Siembab, która opowiedziała o tajnikach kompozycji zapachowej oraz pozyskiwaniu wyjątkowych nut perfumeryjnych. Goście mieli także okazję spersonalizować flakony, dodając do nich grawerowane dedykacje.

We wtorek odbyła się premiera najnowszego flankera kultowego zapachu marki Avon – Far Away Shine. To już kolejna odsłona w popularnej serii Far Away, która od lat cieszy się ogromnym uznaniem wśród miłośników perfum. Podczas spotkania dla prasy przedstawiona została historia zapachu oraz nowe flakony zarówno oryginalnego zapachu, jak i wszystkich jego obecnie dostępnych flankerów: Rebel, Beyond the Moon i Glamour. Zaprezentowano także nowy spot reklamowy, który można już oglądać w TV.

Zapach Far Away od Avon pojawił się na rynku w 1994 roku i od tego czasu stał się jednym z najpopularniejszych zapachów marki, także dzięki swojemu rozpoznawalnemu flakonowi. Na przestrzeni lat seria Far Away doczekała się 27 flankerów, w tym takich wersji jak Far Away Infinity, Far Away Bali, Far Away Aloha, oraz najnowsza Far Away Shine. Avon regularnie poszerzał tę kolekcję, oferując różne interpretacje orientalno-kwiatowego charakteru oryginalnego zapachu, często wzbogacając go o egzotyczne nuty i luksusowe składniki.
 

Podczas wydarzenia senselierka Marta Siembab opowiedziała o konstrukcji Far Away Shine, podkreślając, że zapach łączy w sobie słodkie i świeże nuty kwiatów i owoców, tworząc harmonijną całość. Zwróciła uwagę na wyjątkową technikę pozyskiwania nut zapachowych, takich jak szprycer z liczi czy różowy pieprz, znaną jako SFE. Ekstrakcja nadkrytycznym płynem (SFE) materiału roślinnego rozpuszczalnikami, takimi jak CO2, propan, butan lub etylen, jest tematem rosnącego zainteresowania w perfumiarstwie. SFE umożliwia przetwarzanie materiału roślinnego w niskich temperaturach, ograniczając w ten sposób degradację termiczną i unikając stosowania toksycznych rozpuszczalników.
 

Senselierka zachęcała także uczestników spotkania do eksperymentowania z zapachami, sugerując, że perfumy można nosić na różne sposoby w zależności od nastroju, pory dnia czy okazji. Ważnym elementem spotkania była również możliwość personalizacji flakonu jednego z zapachów z serii Far Away – dzięki obecności rzemieślniczki, każdy mógł wygrawerować na buteleczce krótką dedykację, co stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego wyjątkowego wydarzenia.

Czytaj także: Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2024 11:57
Aneta Zając twarzą nowej kampanii Iladian 40+
Aktorka Aneta Zając w kampanii Iladian 40+fot. Aflofarm

Marka Iladian zaangażowała aktorkę Anetę Zając do pierwszej lifestylowej kampanii reklamowej produktu skierowanego do kobiet po 40. roku życia – żelu do higieny intymnej Iladian 40+.

Aktorka Aneta Zając została twarzą kampanii marki Iladian należącej do Aflofarm Farmacja Polska. Promuje produkt skierowany do kobiet po 40. roku życia – żel do higieny intymnej Iladian 40+.  

To pierwsza kreacja marki Iladian wpisująca się w lifestylowy charakter przekazu, w której do współpracy zaangażowano osobę publiczną.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz internetu. Za kreację oraz produkcję reklamy Iladian 40+ odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Iladian 40+ to specjalistyczny żel do higieny intymnej dla kobiet po 40 r.ż., u których dochodzi do zanikania nabłonka pochwy, a także pojawiają się problemów z suchością okolic intymnych.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. wrzesień 2024 09:47