StoryEditor
Producenci
27.07.2022 00:00

Rituals otwiera kolejny salon w Polsce

Właśnie ruszył 13. sklep marki Rituals w Polsce, jest zlokalizowany Galerii Katowickiej. Na początku sierpnia 2021, Rituals otworzył swój pierwszy salon w Polsce. Wystartował w warszawskim centrum handlowym Arkadia, następnie błyskawicznie uruchomiono kolejne butiki w Warszawie i Trójmieście. Dziś ta wywodząca się z Amsterdamu marka posiad w Polsce już 13 lokalizacji. Za wystrój salonów sieci odpowiada pracownia Schwitzke Górski.

Najnowszy salon marki Rituals powstał w Galerii Katowickiej. To już 13. sklep wywodzącej się z Amsterdamu marki kosmetyków do ciała oraz produktów zapachowych do domu.

Rituals to rytuał dla duszy i ciała, który rozpoczyna się w momencie odwiedzenia salonu, prezentując przed odbiorcą piękne wnętrze z charakterystycznymi elementami marki. Drewniane wykończenia, japońska wiśnia, czy idealnie dobrana kolorystyka wpływa na poczucie wewnętrznego spokoju, a także zachęca do zapoznania się z produktami – tak opisuje swój najnowszy projekt dla Rituals firma Schwitzke Górski.

Pracownia Schwitzke Górski odpowiada również za wygląd wnętrz sieci drogerii DM, a także Super Pharm.

Rituals Cosmetics to pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. W jej ofercie można znaleźć szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków i różnorodnych herbat.

Przeczytaj również: Rituals zasadzi jedno drzewo za każdy sprzedany w tym roku refill

Cała marka Rituals zbudowana jest wokół potrzeby relaksu i odprężenia. Każdy salon to produkty z poszczególnych kolekcji, w których skład chodzą: mydła, balsamy, pianki, peelingi, mgiełki oraz produkty specjalistyczne. Np. w linii inspirowanej tradycją turecką, czyli Ritual of Hammam, będą to czarne mydło i błoto do ciała. W każdej z kolekcji znajdziemy również świece i patyczki zapachowe, a także produkty uzupełniające w postaci zapachów do samochodu. Po ich wykorzystaniu można dokupić tzw. refil. Takie rozwiązanie jest obecnie wprowadzane do pozostałych produktów w ramach poszczególnych linii.

Większość produktów w naszych kolekcjach zawiera w swoim składzie ponad 90 proc. składników naturalnych. Cały czas nasze formuły są udoskonalane i ilość naturalnych składników rośnie. Wprowadzamy także do naszej oferty system opakowań uzupełniających tzw. refilli. Dzięki temu udaje nam się redukować ilość produkowanego plastiku i zminimalizować jego wpływ na środowisko – podkreśla Agnieszka Kossakowska, Head of Marketing Rituals na Europę Wschodnią.

Ciekawym rozwiązaniem, które pozwala konsultantkom zaprezentować właściwości kosmetyków Rituals, jest umieszczony w każdym sklepie zlew nazywany „water island”. To pozwala pokazać na skórze, jakie efekty może przynieść zastosowanie kosmetyków we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób.

Marka powstała w 2000 roku w Holandii. Zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Rituals otworzył swój pierwszy sklep na Amsterdam Kalverstraat, który poprzedził otwarcia w takich miastach jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lisbona, Berlin, Stockholm czy Nowy Jork. Obecnie marka posiada 800 sklepów flagowych, ponad 2700 sklepów typu shop-in-shop i 5 miejskich centów SPA dostępnych w 33 krajach.

Rituals Cosmetics rozszerzyły swoją ofertę, pojawiając się w liniach lotniczych, wycieczkowcach, promach, jak również w hotelach. Marka coraz częściej swoje produkty wprowadza również w strefy duty-free, które można zakupić w sklepach na ponad 140. luksusowych wycieczkowcach, 7. różnych liniach lotniczych i kilku kluczowych lotniskach na świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 16:30